Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προβληματική εκκίνηση κινητήρα μέσω ρυθμιστή στροφών


miltos

Recommended Posts

Καλησπέρα.

 

O κινητήρας 1/2hp, 910rpm ανεμιστήρα εξαερισμoύ φούσκας τροφοδοτείται από ρυθμιστή στροφών. Περιστασιακά, κατά την εκκίνηση ο κινητήρας παραμένει σε χαμηλές στροφές, ίσως και ακινητοποιημένος (ως ~3hz στην έξοδο του drive) και παράλληλα το drive δείχνει αυξημένη ένταση - ίση με τη μέγιστη ρυθμισμένη, δηλαδή 3,5A ενώ η ονομαστική του κινητήρα είναι 2A - και αυξημένη ροπή (της τάξης του 200% της υπολογιζόμενης ονομαστικής ροπής του κινητήρα).

 

Μετά από κάποιο χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει το 1min, ο κινητήρας επιταχύνει κανονικά.

 

Παρόμοιο φαινόμενο παρατηρείται, επίσης περιστασιακά, κατά την επιβράδυνση του κινητήρα, όπου στο τέλος το drive παραμένει για κάποιο χρόνο σε χαμηλή συχνότητα με τη μέγιστη ένταση και αρνητική ροπή (της τάξης του -200%).

 

Καμιά ιδέα?

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

O κινητήρας τριφασικός 220Δ/380Υ και το drive με μονοφασική είσοδο και τριφασική έξοδο (230V πολική τάση).

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

To μοτερ το εχεις δοκιμασει με αλλο ρυθμιστη μιλτο?

Εχεις σεταρει απο την αρχη αυτον που ειναι ηδη συνδεδεμενος με το μοτερ? 

Το μοτερ γυριζει ελευθερα? (αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...)

Link to comment
Share on other sites

(αν και αυτη η ερωτηση δεν θα εξηγουσε τον λογο που δεν μπορει να επιβραδυνει τωρα που το σκεφτομαι...)

 

Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να αναζητήσει κανείς το πρόβλημα στον εκκινητή...

 

Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)... Και δυσκολία εκκίνησης χωρίς ευκολία πέδησης δεν εξηγείται διαφορετικά.

 

 

Αν είναι αληθινά τα 3,5Α (δηλαδή σχεδόν 2,5kW 100% θερμικό ; ) για 1min, θα πρέπει να ζεσταίνεται αρκετά το μοτεράκι...

Link to comment
Share on other sites

Χαράλαμπε, δε δοκίμασα τον κινητήρα με άλλο drive. Ποιο χαρακτηριστικό-βλάβη του κινητήρα θα μπορούσε όμως να προκαλεί αυτό το πρόβλημα?

 

Το drive είναι σωστά παραμετροποιημένο.

 

Το μοτέρ γυρίζει ελεύθερα. Αλλά αν ήταν φρακαρισμένο, δε θα είχα πρόβλημα και στο φρενάρισμα.

 

Δεν θα το έβρισκα πιθανό να βγαίνει εκτός ράμπας εκκίνησης λόγω μεγάλης αδράνειας (κι αν ήταν έτσι θα συνέβαινε πάντα)...

 

Στην περίπτωσή μου είναι ξεκάθαρο ότι δε βγαίνει εκτός ράμπας. Απλά για κάποιο λόγο, που δεν είναι πρόβλημα φρακαρίσματος, δεν ξεκινάει.

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

για μονοφασικο ivnerter με εξοδο 3φ θες κηνητηρα 400Δ-690Υ

Edited by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
Link to comment
Share on other sites

Νίκο μπερδεύεσαι. Το inverter με μονοφασική είσοδο βγάζει 230V πολική.

 

400Δ-690Υ θέλω σε inverter με τριφασική είσοδο.

Link to comment
Share on other sites

ξέχασα να σου πω ότι αφου το inverter σου δίνει 230v πολικη  η σύνδεση  γίνετε στο Δ του κινητήρα

 

Μίλτο κ εγώ την έχω  πατήσει , αυτά τα μαραφετια κάνουν ασυμμετρία στο Δ κ ΟΧΙ στο Υ

Edited by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
Link to comment
Share on other sites

Μιλτο μπορεις να μας πεις την μαρκα και τον τυπο του drive ?

και αν σου ειναι ευκολο να μετρησεις την ταση την ωρα του προβληματος .

εξαερισμος φουσκας ?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.