Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2015 Αυτό το τόπικ το θεωρώ Νο 1 για μηχανικούς. Ίσως είναι και το καλύτερο. Να δούμε τι έχουν να γράψουν και οι άλλοι συνάδελφοι. Δεν μπορεί να μην υπάρχει εμπειρία. Εγώ πάντως λέω ότι ποτέ μου δεν ελέγχθηκα από εργολάβο για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας, παρότι τη βασική ευθύνη την έχει αυτός, αλλά για τα εργατικά. Η καλύτερη τακτική για μένα είναι να "πατήσεις πόδι" στον εργολάβο πριν αναλάβεις το έργο. Μόλις ξεμπερδέψεις μ' αυτόν την πρώτη μέρα στο έργο "πατάς πόδι" - γερό όχι ευγένειες - στα συνεργεία του. Αλλιώς τέλος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2015 Πολυπαραμετρικό το ζήτημα και με ταξικές προεκτάσεις: - Η εμπειρία και οι γνώσεις του μηχανικού. Πως πατάει το μαδέρι; Γιατί τα μαστόρια σκανάρουν από την πρώτη στιγμή. - Λεφτά υπάρχουν; Ο ιδιοκτήτης κιμπάρης; - Ο εργολάβος αναλφάβητος; Πλακωμένη δουλειά; - Ποιοί οι συσχετισμοί δύναμης ανάμεσα στους τρείς; Και άλλα απρόβλεπτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2015 Παιδεία χρειάζεται ......... και αυστηροί έλεγχοι τήρησης μέτρων ασφάλειας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2015 (edited) http://astrosnews.gr/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%84%CF%8D%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%B7/ ο εργολάβος μάλλον είναι μονωτής, το έργο είναι στα τελειώματα, αφού μιλάνε και για χαμηλό ύψος πιθανόν να ήταν στο μηχανοστάσιο. αλλά και όπως είναι εκεί μέσα, μπορεί πέφτωντας να χτύπησε σε σίδερο άλλης σκαλωσιάς χαμηλότερης ή σε κάναν σωλήνα. αν είχε καρδιά και δε το ήξερε και το έπαθε πάνω στη δουλειά και έπεσε, ποιος φταίει??? δεν έχω δει ποτέ κανέναν πάνω σε σκαλωσιά να είναι δεμένος... http://www.eleftheriaonline.gr/koinonia/perivallon-paideia-syllogoi/item/53600-lignitiko-erevna αν ισχύει το 1,1m αναρωτιέμαι τι κανόνες ασφαλείας που θα γίνονται αποδεκτοί από όλους, θα έπρεπε να προταθούν.. Edited Ιανουάριος 25 , 2015 by Vlad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athan Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Έτσι λένε όλοι: Εγώ ξέρω - εγώ δεν κινδυνεύω κτλ, αλλά όταν χτυπήσουν και αναλάβουν οι δικηγόροι αρχίζουν τα: ο μηχανικός δεν μου είπε - δεν μου έδειξε - δεν μου έδωσε... και δυστυχώς μιλάω εκ πείρας! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Μα και να μην "καρφώσει" ο παθών τον μηχανικό ο νόμος αυτόματα προσάγει στη δικαιοσύνη τον επιβλέποντα μαζί τον τεχνικό ασφαλείας με κατηγορία "εξ αμελείας". Ο τεχνικός ασφαλείας μπορεί να εξαιρεθεί αν έχει κάνει τις παρατηρήσεις του, ο επιβλέπων με τί-πο-τα. Και αφού μπήκαμε στη συζήτηση, μπορεί κάποιος να μου πει πόσοι εργατοτεχνίτες και μηχανικοί έχουν σκοτωθεί στα έργα κατασκευής του "Ελευθέριος Βενιζέλος"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 μπορώ να σου πώ οτι στην πολωνία όταν κατασκευάζαμε κάτι πλοία , σε προσωπικό περίπου 7000 ανθρώπων είχαμε έναν σοβαρο τραυματισμό (ασθενοφόρο) κάθε μέρα! και τα μέτρα προστασίας δεν ήταν ιδιαιτέρως χαλαρά. πάντως αν και οι δουλειές σε ύψος ήταν αρκετές και οι σκαλωσιές κάποιες δεκάδες χιλιάδων κυβικά , οι τραυματισμοί απο πτώση πολυ λίγοι. βασικά οι μόνοι που ήταν δεμένοι στη σκαλωσιά ήταν αυτοί που την χτίζανε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2015 (edited) Προσέξτε εδώ την παροχή στοιχείων που δίνει το Κυπριακό Κράτος (Επιθεώρηση Εργασίας) για τα εργατικά ατυχήματα. http://www.mlsi.gov.cy/mlsi/dli/dli.nsf/All/4EFA2D62AF82A5E0C2256E5200000F90 Αναλύσεις ακριβείς. Που έγινε το ατύχημα, φύλο, ηλικία, τομέας (μεταφορά, παραγωγή κλπ), χρονολογία, αιτίες, αναλύσεις κλπ, κλπ. κλπ. Αν θα βρείτε τα δικά μας (ψάξτε όπου θέλετε Υπ. Εργασίας, ΙΚΑ, Επ. Εργ.) έτσι να μου τρυπήσετε τη μύτη. Θα βρείτε μόνο γενικούς πίνακες, ξερούς αριθμούς και διαγράμματα. Τίποτε περισσότερο. Ψάξτε όσο θέλετε. Έτσι για να δούμε και τον αίτιο της κατάστασης. Edited Ιανουάριος 26 , 2015 by Konstantinos IB 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιάμβλιχος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2016 Ναι... Και επίσης, κάθε εργασία με ικριώματα απαιτεί έκδοση σχετικής άδειας δόμησης (μικρής κλίμακας πλέον), ενώ η μελέτη των ικριωμάτων υποβάλλεται στην επιθεώρηση εργασίας για θεώρηση... Από ποιον υποβάλλεται? Πριν την έκδοση της ΕΕΜΚ? Την ζητάει η πολεοδομία θεωρημένη από την επιθεώρηση εργασίας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2016 Η πολεοδομία δεν ζητάει τίποτα. Προβλέπεται από κάποιο παλιό ΦΕΚ (δεν ξέρω γιατί έρχεται στο μυαλό μου το 1971), που δεν έχει άμεση σχέση με τα μέτρα ασφαλείας, και που τώρα δεν θυμάμαι ποιο είναι. Στην πράξη δεν το κάνει κανείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα