pao.ang Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Αυτά που γράφεται με τρελαίνουνε πραγματικά νομίζω οτι δεν απαντάνε μηχανικοί. Έχουμε παρασυρθεί όλοι από ξαφνικο πατριωτικό τσαμπουκοισμό και είμαστε τυφλοί (πην του ALEXISPAP). Η ΜΟΜΑ λειτουργούσε οταν οι γονείς μας κάνανε 36 μήνες στρατό, ήταν αμόρφωτοι ο στρατός ήταν σχολείο, δεν είχαν να φάνε ο στρατός ήταν ξενοδοχείο , δεν είχανε δουλείες να τους περιμένουνε και όλο αυτό ήταν πρωτόγνωρο. Τώρα ξαφνικά θα δημιουργηθεί και θα λειτουργήσει από ποιον? Απλά ο Καμμένο εκβιάζει του μεγαλοεργολάβους για για να γιευτεί κομμάτι της πίτας, και θα το κάνει αγοράζοντας ένα πλούσιο εξοπλισμό από μηχανήματα ( δεν υπάρχουν λεφτά για υποβρύχια) τα οποία θα σκουριάσουν. Έλεος ας ξυπνήσουμε είμαστε σε λίθαργο. 3 2
Popular Post AlexisPap Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Popular Post Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 (edited) Δεν μπορώ να μην είμαι σκεπτικός. Ας ξεχωρίσουμε όμως λίγο τα πράγματα: Αν μιλάμε για δημόσια έργα, σαφώς και είναι μονόδρομος η εκτέλεσή τους με εργολάβους. Δεν νομίζω ότι εν έτει 2015 μπορεί να υπάρξει τέτοια συζήτηση. Αν μιλάμε για εργασίες αποκατάστασης σε καταστάσεις ανάγκης (θεομηνίες), για θέματα πολιτικής προστασίας δηλαδή, πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι πιο φθηνό και άμεσο από την επίταξη. Άν κάποιοι πιστεύουν το πρώτο, είναι τουλάχιστον γελοίο να βγαίνει ο ΥΠΕΑ και να κάνει ανακοινώσεις. Είναι θέμα κυβερνητικού σχεδιασμού, αφορά πλήθος Υπουργείων, και όχι μόνο το ΥΠΕΑ. Λέγονται ασφαλώς διάφορα περί της καλής παλιάς ΜΟΜΑ και των κακών τωρινών εργολάβων. Μα, γιατί το κομματοκρατούμενο δημόσιο -που δεν μπορεί να ελέγξει έναν εργολάβο σε έργο των 15.000€- θα μπορέσει να φτιάξει μία νέα ΜΟΜΑ που θα "φυσάει"; Χώρια που βλέπω προτάσεις, ότι η νέα ΜΟΜΑ θα εκτελεί έργα με εργολάβους... Σαν μία ΤΥΔΚ δηλαδή... Ο ρόλος της παλιάς ΜΟΜΑ ήταν να διαθέσει βαρύ εξοπλισμό σε μία χώρα υπανάπτυκτη και κατεστραμμένη. Ο ρόλος αυτός δεν υπάρχει πια. Και, τέλος πάντων, αν πραγματικά ενδιαφερόταν κανείς από την όποια κυβέρνηση να γίνει χρήσιμος για τον τόπο, θα κοιτούσε να εξορθολογήσει τις υφιστάμενες δομές και μηχανισμούς, αίροντας τις αγκυλώσεις, αποκεντρώνοντας τον σχεδιασμό και τις ευθύνες, και εισάγοντας πραγματικούς μηχανισμούς διοίκησης. Αλλά, βέβαια, υπάρχει και η συνταγή για το πως να βολέψει μία νέα κυβέρνηση "ημετέρους": Προβλέπει την δημιουργία νέων δομών, μηχανισμών, οργανισμών, υπηρεσιών, σωμάτων, και ο,τι άλλο βάζει ο νούς... Edited Φεβρουάριος 8 , 2015 by AlexisPap 15
georg coco Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Να προσθέσω και μία τελεία ακόμη στις δύο του Αλέξη... . ... και όταν Γιάνης κερνάει και Γιάνης πίνει πχ. Λόφος Αξιωματικών στο Θεολόγο / Μαλεσίνα και πιθανώς και αλλού. 1
kan62 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Αν και λόγω ηλικίας θα είχα κάποια αύρα συναισθήματος βλέποντας ξανά ένα μηχάνημα ΜΟΜΑ ... νομίζω παρόμοια με αυτή που θα είχα βλέποντας και ένα γκρα (νομίζω ότι πάει και καλύτερα με την αρμοδιότητα του υπουργού) ... η όλη ιδέα δεν είναι παρά ένας ακόμη "ψεκασμός" ... αν υφίσταται βέβαια σαν ιδέα και δεν είναι δημοσκοπική διαρροή ... τέλος πάντων δε θέλω να ασχοληθώ. Όμως αυτό που λέει ο Αλέξης παραπάνω : " ... θα κοιτούσε να εξορθολογήσει τις υφιστάμενες δομές και μηχανισμούς, αίρωντας τις αγκυλώσεις, αποκεντρώνοντας τον σχεδιασμό και τις ευθύνες, και εισάγοντας πραγματικούς μηχανισμούς διοίκησης ... " είναι σημαντικό και ειδικά στις περιπτώσεις καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Το υπάρχον σύστημα πολιτικής προστασίας : δήμος-περιφέρεια-αποκεντρωμένη-ΓΓΠΠ είναι ανεπαρκέστατο και δεν δουλεύει ... ειδικά στις σημερινές συνθήκες διάλυσης και ανέχειας. Εδώ η δημιουργία ενός αποτελεσματικού φορέα είναι επιτακτική ανάγκη ... αλλά είναι ένα άλλο θέμα. 2
loser Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 ευκολα μπορει να εξορθολογιστει ο μηχανισμος διοικησης και παραγωγης δημοσιων εργων , ας ξεκινησουν και από κει γιατι κανενας δεν το αναφερει υπαρχει ψητο , γιατι να το αλλαξουμε , ολοι βολευόμαστε .
