Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

nvel, μπορεί να γίνει η αντιμετάθεση, αλλά δοκιμαστικά, για λίγο. Για μόνιμη αντιμετάθεση χρειάζεται αλλαγή στις καλωδιώσεις των I/O των αντιστροφέων και την παραμετροποίησή τους (μόνο ο ένας αντιστροφέας έχει το panel που μπορεί να αποθηκεύσει παραμέτρους και πάλι δεν μπορεί να τις μεταφέρεις από τον έναν στον άλλο επειδή είναι διαφορετικά μοντέλα). Στο λίγο χρόνο λοιπόν στον οποίο θα γίνει η αλλαγή μπορεί να μην παρουσιαστεί το πρόβλημα.

 

 

0Hz ~ 3Hz για αρκετή ώρα, φαντάζομαι εννοεί τον άξονα και όχι το ρεύμα οδήγησης...

 

Αλέξη, είναι η συχνότητα της τάσης, όχι του άξονα...

 

Από νεότερη παρατήρηση, στον άξονα εμφανίζει ~-100rpm στα 0hz.

 

To drive λειτουργεί με vector control. Μπορώ να δοκιμάσω το scalar, αλλά ποιο το σκεπτικό?

Edited by miltos
  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
  • Άρα έρχομαι στα λόγια σου: Πως είναι δυνατόν να θέλει να γυρίσει το μοτέρ με 0Hz; Προφανώς κάτι πάει πολύ λάθος...
  • Στο Scalar δεν νοιάζεται για το τι κάνει το μοτέρ, δεν έχει ανάδραση, απλά εφαρμόζει την ράμπα τάσης - συχνότητας και τέλος. Αν το πρόβλημα βρίσκεται στον αλγόριθμο ανάδρασης (μέχρι τώρα αυτό φαίνεται), θα πάψει να υπάρχει και το μοτερ θα λειτουργήσει. Από την στιγμή που είναι ανεμιστήρας (σταθερό φορτίο και σταθερή σχέση ροπής-rpm) δεν χρειάζεται vector, το scalar του φτάνει και του περισσεύει...

 

Υ.Γ: Φυσικά, έχει ενδιαφέρον και η ουσία του προβλήματος, όχι μόνο να δουλέψει το μοτέρ...

Αλλά μου κάνει εντύπωση: Μικρό δεν είναι...

Μήπως το μοτέρ περιστρέφεται ανάποδα πριν την εκκίνηση (αν υπάρχει κι άλλος εξαερισμός μπορεί να συμβαίνει) και μπερδεύει το drive;

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε (edited)
Πως είναι δυνατόν να θέλει να γυρίσει το μοτέρ με 0Hz;

 

Προφανώς δεν μπορεί. Θα μπορούσε ενδεχομένως να θέλει να το φρενάρει, δεδομένου ότι διαβάζει -100rpm (με αρνητικό πρόσημο).

 

 

Αλλά μου κάνει εντύπωση: Μικρό δεν είναι...

 

Αυτό μήπως ήταν ερώτηση σχετικά με την ισχύ του κινητήρα? Αν ναι, είναι για εξαερισμό σε μια πολύ μικρή κουζίνα (χωρίς κάρβουνα, φριτέζες κλπ)

 

Μήπως το μοτέρ περιστρέφεται ανάποδα πριν την εκκίνηση (αν υπάρχει κι άλλος εξαερισμός μπορεί να συμβαίνει) και μπερδεύει το drive;

 

Γενικά υπάρχουν εξαερισμοί στο χώρο, αλλά εισάγεται και νωπός. Το ισοζύγιο είναι περίπου στο μηδέν. Και λόγω άνωσης όμως δημιουργείται ροή, αλλά δε νομίζω να περιστρέφεται αισθητά ο ανεμιστήρας. Ακόμα και να περιστρέφεται όμως (σε οποιαδήποτε φορά), με τα 0Hz θα σταματούσε.

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε (edited)

Να και video στο οποίο φαίνονται οι rpm που υπολογίζει ο αντιστροφέας.

 

Κάποια στιγμή πατάω το stop, αλλά o αντιστροφέας συνεχίζει να προσπαθεί να ελέγξει τον κινητήρα, επειδή διαβάζει περιστροφή.

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε

από αυτά που ειδα στα βιντεο συμπεραίνω ότι το μοτερ περιστρέφεται κατά την εκκινιση .

και όχι μονο περιστρέφεται αλλα και σε αναποδη φορα από την ζητουμενη.

 θα σου προτεινα να δεις την μεθοδο εκκινισης .2101 start fuction

υποθετω ότι εισαι σε ραμπα .

μηπως να δοκίμαζες σε scan+boost  αφου αλλαξεις σε scalar

Δημοσιεύτηκε (edited)
από αυτά που ειδα στα βιντεο συμπεραίνω ότι το μοτερ περιστρέφεται κατά την εκκινιση.

 

Κατά τη γνώμη μου είναι πιθανότερο να είναι ψευδής η ένδειξη της περιστροφής.

 

Αλλά έστω ότι η ένδειξη είναι σωστή και ο κινητήρας πριν δεχθεί την εντολή εκκίνησης περιστρέφεται με -110rpm. Είναι λογική η συμπεριφορά που βλέπουμε?

 

υποθετω ότι εισαι σε ραμπα

 

Ναι, είμαι σε ράμπα (10sec).

 

μηπως να δοκίμαζες σε scan+boost  αφου αλλαξεις σε scalar

 

Μόνο και μόνο η αλλαγή σε scalar μπορεί να εξαφανίσει το φαινόμενο. Τι συμπέρασμα βγαίνει όμως? Ότι το scalar είναι καλύτερη μέθοδος για αυτή την εφαρμογή ή ότι κρύψαμε ένα πρόβλημα?

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε

μήπως έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία flying start και το dtc που έχει η συγκεκριμένη σειρά δεν μπορεί να κάνει flying start σε ανάποδη περιστροφή;

 

δοκίμασε και το coasting

 

το πρόβλημα αν υπάρχει είναι του vfd οπότε τι σε πειράζει να κάνεις V/f ή καλύτερα γιατί σου χρειάζεται το dtc σε ένα αστείο φορτίο που μπορεί να το γυρίσει και ένα dimmer;

Δημοσιεύτηκε (edited)
μήπως έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία flying start

 

Λογικά όχι, αλλά θα το τσεκάρω.

 

δοκίμασε και το coasting

 

Το coasting αφορά την επιβράδυνση. Με αυτόν τον τρόπο απλά στο video του #24 μετά την εντολή που δίνω για stop στο 0:22 θα σταματούσε απευθείας το drive, αλλά δεν κερδίζω κάτι για τη φάση της εκκίνησης

 

Edit:

 

τι σε πειράζει να κάνεις V/f

 

Δεν με πειράζει. Απλά το ξεκίνησα σε vector-speed

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε (edited)

...το scalar είναι καλύτερη μέθοδος για αυτή την εφαρμογή ή ότι κρύψαμε ένα πρόβλημα?

 

Αν μετράει η γνώμη του πολιτικού μηχανικού, η μέθοδος που οδηγεί σωστά το μοτέρ με τις λιγότερες δυνατές παραμέτρους και την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία είναι η πιο σωστή. Άρα, για τον ανεμιστήρα το scalar.

 

 

Τώρα το πρόβλημα, είναι βεβαίως πρόβλημα...

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε (edited)
η μέθοδος που οδηγεί σωστά το μοτέρ με τις λιγότερες δυνατές παραμέτρους και την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία είναι η πιο σωστή

 

Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Ήθελα να το θέσω στη βάση ότι η scalar δεν είναι πιο ικανή από τη vector για τον έλεγχο του κινητήρα και το πρόβλημα δεν εμφανίζεται λόγω μη ικανής μεθόδου.

 

Αλέξη, που η γνώμη σου σαφώς και μετράει, θα πάει αλλού η κουβέντα τώρα, αλλά εν συντομία, δεδομένου ότι το drive υποστηρίζει τη vector, και δε χρειάζεται επιπλέον παραμετροποίηση, δεν το θεωρώ και λάθος να επιλεγεί η πιο πολύπλοκη vector. Ως προς την αξιοπιστία, η επιλογή μιας μεθόδου με το σκεπτικό ότι μπορεί να συμβεί βλάβη που να παρουσιάσει δυσλειτουργία στη συγκεκριμένη μέθοδο μόνο, δεν είναι λίγο υπερβολή?

 

Σε κάθε περίπτωση θα το γυρίσω σε scalar και θα το παρακολουθήσω.

Edited by miltos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.