miltos Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 04:37 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 04:37 μμ (edited) Καλησπέρα. O κινητήρας 1/2hp, 910rpm ανεμιστήρα εξαερισμoύ φούσκας τροφοδοτείται από ρυθμιστή στροφών. Περιστασιακά, κατά την εκκίνηση ο κινητήρας παραμένει σε χαμηλές στροφές, ίσως και ακινητοποιημένος (ως ~3hz στην έξοδο του drive) και παράλληλα το drive δείχνει αυξημένη ένταση - ίση με τη μέγιστη ρυθμισμένη, δηλαδή 3,5A ενώ η ονομαστική του κινητήρα είναι 2A - και αυξημένη ροπή (της τάξης του 200% της υπολογιζόμενης ονομαστικής ροπής του κινητήρα). Μετά από κάποιο χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει το 1min, ο κινητήρας επιταχύνει κανονικά. Παρόμοιο φαινόμενο παρατηρείται, επίσης περιστασιακά, κατά την επιβράδυνση του κινητήρα, όπου στο τέλος το drive παραμένει για κάποιο χρόνο σε χαμηλή συχνότητα με τη μέγιστη ένταση και αρνητική ροπή (της τάξης του -200%). Καμιά ιδέα? Edited January 8, 2015 at 04:45 μμ by miltos
AlexisPap Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 07:46 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 07:46 μμ Τριφασικός;
miltos Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 07:49 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 07:49 μμ (edited) O κινητήρας τριφασικός 220Δ/380Υ και το drive με μονοφασική είσοδο και τριφασική έξοδο (230V πολική τάση). Edited January 8, 2015 at 07:50 μμ by miltos
ckiriako Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:09 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:09 μμ To μοτερ το εχεις δοκιμασει με αλλο ρυθμιστη μιλτο? Εχεις σεταρει απο την αρχη αυτον που ειναι ηδη συνδεδεμενος με το μοτερ? Το μοτερ γυριζει ελευθερα? (αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:22 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:22 μμ On 8/1/2015 at 8:09 ΜΜ, ckiriako said: (αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...) Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να αναζητήσει κανείς το πρόβλημα στον εκκινητή... Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)... Και δυσκολία εκκίνησης χωρίς ευκολία πέδησης δεν εξηγείται διαφορετικά. Αν είναι αληθινά τα 3,5Α (δηλαδή σχεδόν 2,5kW 100% θερμικό ; ) για 1min, θα πρέπει να ζεσταίνεται αρκετά το μοτεράκι...
miltos Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:33 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:33 μμ (edited) Χαράλαμπε, δε δοκίμασα τον κινητήρα με άλλο drive. Ποιο χαρακτηριστικό-βλάβη του κινητήρα θα μπορούσε όμως να προκαλεί αυτό το πρόβλημα? Το drive είναι σωστά παραμετροποιημένο. Το μοτέρ γυρίζει ελεύθερα. Αλλά αν ήταν φρακαρισμένο, δε θα είχα πρόβλημα και στο φρενάρισμα. On 8/1/2015 at 8:22 ΜΜ, AlexisPap said: Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)... Στην περίπτωσή μου είναι ξεκάθαρο ότι δε βγαίνει εκτός ράμπας. Απλά για κάποιο λόγο, που δεν είναι πρόβλημα φρακαρίσματος, δεν ξεκινάει. Edited January 8, 2015 at 08:34 μμ by miltos
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:34 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:34 μμ (edited) για μονοφασικο ivnerter με εξοδο 3φ θες κηνητηρα 400Δ-690Υ Edited January 8, 2015 at 08:36 μμ by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
miltos Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:38 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:38 μμ Νίκο μπερδεύεσαι. Το inverter με μονοφασική είσοδο βγάζει 230V πολική. 400Δ-690Υ θέλω σε inverter με τριφασική είσοδο.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:49 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 08:49 μμ (edited) ξέχασα να σου πω ότι αφου το inverter σου δίνει 230v πολικη η σύνδεση γίνετε στο Δ του κινητήρα Μίλτο κ εγώ την έχω πατήσει , αυτά τα μαραφετια κάνουν ασυμμετρία στο Δ κ ΟΧΙ στο Υ Edited January 8, 2015 at 08:58 μμ by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
cdr Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 09:04 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2015 at 09:04 μμ Μιλτο μπορεις να μας πεις την μαρκα και τον τυπο του drive ? και αν σου ειναι ευκολο να μετρησεις την ταση την ωρα του προβληματος . εξαερισμος φουσκας ?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα