astrah Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:36 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:36 πμ αν δεν μετατραπεί σε άλλο ένα κέντρο διαφθοράς και κατασπατάλισης πόρων ... τότε πράγματι μπορεί να γίνει παραγωγή έργων σε τιμές κόστους... αλλά μπορεί γίνει? Είδωμεν.... 1
kostassid Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:48 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:48 πμ Μόνο ως έργα έκτακτης ανάγκης, δηλαδή να λειτουργήσει ως ομάδα επέμβασης όταν κάποιος νομός ή περιοχή πλήτtεται από καιρικά φαινόμενα ή άλλες καταστροφές.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:49 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:49 πμ (edited) Έχω ένα πρώτο συγγενή πρώην αξιωματικό του Μηχανικού (αντιστράτηγος ε.α.) και βασικό στέλεχος της ΜΟΜΑ. Μου έχει πει απίστευτα πράγματα για την οδοποιία, τη γεφυροποιία και γενικά τις μεταλλικές κατασκευές, τις πλωτές γέφυρες, τις ελεγχόμενες ανατινάξεις κλπ. Όταν λέμε απίστευτα το εννοούμε. Πέρα από το μορφωτικό επίπεδο των μεσαίων και ανωτάτων στελεχών της τότε ΜΟΜΑ (ο τύπος είναι άριστος μηχανολόγος και πολιτικός μηχανικός) ο τρόπος που έλυναν τα προβλήματα ήταν αποτέλεσμα της μακροτάτης εμπειρίας τους και της παράδοσης του Σώματος. Θα τον ξαναδώ σύντομα να ρωτήσω τη γνώμη του αλλά από αυτά που έχω ακούσει δεν πιστεύω ότι η νέα ΜΟΜΑ θα έχει μεγάλη σχέση με την παλαιά. Βέβαια η τεχνογνωσία στο Σώμα υπάρχει και εξελίσεται αλλά από το 1993 μέχρι το 2015 χωρίζουν την λόγω μονάδα 22 χρόνια από την πράξη. Επίσης και η παρατήρηση του imho είναι σωστή, είναι πράγματι μια μορφή καταναγκαστικής και επίπονης (εδώ κολάνε τα απίστευτα που σας έλεγα) εργασίας και θα πρέπει να αμοίβεται αναλόγως. Edited February 8, 2015 at 10:57 πμ by Konstantinos IB
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:55 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 10:55 πμ (edited) Μόνο ως έργα έκτακτης ανάγκης, δηλαδή να λειτουργήσει ως ομάδα επέμβασης όταν κάποιος νομός ή περιοχή πλήτtεται από καιρικά φαινόμενα ή άλλες καταστροφές. Γι αυτό τον λόγο υπάρχουν ήδη τα ΕΙΔΙΚΑ τάγματα μηχανικου. Εγώ έκανα την θητεία μου στο Λουτράκι στο 747 Ειδκό Τάγμα Μηχανικού και αυτή ήτανη αποστολή του τάγματος: http://www.army.gr/default.php?pname=eidiko_tagma_mhxanikou_747_ETMX&la=1 http://www.army.gr/default.php?pname=erga_ypodomhs_747ETMX&la=1 http://www.fire.gr/?p=12997 Ουσιαστικά και (σε κάποια όχι όλα) έργα του τάγματος υπήρχε συμπραξη με ιδιώτες. Edited February 8, 2015 at 11:01 πμ by ZaXoYs
KF Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 11:18 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 11:18 πμ (edited) Δουλεψα στη ΜΟΜΑ 2 χρονια (σαν εφεδρος σμηνιας) 2 χρονια γεματα εμπειριες . Τα καλα της 1) Εκπαιδευση νεου προσωπικου (με αποκτηση διπλωματος) σε μηχανηματα εργου (Ε.Ν.Π.Η.= εθελοντες νεοι προστρατιωτικης ηλικιας με απαλλαγη 1 χρονου απο τον Στρατο). 2) Εργασια για μεγαλο αριθμο τεχνικου προσωπικου. 3) Αυστηρη τηρηση των προδιαγραφων και χρονοδιαγραμματων. 4) Πιστοποιητικα εμπειριας για τους μηχανικους -κληρωτους που δουλευαν σε εργοταξια. 5) Αμεση επεμβαση αποτροπης κινδυνων απο φυσικες καταστροφες σε δυσβατες περιοχες,εκει που δεν παταγε εργολαβος. κ.λ.π κ.λ.π Τα κακα της Αντιοικονομικη εκτελεση εργων (οχι παντα) κυριως λογω κακης νοοτροποιας των επι κεφαλης Στρατιωτικων. Τριβες μεταξυ του πολιτικου προσωπικου και των επικεφαλης Στρατιωτικων. Edited February 8, 2015 at 11:19 πμ by KF 6
akius Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:05 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:05 μμ όσο ήμουν στο 724 ΤΜΧ τα μηχανήματα δούλευαν σε δρόμους στα ορεινά της Ξάνθης προσωπικά πιστεύω ότι η ΜΟΜΑ θα μπορεί να αναλάβει έκτακτες ανάγκες αποκατάστασης δλδ έργα πρώτης γραμμής και κάποια στρατιωτικά έργα όπως κάνει τώρα με τη διάνοιξη τάφρου στον έβρο.... δεν πιστεύω να νομίζει κανείς ότι θα φτιάξει ούτε τη γέφυρα του ΡΙΟΥ ούτε να φτιάξει το αεροδρόμιο των ΣΠάτων....η τον ΒΟΑ στην Κρήτη όταν αποφασίσουν.... στην τελική όλοι συμφωνούσαμε απόσο θυμάμαι ότι ΘΕΜΙΣ-ΟΣΚ-ΔΕΠΑΝΟΜ έπρεπε να ενοποιηθούν...... μην αρχίσουμε πάλι στην λογική ΟΛΑ το κράτος
KF Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:15 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:15 μμ Και ομως εφτιαξε το Στρατιωτικο-πολιτικο Αεροδρομιο της Λημνου εξ ολοκληρου (διαδρομος απο τους μεγαλυτερους !!).
akius Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:41 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 12:41 μμ (edited) δεν διαφωνώ...... απλά είναι θέμα κόστους.....στα μεγάλα έργα με τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ δεδομένα δεν νομίζω να είναι πιο οικονομική η ΜΟΜΑ.... θεωρώ ότι η ΜΟΜΑ θα είχε άψογο ρόλο να κάνει έργα σε μικρά νησιά....σε παραμεθόριους ...να προσλαμβάνει ΝΤΟΠΙΟΥΣ κατά προτίμηση χειμώνα να έχουν δουλειά ....επίσης στα στρατιωτικά έργα..... επίσης τη στιγμή της καταστροφής ως πρώτη άμεση ανάγκη....... δεν είμαι υπέρ ούτε όλα στους ιδιώτες.....αλλά ούτε όλα στο κράτος.... στην τελική στην ΗΠΕΙΡΟ για δεκαετίες με της ΜΟΜΑ τα έργα είχαμε μείνει....ως προς την ΠΟΙΟΤΗΤΑ τα θεωρώ ΑΝΩ των τωρινών για εκείνης της εποχής τα δεδομένα Edited February 8, 2015 at 12:42 μμ by akius 1
loser Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 03:19 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 03:19 μμ οι εργολαβοι οι περισσοτεροι αν εννοεις τους αναδοχους δεν εχουν μηχανήματα μεταπράτες είναι χαρτουρα ανακατώνουν προϋπολογισμούς φουσκωνουν και βγαζουν χρηματα , οσο για την επιστημονικη τους καταρτιση οι περισσοτεροι εχουν να ανοιξουν βιβλιο από την εποχη των φοιτητικών χρονων 2
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 04:12 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2015 at 04:12 μμ (edited) (+) στον loser και στον KF. Να κάνω μια ερώτηση; Πόσους δρόμους ή γέφυρες της ΜΟΜΑ έχει πάρει το "ποτάμι" και πόσα έργα των μεγαλοεργολάβων; Edited February 8, 2015 at 04:14 μμ by Konstantinos IB
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα