Arche Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Wouaouh! 10.000 likes! Wouaouh! 9.000 θάμνοι Wouaouh! 555 μουσικοί και ακόμα κατασκευάζεται, μα είναι αυτή ανάπτυξη ή οχι? Wouaouh και πάλι Wouaouh!
Caan Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 (edited) Αχάριστοι είμαστε λίγο οι Έλληνες. Γίνεται μια (μεγάλη) δωρεά προς το κράτος και μουρμουρίζουμε... Πάντως προσωπικά, το "μαγικό" το αποδίδω στο τεχνικό μέρος του έργου, τα άλλα είναι μια άλλη ιστορία. Edited Φεβρουάριος 2 , 2015 by Caan 1
antboton Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 (edited) Ξυπνείστε το έργο το έχουμε πληρώσει όλοι μας έμεσα, και δοι οι μηχανικοί με μισθούς φτωχοδιάβολών. Μου αρέσει που μερικοί φλερτάρουν με την εθελοντική εργασία και ξαφνικά διαπιστώνουμε ότι αμοιβόμαστε χειρότερα απο δουλοπάροικους. Όσο για το δωρεά είναι το λιγότερο αφελής προσέγγιση Edited Φεβρουάριος 2 , 2015 by antboton 1
astrah Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 αν πάρουμε ως αξίωμα ότι "λεφτά πολλά δεν κάνεις με τον σταυρό στο χέρι" .... τότε ναι... "δικά μας λεφτά είναι..." αλλά νομίζω, ότι δεν είναι τα μοναδικά που είναι δικά μας.... επομένως, ας το θεωρήσουμε ως επιστοφή προς την Ελλάδα του 0,000001% αυτών που έχουν... "απολοτριωθεί" από τις τσέπες μας... Ωστόσο, πράγματι είναι αξιόλογο έργο από όλες τις απόψεις...... που δίδει τουλάχιστον εμπειρία σε κάποιους νέους συναδέλφους.... διότι, πλέον, ούτε αυτή η δυνατότητα της εμπειρίας δεν δίδεται...
*panagiotis* Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Νομίζω ότι το θέμα είναι εξαιρετικά περίπλοκο για να εξαντλείται μόνο από την καθαρά αρχιτεκτονική και μηχανική του σκοπιά. Το ίδρυμα Σ.Ν. έχει έδρα την Νεά Υόρκη. Πραγματικά δεν νομίζω ότι γίνονται λογιστικές ατασθαλίες εκεί. Η χρηματοδότηση του έργου είναι εγκεκριμένη από εκεί, και από εκεί προέρχονται και τα χρήματα, ασχέτως του ελληνικού ονόματος. Η δωρεά γίνεται ΕΔΩ (όπως και τόσες άλλες του Ιδρύματος που ούτε καν γίνονται γνωστές στο ευρύ κοινό) για συναισθηματικούς λόγους. Το θέμα κατά την γνώμη μου δεν είναι αν πληρώνονται καλά ή όχι οι συντελεστές (που στην τελική είναι ευθύνη της κοινοπραξίας), αλλά αν ένα τέτοιου βεληνεκούς πολιτιστικό έργο μπορεί να επιβιώσει στην Αθήνα, υπό τις δεδομένες οικονομικές συνθήκες. Ποιός θα αναλάβει την διαχείρισή του, και άρα το κόστος λειτουργίας του; Πόσο καιρό θα διατηρήσει την αίγλη που ήδη έχει δημιουργήσει; Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η ενίσχυση του πολιτισμού δεν αποφέρει κέρδος σε χρήμα, αλλά σε πολιτισμό (σε αυτόν που τον λαμβάνει), και άρα η διατήρηση ενός τέτοιου έργου οικονομικά είναι ζημιογόνος. Επίσης, άσχετο αλλά δεν έχω καμμία σχέση με το Ι.Σ.Ν. και αν μπορούσα, ακόμη και για την εμπειρία, θα ήθελα κάποια εμπλοκή με την κατασκευή. Είναι στο χέρι του καθενός να αξιοποιεί τις ευκαιρίες που του δίνονται, αφού πρώτα αξιολογήσει τι είναι και τι όχι "ευκαιρία". Ας μην κρίνουμε τους άλλους ακόμη και για αυτό! 2
Arche Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 (edited) Αχάριστοι είμαστε λίγο οι Έλληνες. Γίνεται μια (μεγάλη) δωρεά προς το κράτος και μουρμουρίζουμε... Πάντως προσωπικά, το "μαγικό" το αποδίδω στο τεχνικό μέρος του έργου, τα άλλα είναι μια άλλη ιστορία. Δεν διαφωνώ Caan, όμως το έργο επειδή το έχω ξαναδεί είναι καλό, λέω ότι όσον ... αφορά τις φωτογραφίες είδατε κανένα καλό έργο? Δηλαδή συγνώμη μην αδικήσουμε και ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο που το λέει Ομως οι μουσικοί ενώ κατασκευάζεται το έργο, δείχνουν πραγματικά τις συνθήκες που θα έπρεπε να εργαζόμαστε. Ολα έχουν γίνει στο βωμό του κέρδους και όλα είναι κέρδος. Μην ξεχνάμε όμως ... το κομβικό σημείο. Και την ιδιαίτερη σχέση του Εργου με αυτήν την "ΠΥΛΗ" της Αθήνας. Οσον αφορά την μνημιακότητα, δεν θέλω να προτρέχω, το εν λόγω ποστ όμως πέρα από το ότι αποτελούσε μια είδηση και έκρυβε το συναισθηματισμό του γράφοντα, δεν αποτελεί εξαιρετική είδηση, καθώς πιστευω ότι οι φωτογραφίες το αδικούν, επίσης το ότι φυτευτηκαν 9000 δέντρα + ότι πήρε 10000 Likes με κάνει να αναφωνώ στα παπάκια μου Edited Φεβρουάριος 2 , 2015 by Arche
apier Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 συμφωνώ με τον Παναγιώτη σε όλα πλην ενός. Ο πολιτισμός δεν είναι ζημιογόνος. Το αντίθετο. Μαζί με την εκπαίδευση, είναι τα μόνα δύο πράγματα που σου επιτρέπουν και να πουλάς "αέρα", και να φτιάχνεις brand name και για όλα τα άλλα προϊόντα σου (που δεν είναι αέρας αλλά παίρνουν προστιθέμενη αξία από το όνομα) Και είναι κρίμα να τα αντιμετωπίζουμε όλα συνωμοτικά (και στην ουσία να τα ισοπεδώνουμε όλα και να τα εξομοιώνουμε) αντί να αναδεικνύουμε τα θετικά τέτοιων περιπτώσεων και να κάνουμε ότι μπορούμε για να γίνουν και άλλα παρόμοια. Μακάρι όλες οι κατασκευές στην Αθήνα να έδιναν την ίδια προσοχή στην ένταξη στο περιβάλλον, στον βιοκλιματικό σχεδιασμό, στα ενεργειακά συστήματα, στη σύνδεση με την κοινωνία κλπ κλπ θέματα που έχουν λάβει υπόψη τόσο οι κύριοι του έργου όσο και οι ανάδοχοι. Δεν ξέρω πόσα δίνουν στους μηχανικούς και τους εργάτες, ξέρω όμως ότι, για παράδειγμα, τα μέτρα ασφαλείας τηρούνται όσο πάει. Και μόνο αυτό είναι κατάκτηση για Ελληνικό έργο. Άμα δεν χρωστάμε καλό λόγο για τίποτα, μπορούμε να επιμείνουμε στην αναζήτηση της ιστορικής πηγής των χρημάτων του ΙΣΝ (και δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς για "παπαγαλάκι" του συστήματος, γιατί ήμουν ο πρώτος που επαναστάτησα όταν κάποιος πήγε να συγκρίνει αυτό το έργο με το Ελληνικό, και τα έχωσα στους Mallάρχες και τους συν αυτοί παρατρεχάμενους, καθώς και σε αυτούς που έκαναν τη σύγκριση)
antboton Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2015 (edited) Δεν μπορούμε να πουλήσουμε ντομάτες και θα φτιάξουμε τώρα brand να πουλήσουμε "πολιτισμό" και εκπαίδευση...Εθελοτυφλείτε. Άγαλμα θα του κάνουν ή μπα? Edited Φεβρουάριος 2 , 2015 by antboton 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2015 Διαφωνώ κάθετα και δεν πρόκειται να μπω σε μιζέριες και μεμψιμοιρίες . Μπράβο στον Νιάρχο που έκανε το έργο , μπράβο στον Ωνάση που έκανε το Ωνάσειο , μπράβο στον καθένα πλούσιο που κάνει μιά ευεργεσία στον τόπο του . Αλλωστε τον 19ο και τον 20ο αιώνα , στις αρχές του , είχαμε πολλούς ευεργέτες . Στάδιο , Μουσείο Μπενάκη , Ζάππειο , Βαρβάκειο , Αρσάκειο , Τοσίτσειο και πολλά ακόμα . Πλοία όπως ο Αβέρωφ , σχολεία σε χωριά και πόλεις , π.χ. Ζωσιμαία . Αυτά τα έργα , δεν έχει σημασία , αν προέρχονται από πλούτο , πλουτοκρατία , η οποιεσδήποτε πραγματικότητες η εμμονές . Εχει σημασία ότι γίνεται κάποιο έργο στον τόπο μας , κάποιο δώρο . Αλλωστε από την αρχαιότητα υπήρχε η έννοια της χορηγίας , η της Τριηραρχίας . Πάμε τώρα στο κόστος λειτουργίας . Οποιοι πάνε στις μεγάλες , αλλά και στις μεσαίες πόλεις του εξωτερικού , μέσα στα τουριστικά αξιοθέατα είναι και οι όπερες . Ετσι στο Παρίσι , στην Λυών , στην Δρέσδη , στην Κοπενχάγη και αλλού , οι τουρίστες επισκέπτονται την όπερα . Προφανώς σε ένα τοπίο σαν το δικό μας , ο συνδυασμός της όπερας με την βιβλιοθήκη και τον περιβάλλοντα χώρο και την παραλία θα είναι τουριστικό σημείο αναφοράς , ακόμα και από επισκέπτες της κρουαζιέρας , που έχουν ξανάρθει στην Αθήνα και δεν θέλουν να επισκευθούν τα αρχαία . Θεωρώ λοιπόν ότι το συγκεκριμένο έργο , μπορεί να έχει πολλαπλάσια έσοδα , από ότι το αδιάφορο αισθητικά κτίριο του ΟΜΜΑ . 3
apier Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2015 στην τελική πρέπει να κάνουμε μία επιλογή. ή θα εθελοτυφλούμε και θα προσπαθούμε (όσο μπορούμε) να γίνεται έστω κάτι (και να γίνεται όσο πιο σωστά) ή θα μεμψιμοιρούμε και θα αφορίζουμε τα πάντα μέχρι την απόλυτη επανάσταση που θα τα διορθώσει όλα με τη μία (ή μέχρι τη δευτέρα παρουσία) 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα