dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2015 Απαράδεκτες ρυθμίσεις κατά παρέκκλιση δόμησης Το ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Μακεδονίας, με επιστολή του προς τον πρόεδρο ΤΕΕ Χρήστο Σπίρτζη αναφέρεται σε απαράδεκτες διατάξεις του νόμου 4254/2014 περί δυνατότητας δόμησης από την ΓΑΙΟΣΕ εκτάσεων της κατά παρέκκλιση και ανακοινώνει κινητοποιήσεις για την κατάργηση τους. Αναλυτικά στην επιστολή, που υπογράφει ο πρόεδρος ΤΕΕ/ΤΔΜ Δημήτρης Μαυροματίδης σημειώνεται «Αγαπητέ Πρόεδρε το ΤΕΕ/τμ. Δυτικής Μακεδονίας λαμβάνοντας υπόψη τον Νόμο 4254/2014, κατά την σχετική συζήτηση που υπήρξε για την χωροθέτηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Κοζάνης σε σχέση με το ΓΠΣ Κοζάνης, με την οποία είναι δυνατή η δόμηση από την ΓΑΙΑΟΣΕ οποιασδήποτε έκτασης της ανήκει (και του νυν σιδηροδρομικού σταθμού Κοζάνης), τονίζει ότι ο όποιος σχεδιασμός οφείλει να συμπεριλάβει μέσα από διαβούλευση τις ανάγκες και τις προοπτικές της πόλης και της κοινωνίας όπως αυτές διαμορφώνονται από τον Πολεοδομικό Σχεδιασμό. Ειδικότερα επισημαίνεται ότι πρέπει να καταργηθεί η πρόβλεψη του Νόμου 4254/2014 άρθρο 6 & 4.γ.iii που προβλέπει «Μέχρι την έκδοση των πιο πάνω διαταγμάτων, για κάθε πολεοδομική ρύθμιση επί των ακινήτων του άρθρου αυτού, όπως είναι ιδίως ο καθορισμός χρήσεων γης και όρων και περιορισμών δόμησης μέσω Γ.Π.Σ. ή Σ.Χ.ΟΟΑ.Π. ή άλλων σχεδίων χρήσεων γης ή η ένταξη σε σχέδιο πόλεως και η επιβολή οποιασδήποτε πολεοδομικής δέσμευσης, βάρους ή περιορισμού, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της ΓΑΙΑΟΣΕ». Το ΤΕΕ πρέπει να παρέμβει ώστε να απαληφθεί αυτή η απαράδεκτη δυνατότητα εκ μέρους της ΓΑΙΑΟΣΕ ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στην ομαλή ανάπτυξη των πόλεων. Ειδικότερα η κατάργηση του επίμαχου άρθρου θα διευκολύνει την ανταλλαγή των εκτάσεων μεταξύ Δήμου Κοζάνης και ΟΣΕ για την ομαλή μεταφορά των εγκαταστάσεων του νέου σιδηροδρομικού σταθμού από την υφιστάμενη θέση στην περιοχή των Κοίλων. Σε αντίθετη περίπτωση η επίκληση της διάταξης αυτής θα επιτρέπει στην ΓΑΙΑΟΣΕ να προσαυξάνει «τεχνητά» την αξία της έκτασης του υφιστάμενου σταθμού και της σιδηροδρομικής γραμμής που τελεί υπό ανταλλαγή έναντι της αντίστοιχης στα Κοίλα καθιστώντας αντιοικονομική και ανέφικτη την συμφωνία ανταλλαγής».
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2015 Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς το θέμα , αλλά σαν τρενόφιλος έχω διαβάσει κάποια πράγματα , ο ΣΣ Κοζάνης είναι σε κεντρικό σημείο της πόλης και τώρα μεταφέρεται εκτός αυτής . Κάποιοι τρενόφιλοι διαφωνούν με αυτή την λογική , γιατί το προνόμιο του τρένου , είναι ακριβώς ότι φτάνει στο κέντρο της πόλης . Είδαμε άλλωστε και το χάλι του ΣΣ Κορίνθου που είναι έξω από την πόλη και που ο Δήμος και οι τοπικοί βουλευτές δεν τολμούν να τα βάλουν με το τοπικό ΚΤΕΛ και αυτό επειδή είναι ανταγωνιστικό του τρένου , δεν βάζει λεωφορείο από τον ΣΣ γιά το κέντρο της πόλης και έτσι στηρίζουν και τα τοπικά ταξί . Ολα εις βάρος του επιβάτη του τρένου . Στην Κοζάνη όπου το τρένο δεν πηγαίνει τώρα λόγω της Εγνατίας , διώχνουν τον σταθμό και γκρεμίζουν γέφυρες . Δυστυχώς δεν βλέπουν το μέλλον , αν και η κατασκευή της γραμμής Ηγουμενίτσας-Ιωαννίνων-Καλαμπάκας-Κοζάνης δεν είναι και τόσο απρόσιτη .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα