BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Nα ρωτήσω κάτι σαν μπάρμπας που είμαι εσάς τους νεώτερους και ιδιαίτερα όσους έχετε σπουδάσει στο εξωτερικό . Τι ποσοστό των νέων παίρνει πτυχίο σε αυτἐς τις χώρες , τι ποσοστό μεταπτυχιακό και τι διδακτορικό . Γιατί από ότι ξέρω είναι πολύ λιγότερο από εμας που κάναμε το μεταπτυχιακό , απολυτήριο 6ταξίου γυμνασίου του 70 και το διδακτορικό πτυχίο .εκείνης της εποχής και ίσως λέω και πολλά .
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 (edited) Καλά τι διαβάζω εδώ, ότι το διδακτορικό είναι χρήσιμο για να σε προσλάβει εταιρία; Ότι κάνεις σπουδαία κονέ μ' αυτό; Ότι γίνεται...πρωτότυπη έρευνα;;; Είμαστε silicon valley και δεν το κατάλαβα; Δηλαδή με το διδ/κο θα κάνεις κονέ και θα μάθεις πράγματα περισσότερα και πιο χρήσιμα από ότι αν στον ίδιο χρόνο δούλευες; Εντάξει, σε σχέση με την ανεργία καλό είναι... εκτός κι αν εσείς εκεί στην Αθήνα είστε τόσο μπροστά... Α, και δεν ανέφερα ότι είμαι στα τελειώματα διδακτορικού... Edited Ιανουάριος 14 , 2015 by Julius Caesar
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 (edited) ίκαρε έχουν αλλάξει οι εποχές και τώρα όλες οι εργασίες λίγο πολύ σα να κάνεις διδακτορικό είναι. σε κανέναν δεν αρέσει η διανοητική πίεση αλλά μάλλον η μοίρα της εργατικής τάξης είναι πλέον να κουράζει το μυαλό της και όχι τα χέρια της. τα κονέ συνήθως σχετίζονται με τις εταιρείες που χρηματοδοτούν τα ερευνητικά προγράμματα. διότι όπως λέει και το αρχικό δημοσίευμα τη μεγαλύτερη ζήτηση την έχουν τα διδακτρορικά που συνδέονται με αμοιβόμενο πρόγραμμα. χωρίς πρόγραμμα μάλλον είναι ένα ακόμα χαρτί για το συρτάρι με τα πτυχία. σίγουρα αν δούλευες θα ήταν καλύτερα αλλά απειδή δε θα δούλευες αναγκαστικά καταφεύγεις σ' αυτή τη μορφή εργασίας Edited Ιανουάριος 15 , 2015 by georgios_m
nikmmech Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Στον τομέα των ΜΜ, ΗΜ, ΧΜ, το διδακτορικό ναι, προσφέρει πολλά και είναι απαραίτητο. Σπάνια φυσικά στην Ελλάδα. Όσοι διαφωνείτε, έχετε στο μυαλό σας την ελληνική πραγματικότητα της οικοδομής και των μελετών πολεοδομίας. Όχι την παραγωγή καινοτομίας δηλ. 1
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 (edited) nikmmench, δηλαδή οι τομείς ΠΜ, ΤΜ είναι εκτός καινοτομίας; Να θυμίσω βιοκλιματικούς σχεδιασμούς κτιρίων, GPS κτλ. Ακόμη και η πολεοδομία ή η Αρχιτεκτονική κάθε άλλο παρά στατικοί τομείς είναι. Μη μπερδεύεις την καινοτομία μόνο με τα μικροτσίπ και τα νανορομπότ. Ακόμη-ακόμη και η πολεοδομική νομοθεσία μπορεί να καινοτομεί, άσχετα αν εμείς το 'χουμε υπερ-παρά-ξεχειλώσει εδώ. Edited Ιανουάριος 14 , 2015 by Julius Caesar
nikmmech Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Στα αντικείμενα που αναφέρεις, η Μηχανική δεν έχει την συνεισφορά που, σε αντίθεση, απαιτείται (ενδεικτικά) για τα μικροτσίπ και τα νανορομπότ. Και τα οποία απαιτούν εξειδίκευση, που δεν παρέχει-και ούτε θα έπρεπε-ένα δίπλωμα πολυτεχνείου.
george_RES Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 (edited) Και εγώ είμαι στα τελειώματα του διδακτορικού, και ειδικά στον τομέα σας PM γίνονται τρελα πράγματα σε καινοτομία Μερικά παραδείγματα ερευνας φίλων μου διδακτορικών Li-Fi (internet μέσω LED λαμπών) Super-computing facilities και optimisation of scientific computing Atmospheric models Εγώ προσωπικά κάνω κυματικά μοντέλα και wave climate Διδακτορικό στην Ελλάδα όμως το ανέφερα είναι κάτι που η Ελληνική αγορά δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει Edited Ιανουάριος 14 , 2015 by george_RES
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Μάγκες πιστευω οτι το όλο θεμα εχει και λιγο μπιζνα στη μέση απο τις σχολές. Για διαφήμιση, επιδοτήσεις και δεν ξερω τι. Καλοστημένος μηχανισμός αγοράς μόρφωσης. Δεν εξηγείται αυτη η τάση τα τελευταία χρονια για πτυχία κτλ. Ποντάρουν στην ελπίδα, σου λεει μπας και έτσι βρούμε δουλεια. Κάποτε ηταν προσόν να τελειωνεις το Λύκειο, οι πτυχιούχοι μετρημένοι, σημερα χωρίς μεταπτυχιακό σου λένε ειναι φαγητό χωρίς αλάτι. Αυριο θα πασάρουν το διδακτορικό. Που θα παει αυτη η κατάσταση; Γιατι στην τελική όλοι αυτοι με τα παραπάνω χαρτιά τι κατάφεραν και πόσοι πραγματικά τα αξιοποίησαν; Εδω πουλάνε εξειδίκευση και τα ΚΕΚ. Το οπιο του λαού ειναι η ελπίδα και το εχουν παρει χαμπάρι οι "έμποροι" Sent from my iPhone using Tapatalk 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Μάγκες πιστευω οτι το όλο θεμα εχει και λιγο μπιζνα στη μέση απο τις σχολές. Για διαφήμιση, επιδοτήσεις και δεν ξερω τι. Καλοστημένος μηχανισμός αγοράς μόρφωσης. Εφόσον δε πληρώνεις κάτι το εμπόρευμα δεν είναι πλέον η μόρφωση αλλά η φτηνή εργασία.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2015 (edited) Τι ποσοστό των νέων παίρνει πτυχίο σε αυτἐς τις χώρες , τι ποσοστό μεταπτυχιακό και τι διδακτορικό . Γιατί από ότι ξέρω είναι πολύ λιγότερο από εμας που κάναμε το μεταπτυχιακό , απολυτήριο 6ταξίου γυμνασίου του 70 και το διδακτορικό πτυχίο .εκείνης της εποχής και ίσως λέω και πολλά . Δεν είναι καθόλου κακό αυτό. Η ελλάδα βρίσκεται πολύ ψηλά στο δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης και πιθανώς η κρίση να είναι ένδειξη ότι πιάσαμε ταβάνι. Το επόμενο level απαιτεί να γίνουμε χώρα χρηματιστών. Οι βιομηχανίες, η γεωργία, ο τουρισμός κλπ είναι προηγούμενα level που τα έχουμε προ πολλού αφήσει πίσω μας και η πιθανότητα να ξαναζωντανέψουν συνδέεται με τις μειώσεις μισθών, κάτι που νομίζω πως δε θεωρείται πρόοδος. Edited Ιανουάριος 14 , 2015 by georgios_m
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα