Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

κλασικός "αρμόδιος" ούτε στο διαδίκτυο δεν έκανε τον κόπο να ψάξει

και μάλλον δεν είχε δει και ποτέ του τη θέση και το τοπίο, αλλιώς θα καταλάβαινε ότι για να φτάσει το νερό στο ύψος που έλεγε θα είχε πλημμυρίσει όλη η κοιλάδα

  • Απαντήσεις 60
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εχει συνολικό μήκος 61 μέτρα, η κεντρική καμάρα είναι 40 μέτρα, το μέγιστο ύψος 21 μέτρα και το πλάτος στην κορυφή είναι 3,20 μέτρα.

 

ναι,  ειπε  τωρα ο "αρμοδιος"  μια  μ....κια στον πρωθυπουργο

κι αυτος [και μηχανικος και της περιοχης..]

σιγα που τον πιστεψε...

 

και,  ανεξαρτητα, απο το αν  η βροχη ηταν πολλή,

το θεμα ειναι οτι

 

ναι,  δεν ειχαν γινει οι απαιτουμενες συντηρησεις

 

υγ

το κακο ειναι οτι η κακοκαιρια συνεχιζεται

 

http://taneatismikrospilias24.weebly.com/alpharhochiiotakappaeta-sigmaepsilonlambdaiotadeltaalpha/-19366

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

οι περισσότερες συντηρήσεις στα γεφυρια της περιοχής είναι ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕΣ.......

λίγο ξύσιμο στον αρμό και νέο αρμολοι....

τα περισσότερα έχουν πρόβλημα στα βάθρα....

 

στο μοναδικό που θυμάμαι εκτεταμένες εργασίες στα βάθρα  είναι της άρτας......η κοίτη μπρος και πίσω από το γεφύρι έχει εξυγιανθεί....

 

 

και επειδή άνοιξε η κουβέντα........η παράνομη αμμοληψία στην άρτα είναι γενικά εκτεταμένη

Δημοσιεύτηκε (edited)

akius,

μια που όντως μπήκαμε στο τριπάκι ... η πρώτη σου φωτογραφία τα λέει όλα, ειδικά αν τη συνδυάσεις με αυτές που ανεβάζω με ακριβέστερο το τμήμα της κατάρρευσης ...

Πολύ θα ήθελα να ήξερα τι προέβλεπε η μελέτη και τι έγινε στο συγκεκριμένο βάθρο.

 

Επίσης θα ήθελα να μάθω γιατί τοποθετήθηκαν ελκυστήρες στα ανακουφιστικά τόξα της γέφυρας. Ότι νάναι ...

post-68089-0-40647600-1422821975_thumb.jpg

post-68089-0-36149800-1422821987_thumb.jpg

Edited by kan62
Δημοσιεύτηκε
kan62

 

μια φωτογραφία που βρήκα από έργα  που είχαν γίνει.......

ο καθένας ας καταλάβει αν έγινε κάτι στα βάθρα.....

 

 

γενικά τα περισσότερα  εκεί έχουν πρόβλημα  και επειδή το κόστος στα βάθρα μαζί με εξυγίανση της κοίτης   είναι αρκετά μεγαλύτερα

από τον   ''καλλωπισμός''  τους  μένουν στην τύχη τους.....

 

γενικά από κονδύλια δεν υπάρχουν αρκετά  ούτε για το επαρχιακό δίκτυο......επίσης ο τουρισμός στην περιοχή τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να ανεβαίνει.....όσοι έχουν κάνει καγιακ  ΗΤΑΝ κλασική φωτογραφία στο γεφύρι της πλάκας....

και στην περιοχή  μας τέλειωσαν οι Αβέρφωφ-Σίνας - Ζάππας - Αρσάκης - Σταύρου -Ριζάρης -Τοσίτσας και τόσοι άλλοι

 

ας ελπίσουμε να αφυπνιστούν οι ''αρμόδιοι''  και οι επιφανείς πολίτες της περιοχής  για να μην έχουμε και άλλες αντίστοιχες απώλειες....

 

 

post-1510-0-83571400-1422822917_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Πραγματικά πολύ λυπηρό να χάνεις μέρος της ζωντανής ιστορίας σου. Οι αιτίες αυτής της μεγάλης καταστροφής και οι όποιες διαχρονικές ευθύνες υπάρχουν  υποθέτω πως θα αναζητηθούν. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα αποδοθούν μόνο στα ακραία καιρικά φαινόμενα τα οποία ασφαλώς και ήταν, το γεφύρι όμως στεκόταν εκεί για πολλές δεκαετίες και είχε αντιμετωπίσει σίγουρα και άλλες φορές ακραία καιρικά φαινόμενα στα οποία και αντιστάθηκε με επιτυχία. Ας  γίνει λοιπόν μάθημα, σε όλους τους παράγοντες που έχουν την ευθύνη της διατήρησης της ζωντανής μας ιστορίας, για αν μη λυπηθούμε ξανά για κανένα μνημείο, είτε γεφύρι είναι, είτε κάστρο, είτε εκκλησία, είτε οποιοδήποτε άλλο ιστορικό μνημείο και όπως οι περισσότεροι γνωρίζουμε έχουμε αρκετά.

Δημοσιεύτηκε

και όπως οι περισσότεροι γνωρίζουμε έχουμε αρκετά.

 

πιθανότατα  την τελευταία σου φράση που συμφωνώ  μερικοί την ερμηνεύουν...

 

''έχουμε πολλά δεν έγινε και τπτ αν χάσουμε 1-2'' :sad:

 

 

είναι λυπηρό να έχεις και να μην τα προσέχεις....

Δημοσιεύτηκε

Επίσης θα ήθελα να μάθω γιατί τοποθετήθηκαν ελκυστήρες στα ανακουφιστικά τόξα της γέφυρας. Ότι νάναι ...

 

Ηταν και ειναι κλασσικη τεχνικη στις λιθοκτιστες κατασκευες να μπαινει ελκυστηρας στις καμαρες (και οχι μονο σε αυτες). Αν καποιος επισκεφτει παλια διωροφα αρχοντικα του 1900 θα δει καμαρες οι οποιες φερουν ελκυστηρα στην εδραση τους εκ κατασκευης για να ευνοησει την λειτουργια τοξου. Ακομα και μια μικρη πλευρικη μετατοπιση της μιας στηριξης της καμαρας αρκει για να προκαλεσει εκτεταμηνη ρηγματωση στη λιθινη κατασκευη ή και τμηματικη καταρευση. Ο ελκυστηρας αυξανει την αντοχη της κατασκευης στο χρονο.

 

Θυμαμαι ειχα επισκευτει ενα αρχοντικο οπου ειδα κομμενο τον ενα ελκυστηρα απο μια καμαρα σε συνολο τεσσαρων συνεχομενων καμαρων. Ρωτησα τον τωρινο ιδιοκτητη γιατει εχει κοπει εδω ο ελκυστηρας και μου απαντησε οτι τον ... δυσκολευε στη μετακομιση που ειχε κανει παλια!  :shock:

 

Πολλοι πιστευουν βλεποντας καμαρες σε γεφυρια και σπιτια οτι ηταν αποτελεσμα Αρχιτεκτονικων Επιρροων. Αυτο ειναι παρανοηση. Ο κυριος λογος που βλεπουμε καμαρες (ή καμάρες επι καμαρων) σε γεφυρες ειναι για να μικρυνει το ιδιο βαρος της γεφυρας που σε αντιθετη περιπτωση θα ηταν τερραστιο και η θεμελιωση πολυ δυσκολη υποθεση. Παντως το κινητρο της μειωσης του ιδιου βαρους της κατασκευης με τη χρηση καμαρων επι καμαρων ανθισε απο τη ρωμαικη εποχη και διαμορφωσε την Αρχιτεκτονικη των γεφυρων / δεξαμενων που βλέπουμε σημερα.

  • Upvote 3
  • Downvote 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.