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 (edited) Θα ήθελα να παρακαλέσω μερικούς συναδέλφους προτού "τρελαθούν" και στο τέλος τρελάνουν κι εμάς να διαβάσουν καλά το άρθρο. Αποστολή της ειδικής αυτής υπηρεσίας ήταν:Σε περίοδο ειρήνης με λογικό κόστος εκτέλεση των έργων που τις αναθέτονταν με διάφορα κυβερνητικά προγράμματα και μάλιστα στη νησιωτική και ορεινή Ελλάδα όπου δεν υπήρχε ενδιαφέρον των εργοληπτών. Η ανάθεση εκτέλεσης μικρών κοινωφελών έργων τοπικού ενδιαφέροντος για την ωφέλεια Δήμων, Κοινοτήτων, Συλλόγων και Οργανισμών ιδίως σε ακριτικές περιοχές. Αυτό ήταν ο ρόλος την ΜΟΜΑ. Λέτε να σκοπεύει ο κος Π. Καμμένος να αναθέσει στη ΜΟΜΑ την Ιόνια Οδό ή κάτι αντίστοιχο; Από τη δεκαετία του ’80 ζητούταν από τις κυβερνήσεις, η περικοπή πιστώσεων προς τις ΜΟΜΑ για την εκτέλεση έργων. Τέλος, στην δεκαετία του ’90 μετά από έντονες πιέσεις μεγαλοεργολάβων και μεγαλοεκδοτών, η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποφάσισε με το Ν.2026/92 την διάλυση των ΜΟΜΑ. Από αυτό τι καταλαβαίνουμε ότι οι εργολάβοι είναι εκβιαστές ή εκβιαζόμενοι; Όσο για την ποιότητα των έργων της ΜΟΜΑ δεν λέμε κανένα κακό, την αλήθεια λέμε. Και πολύ σωστά στηλιτεύονται τα έργα οδοποιίας ιδιωτών εργολάβων που έχουν καταστραφεί, γιατί έχουν φορτώσει τον έλληνα φορολογούμενο με τεράστια χρηματικά ποσά και ταλαιπωρίες. Edited Φεβρουάριος 8 , 2015 by Konstantinos IB 5
akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 (edited) μην μπερδεύουμε καταστάσεις..... από την μια στις δημόσιες μελέτες υπάρχει μελετητής που κρίθηκε εκπτωτος και είχε πάρει το έργο με μεγάλη έκπτωση και αυτός κατεβαίνει σε άλλο έργο ΑΛΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και η υπηρεσία ΑΠΑΝΤΑ ότι πρέπει η προσφορά του να γίνει δεκτή γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι γίνεται με αυτόν σε άλλη υπηρεσία επίσης στα δημόσια έργα ανάλογα την εποχή μαζεύουμε καμιά 50 έργα μαζί να χρειάζεται μεγαλύτερο πτυχίο για την εκτέλεση τους...... προσωπικά δεν τα βάζω με τον εργολάβο γιατί θεωρώ ότι βρίσκουν και τα κάνουν......αν υπήρχε πραγματική βούληση όλα τα έργα θα ήταν στο ΧΙΛΙΟΣΤΟ και όχι όταν πατάς φρένο σε συγκεκριμένα κομμάτια να σου παίζει το τιμόνι και να βλέπεις ότι χάνει πρόσφυση στην ευθεία το αυτοκίνητο σου.... και της οδοποιίας τα αναφέρω γιατί τα ζουμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ αλήθεια πόσα έργα έχουν ΤΕΛΙΚΗ υπογραφή παραλαβής και όχι προσωρινής? θέμα νοοτροπίας είναι.......όταν τόσα χρόνια για ΚΤΙΡΙΑΚΑ είχαμε δεπανομ-οσκ-θεμις τι άλλο να πουμε ως παράδειγμα ? και αν δεν έχει αλλάξει κάτι , απόσο ξέρω ΑΚΟΜΑ στην ενοποίηση τους είναι Edited Φεβρουάριος 8 , 2015 by akius 4
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2015 Μιά και δεν είμαι ΕΔΕ , δεν έχω άποψη , πέραν της κοινής που λέει ότι τα έργα της ΜΟΜΑ άντεξαν μιά χαρά στον χρόνο . Ακόμα να θυμίσω ότι η ΜΟΜΑ υπήρξε από το 1958 μέχρι το 1990 . Η θητεία από το 1958 μέχρι το 1974 , δεν υπερέβαινε τους 24 μήνες , ενώ από το 1974 μέχρι το 1977 ανέβηκε στους 28-30-32 γιά τα 3 όπλα και μετά το 81 πήγε 22-24-26 . Αρα δεν ήταν τόσο αλλιώς ο κόσμος . Τώρα το τι μπορεί να κάνει , νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε εύκολα . Πολιτική προστασία , επισκευή επαρχιακών δρόμων , αγροτική οδοποιία και άλλα . 1
elm46st Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2015 Παίδες, μία απορία: Η ΜΟΜΑ ήταν καλή και άγια... Σε μία εποχή που -στην επαρχία- το μεγαλύτερο χωματουργικό μηχάνημα ήταν το ιππήλατο άροτρο, που ο στρατός αντιπροσώπευε το 50% της δημόσιας διοίκησης, που η θητεία ήταν 24 μήνες και βάλε. Και, που οι απαιτήσεις από τα έργα ήταν μηδαμινές, διδασκόσουν σιγμοειδείς και βέλτιστη υγρασία και έβγαινες στα βουνά να κάνεις δρόμους. Σήμερα που σε κάθε χωριουδάκι έχει τουλάχιστον έναν εκσκαφέα, που ο τόπος είναι γεμάτος με εργολάβους που κάθονται, που οι τεχνικές απαιτήσεις των έργων είναι τόσο υψηλές που καμία τεχνική υπηρεσία δεν μπορεί να μελετήσει κάτι περισσότερο από ένα πεζοδρόμιο ή ένα παρκάκι, τί δουλειά έχει μία ΜΟΜΑ; Έχει τόση δουλειά όσο ο Καμμένος στην κυβέρνηση...
vas.dim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2015 παντως εγω προσωπικα πρωτη φορα που ακουσα για ανασυσταση της ΜΟΜΑ ηταν απο τον Καρατζαφερη , ενημερωτικα το αναφερω δεν θελω να προκαλεσω πολιτικη συζητηση ποιανου ιδεα ητανε και να αναλωθουμε σε πολιτικες αντιπαραθεσεις καμια σχεση , οσο αφορα παντως την ολη λειτουργια της ΜΟΜΑ εγω αυτο που ξερω οτι σημαντικα δημοσια εργα εγιναν επι της ΜΟΜΑ και μαλιστα που κρατησαν στο χρονο π.χ εθν.οδος Θεσ/κης-Αθηνων αν δεν κανω λαθος, βιομηχανια ζαχαρης ,αεροδρομια, ικα κτλ. Τωρα ομως ειναι και αυτο που επσημαινει ο AlexisPap, on 08 Feb 2015 - 12:17, said: Παίδες, μία απορία: Η ΜΟΜΑ ήταν καλή και άγια... Σε μία εποχή που -στην επαρχία- το μεγαλύτερο χωματουργικό μηχάνημα ήταν το ιππήλατο άροτρο, που ο στρατός αντιπροσώπευε το 50% της δημόσιας διοίκησης, που η θητεία ήταν 24 μήνες και βάλε. Και, που οι απαιτήσεις από τα έργα ήταν μηδαμινές, διδασκόσουν σιγμοειδείς και βέλτιστη υγρασία και έβγαινες στα βουνά να κάνεις δρόμους. Σήμερα που σε κάθε χωριουδάκι έχει τουλάχιστον έναν εκσκαφέα, που ο τόπος είναι γεμάτος με εργολάβους που κάθονται, που οι τεχνικές απαιτήσεις των έργων είναι τόσο υψηλές που καμία τεχνική υπηρεσία δεν μπορεί να μελετήσει κάτι περισσότερο από ένα πεζοδρόμιο ή ένα παρκάκι, τί δουλειά έχει μία ΜΟΜΑ;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα