miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 (edited) nvel, μπορεί να γίνει η αντιμετάθεση, αλλά δοκιμαστικά, για λίγο. Για μόνιμη αντιμετάθεση χρειάζεται αλλαγή στις καλωδιώσεις των I/O των αντιστροφέων και την παραμετροποίησή τους (μόνο ο ένας αντιστροφέας έχει το panel που μπορεί να αποθηκεύσει παραμέτρους και πάλι δεν μπορεί να τις μεταφέρεις από τον έναν στον άλλο επειδή είναι διαφορετικά μοντέλα). Στο λίγο χρόνο λοιπόν στον οποίο θα γίνει η αλλαγή μπορεί να μην παρουσιαστεί το πρόβλημα. 0Hz ~ 3Hz για αρκετή ώρα, φαντάζομαι εννοεί τον άξονα και όχι το ρεύμα οδήγησης... Αλέξη, είναι η συχνότητα της τάσης, όχι του άξονα... Από νεότερη παρατήρηση, στον άξονα εμφανίζει ~-100rpm στα 0hz. To drive λειτουργεί με vector control. Μπορώ να δοκιμάσω το scalar, αλλά ποιο το σκεπτικό? Edited Ιανουάριος 10 , 2015 by miltos
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 (edited) Άρα έρχομαι στα λόγια σου: Πως είναι δυνατόν να θέλει να γυρίσει το μοτέρ με 0Hz; Προφανώς κάτι πάει πολύ λάθος... Στο Scalar δεν νοιάζεται για το τι κάνει το μοτέρ, δεν έχει ανάδραση, απλά εφαρμόζει την ράμπα τάσης - συχνότητας και τέλος. Αν το πρόβλημα βρίσκεται στον αλγόριθμο ανάδρασης (μέχρι τώρα αυτό φαίνεται), θα πάψει να υπάρχει και το μοτερ θα λειτουργήσει. Από την στιγμή που είναι ανεμιστήρας (σταθερό φορτίο και σταθερή σχέση ροπής-rpm) δεν χρειάζεται vector, το scalar του φτάνει και του περισσεύει... Υ.Γ: Φυσικά, έχει ενδιαφέρον και η ουσία του προβλήματος, όχι μόνο να δουλέψει το μοτέρ... Αλλά μου κάνει εντύπωση: Μικρό δεν είναι... Μήπως το μοτέρ περιστρέφεται ανάποδα πριν την εκκίνηση (αν υπάρχει κι άλλος εξαερισμός μπορεί να συμβαίνει) και μπερδεύει το drive; Edited Ιανουάριος 10 , 2015 by AlexisPap
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2015 (edited) Πως είναι δυνατόν να θέλει να γυρίσει το μοτέρ με 0Hz; Προφανώς δεν μπορεί. Θα μπορούσε ενδεχομένως να θέλει να το φρενάρει, δεδομένου ότι διαβάζει -100rpm (με αρνητικό πρόσημο). Αλλά μου κάνει εντύπωση: Μικρό δεν είναι... Αυτό μήπως ήταν ερώτηση σχετικά με την ισχύ του κινητήρα? Αν ναι, είναι για εξαερισμό σε μια πολύ μικρή κουζίνα (χωρίς κάρβουνα, φριτέζες κλπ) Μήπως το μοτέρ περιστρέφεται ανάποδα πριν την εκκίνηση (αν υπάρχει κι άλλος εξαερισμός μπορεί να συμβαίνει) και μπερδεύει το drive; Γενικά υπάρχουν εξαερισμοί στο χώρο, αλλά εισάγεται και νωπός. Το ισοζύγιο είναι περίπου στο μηδέν. Και λόγω άνωσης όμως δημιουργείται ροή, αλλά δε νομίζω να περιστρέφεται αισθητά ο ανεμιστήρας. Ακόμα και να περιστρέφεται όμως (σε οποιαδήποτε φορά), με τα 0Hz θα σταματούσε. Edited Ιανουάριος 10 , 2015 by miltos
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2015 (edited) Να και video στο οποίο φαίνονται οι rpm που υπολογίζει ο αντιστροφέας. Κάποια στιγμή πατάω το stop, αλλά o αντιστροφέας συνεχίζει να προσπαθεί να ελέγξει τον κινητήρα, επειδή διαβάζει περιστροφή. Edited Ιανουάριος 11 , 2015 by miltos
cdr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 από αυτά που ειδα στα βιντεο συμπεραίνω ότι το μοτερ περιστρέφεται κατά την εκκινιση . και όχι μονο περιστρέφεται αλλα και σε αναποδη φορα από την ζητουμενη. θα σου προτεινα να δεις την μεθοδο εκκινισης .2101 start fuction υποθετω ότι εισαι σε ραμπα . μηπως να δοκίμαζες σε scan+boost αφου αλλαξεις σε scalar
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 (edited) από αυτά που ειδα στα βιντεο συμπεραίνω ότι το μοτερ περιστρέφεται κατά την εκκινιση. Κατά τη γνώμη μου είναι πιθανότερο να είναι ψευδής η ένδειξη της περιστροφής. Αλλά έστω ότι η ένδειξη είναι σωστή και ο κινητήρας πριν δεχθεί την εντολή εκκίνησης περιστρέφεται με -110rpm. Είναι λογική η συμπεριφορά που βλέπουμε? υποθετω ότι εισαι σε ραμπα Ναι, είμαι σε ράμπα (10sec). μηπως να δοκίμαζες σε scan+boost αφου αλλαξεις σε scalar Μόνο και μόνο η αλλαγή σε scalar μπορεί να εξαφανίσει το φαινόμενο. Τι συμπέρασμα βγαίνει όμως? Ότι το scalar είναι καλύτερη μέθοδος για αυτή την εφαρμογή ή ότι κρύψαμε ένα πρόβλημα? Edited Ιανουάριος 12 , 2015 by miltos
nvel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 μήπως έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία flying start και το dtc που έχει η συγκεκριμένη σειρά δεν μπορεί να κάνει flying start σε ανάποδη περιστροφή; δοκίμασε και το coasting το πρόβλημα αν υπάρχει είναι του vfd οπότε τι σε πειράζει να κάνεις V/f ή καλύτερα γιατί σου χρειάζεται το dtc σε ένα αστείο φορτίο που μπορεί να το γυρίσει και ένα dimmer;
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 (edited) μήπως έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία flying start Λογικά όχι, αλλά θα το τσεκάρω. δοκίμασε και το coasting Το coasting αφορά την επιβράδυνση. Με αυτόν τον τρόπο απλά στο video του #24 μετά την εντολή που δίνω για stop στο 0:22 θα σταματούσε απευθείας το drive, αλλά δεν κερδίζω κάτι για τη φάση της εκκίνησης Edit: τι σε πειράζει να κάνεις V/f Δεν με πειράζει. Απλά το ξεκίνησα σε vector-speed Edited Ιανουάριος 12 , 2015 by miltos
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 (edited) ...το scalar είναι καλύτερη μέθοδος για αυτή την εφαρμογή ή ότι κρύψαμε ένα πρόβλημα? Αν μετράει η γνώμη του πολιτικού μηχανικού, η μέθοδος που οδηγεί σωστά το μοτέρ με τις λιγότερες δυνατές παραμέτρους και την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία είναι η πιο σωστή. Άρα, για τον ανεμιστήρα το scalar. Τώρα το πρόβλημα, είναι βεβαίως πρόβλημα... Edited Ιανουάριος 12 , 2015 by AlexisPap
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2015 (edited) η μέθοδος που οδηγεί σωστά το μοτέρ με τις λιγότερες δυνατές παραμέτρους και την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία είναι η πιο σωστή Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Ήθελα να το θέσω στη βάση ότι η scalar δεν είναι πιο ικανή από τη vector για τον έλεγχο του κινητήρα και το πρόβλημα δεν εμφανίζεται λόγω μη ικανής μεθόδου. Αλέξη, που η γνώμη σου σαφώς και μετράει, θα πάει αλλού η κουβέντα τώρα, αλλά εν συντομία, δεδομένου ότι το drive υποστηρίζει τη vector, και δε χρειάζεται επιπλέον παραμετροποίηση, δεν το θεωρώ και λάθος να επιλεγεί η πιο πολύπλοκη vector. Ως προς την αξιοπιστία, η επιλογή μιας μεθόδου με το σκεπτικό ότι μπορεί να συμβεί βλάβη που να παρουσιάσει δυσλειτουργία στη συγκεκριμένη μέθοδο μόνο, δεν είναι λίγο υπερβολή? Σε κάθε περίπτωση θα το γυρίσω σε scalar και θα το παρακολουθήσω. Edited Ιανουάριος 12 , 2015 by miltos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα