miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) ξέχασα να σου πω ότι αφου το inverter σου δίνει 230v πολικη η σύνδεση γίνετε στο Δ του κινητήρα Έτσι είναι συνδεδεμένο. Τι σόι ασσυμετρία κάνουν? Γιατί να μην εκκινεί λόγω ασσυμετρίας? Εσένα τι πρόβλημα σου έκανε? Γεια σου Χρήστο. Το drive ειναι ACS 355 1hp. Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε video όπου φαίνεται το πρόβλημα. http://we.tl/dPisU3V3or Στο τέλος του video με την προβληματική στάση φαίνεται μια κανονική εκκίνηση και στάση. εξαερισμος φουσκας? Εννοώ τη χοάνη πάνω από τις εστίες. και αν σου ειναι ευκολο να μετρησεις την ταση την ωρα του προβληματος. Τάση εισόδου στο drive? Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) Το κοίταξα. Γύρω στα 40V, αλλά δεν ορκίζομαι. Το πρόβλημα είναι περιστασιακό όπως ανέφερα και ίσα που πρόλαβα να το γυρίσω στην αντίστοιχη παράμετρο τη δεύτερη φορά που το πέτυχα σήμερα. Εν τω μεταξύ είχα αλλάξει καλού-κακκού την σχέση U/f από τετραγωνική σε γραμμική Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
cdr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 απο το βιντεο φαινεται οτι μολις η ροπη πεσει κατω απο 200% τοτε το drive ακουει . να υποθεσω οτι δεν αλαχθηκαν ορια ροπης ?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Εσένα τι πρόβλημα σου έκανε? Ακούγαμε μονο ένα βουητό πείραξα την μπάρα κ ότι άλλο μπορούσα αλλά δεν , Α, κ ανέβαζε Αμπερ, ξεκίνησε όταν αλλάξαμε κινητήρα 400-690, ήταν μικρός 1,5hp σε χοάνη εστιατορίου ξενοδοχείου
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) να υποθεσω οτι δεν αλαχθηκαν ορια ροπης ? Δεν πείραξα τα όρια ροπής (είναι default δηλ το max είναι ρυθμισμένο στο 300%) Για να δεις πως ακούει κανονικά βάλε το video με το φρενάρισμα στο 0:25. To γεγονός ότι η συχνότητα εξόδου παραμένει για κάποια ώρα ακριβώς 0hz δεν μου κολλάει καθόλου. Με 0hz στην έξοδο δεν μπορεί να ασκήσει ροπή επιτάχυνσης το drive... Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by miltos
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 (edited) Μολις ειδα τα βιντεο... Μιλτο το μανιουαλ ειναι αυτο? http://www05.abb.com/global/scot/scot201.nsf/veritydisplay/564c7251c9b9c655c1257b88001f39ba/$file/EN_ACS355_UM_Rev_B_screen.pdf Παιρνεις μηνυμα λαθους 2010, σελιδα 350 Motor temperature is too high (or appears to be too high) due to excessive load, insufficient motor power, inadequate cooling or incorrect start-up data. Δες και την σελιδα 355 αν και λογικα εχεις ηδη μελετησει το βιβλιαρακι... περα απο το να ξανασεταρεις απο την αρχη το ινβερτερ δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο... σε τι mode δουλευει και πως ελεγχεται η εξοδος του drive? Έτσι είναι συνδεδεμένο.Τι σόι ασσυμετρία κάνουν? Γιατί να μην εκκινεί λόγω ασσυμετρίας? Εσένα τι πρόβλημα σου έκανε? Aν οι κυματομορφες εξοδου δεν εχουν διαφ φασης 120ο μεταξυ τους δεν εχεις στρεφομενο μαγν πεδιο και ο δρομεας δεν προκειται να εκκινησει να γυρνα ποτε.... απο την αλλη με συχνοτητα 0 στο μοτερ εσυ στελνεις στην ουσια DC, πως να ξεκινησει? Το θεμα ειναι για ποιο λογο μενει στο 0 τοση ωρα Edited Ιανουάριος 9 , 2015 by ckiriako
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 (edited) Ναι Χαράλαμπε, αυτό είναι το manual. To σφάλμα υπερθέρμανσης (με βάση την εκτίμηση του drive για τη θερμοκρασία του κινητήρα) είναι αποτέλεσμα της αυξημένης έντασης και όχι αιτία της. Τα start up data που λέει το manual ότι μπορεί να είναι η αιτία του σφάλματος, έχουν να κάνουν με τη ρύθμιση του "θερμικού" (δηλαδή του τρόπου εκτίμισης της θερμοκρασίας του κινητήρα - πχ ονομαστική ένταση) και σε κάθε περίπτωση είναι σωστά ρυθμισμένα. Aν οι κυματομορφες εξοδου δεν εχουν διαφ φασης 120ο μεταξυ τους δεν εχεις στρεφομενο μαγν πεδιο Από ότι είχα καταλάβει ο ΝΙΚΟΣΤΡΙ μίλησε για ασυμμετρία στα τυλίγματα του κινητήρα. Αν και μάλλον ξεφεύγουμε, στρεφόμενο μαγνητικό πεδιό, όχι σταθερού μεγέθους, αλλά που ικανό να περιστρέψει κινητήρα, μπορεί να προκύψει και με διαφορά φάσης διαφορετική από 120ο. Βλέπε πχ λειτουργία τριφασικού κινητήρα με μονοφασική παροχή, χρησιμοποιώντας έναν πυκνωτή. Edited Ιανουάριος 9 , 2015 by miltos
nvel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 μπορεί να γίνει αντιμετάθεση ανεμιστήρα-vfd με το δίπλα;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2015 0Hz ~ 3Hz για αρκετή ώρα, φαντάζομαι εννοεί τον άξονα και όχι το ρεύμα οδήγησης... Αν καταλαβαίνω καλά, για κάποιον λόγο δυσκολεύεται να δει σωστά την διαφορά φάσης και την ολίσθηση του ρότορα. Έχεις vector control; Αν δοκιμάσεις scalar; Δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα μια που ανεμιστήρας δεν έχει μεταβλητό φορτίο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα