miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) Καλησπέρα. O κινητήρας 1/2hp, 910rpm ανεμιστήρα εξαερισμoύ φούσκας τροφοδοτείται από ρυθμιστή στροφών. Περιστασιακά, κατά την εκκίνηση ο κινητήρας παραμένει σε χαμηλές στροφές, ίσως και ακινητοποιημένος (ως ~3hz στην έξοδο του drive) και παράλληλα το drive δείχνει αυξημένη ένταση - ίση με τη μέγιστη ρυθμισμένη, δηλαδή 3,5A ενώ η ονομαστική του κινητήρα είναι 2A - και αυξημένη ροπή (της τάξης του 200% της υπολογιζόμενης ονομαστικής ροπής του κινητήρα). Μετά από κάποιο χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει το 1min, ο κινητήρας επιταχύνει κανονικά. Παρόμοιο φαινόμενο παρατηρείται, επίσης περιστασιακά, κατά την επιβράδυνση του κινητήρα, όπου στο τέλος το drive παραμένει για κάποιο χρόνο σε χαμηλή συχνότητα με τη μέγιστη ένταση και αρνητική ροπή (της τάξης του -200%). Καμιά ιδέα? Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) O κινητήρας τριφασικός 220Δ/380Υ και το drive με μονοφασική είσοδο και τριφασική έξοδο (230V πολική τάση). Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 To μοτερ το εχεις δοκιμασει με αλλο ρυθμιστη μιλτο? Εχεις σεταρει απο την αρχη αυτον που ειναι ηδη συνδεδεμενος με το μοτερ? Το μοτερ γυριζει ελευθερα? (αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...) Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να αναζητήσει κανείς το πρόβλημα στον εκκινητή... Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)... Και δυσκολία εκκίνησης χωρίς ευκολία πέδησης δεν εξηγείται διαφορετικά. Αν είναι αληθινά τα 3,5Α (δηλαδή σχεδόν 2,5kW 100% θερμικό ; ) για 1min, θα πρέπει να ζεσταίνεται αρκετά το μοτεράκι...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) Χαράλαμπε, δε δοκίμασα τον κινητήρα με άλλο drive. Ποιο χαρακτηριστικό-βλάβη του κινητήρα θα μπορούσε όμως να προκαλεί αυτό το πρόβλημα? Το drive είναι σωστά παραμετροποιημένο. Το μοτέρ γυρίζει ελεύθερα. Αλλά αν ήταν φρακαρισμένο, δε θα είχα πρόβλημα και στο φρενάρισμα. Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)... Στην περίπτωσή μου είναι ξεκάθαρο ότι δε βγαίνει εκτός ράμπας. Απλά για κάποιο λόγο, που δεν είναι πρόβλημα φρακαρίσματος, δεν ξεκινάει. Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) για μονοφασικο ivnerter με εξοδο 3φ θες κηνητηρα 400Δ-690Υ Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Νίκο μπερδεύεσαι. Το inverter με μονοφασική είσοδο βγάζει 230V πολική. 400Δ-690Υ θέλω σε inverter με τριφασική είσοδο.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) ξέχασα να σου πω ότι αφου το inverter σου δίνει 230v πολικη η σύνδεση γίνετε στο Δ του κινητήρα Μίλτο κ εγώ την έχω πατήσει , αυτά τα μαραφετια κάνουν ασυμμετρία στο Δ κ ΟΧΙ στο Υ Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
cdr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Μιλτο μπορεις να μας πεις την μαρκα και τον τυπο του drive ? και αν σου ειναι ευκολο να μετρησεις την ταση την ωρα του προβληματος . εξαερισμος φουσκας ?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα