Engineer Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Η παράδοση των 7 νέων σταθμών σε Δυτικά και Νότια Προάστια ολοκλήρωσε τα έργα της προηγούμενης γενιάς επεκτάσεων και έκανε το Μετρό της Αθήνας μεγαλύτερο κατά 8 χιλιόμετρα ενώ και την μεγάλη αλλαγή της συγκοινωνίας στα Νότια Προάστια. Οι 3 γραμμές του Μετρό πλέον απλώνονται σε περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχαν εξυπηρέτηση πέραν των λεωφορείων και αυτό δημιουργεί νέες καλύτερες συνθήκες για την διασύνδεση των περιοχών με τον Μητροπολιτικό Σιδηρόδρομο. ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΤΡΟ Η γραμμή 1 παραμένει στον διάδρομο Πειραιάς-Κηφισιά, διαθέτοντας 24 σταθμούς. Η γραμμή 2 εκτείνεται πλέον στον διάδρομο Ανθούπολη-Ελληνικό με 20 σταθμούς. Η γραμμή 3 εκτείνεται στον διάδρομο Αγία Μαρίνα-Δ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο με 21 σταθμούς. Αυτός θα είναι και ο κορμός του Μετρό για τα επόμενα 4 χρόνια, με 65 σταθμούς. ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Αττικό Μετρό προχωρά η κατασκευή για την επέκταση της γραμμής 3 από την ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, στο κέντρο του Πειραιά με 6 νέους σταθμούς (ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ). Μελέτες γίνονται για την επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη στο Ίλιον με 3 σταθμούς (ΙΛΙΟΝ 1, ΙΛΙΟΝ 2, ΙΛΙΟΝ 3) ενώ περιμένουμε και την εκκίνηση των μελετών για την τελική νότια επέκταση από το Ελληνικό στη Γλυφάδα με 2 σταθμούς. Επίσης σε προχωρημένες μελέτες (προ των πυλών της δημοπράτησης είναι και το πρώτο τμήμα της νεας γραμμής 4 ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ με 14 νέους σταθμούς (ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΚΥΨΕΛΗ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΝΗΑΡ ΗΣΤ, ΙΛΙΣΙΑ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΓΟΥΔΗ). Τέλος αναμένουμε και την υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο-Πειραιάς της γραμμής 1 με 1 νέο σταθμό (ΚΑΜΙΝΙΑ). Αυτά θα είναι τα έργα Μετρό νέας γενιάς τα οποία θα τα δούμε να υλοποιούνται σταδιακά τα επόμενα χρόνια ανεβάζοντας μέχρι το 2025 το συνολικό δίκτυο της Αθήνας σε 87 σταθμούς. Συγκεκριμένα: ΓΡΑΜΜΗ 1: ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ -25 ΣΤΑΘΜΟΙ ΓΡΑΜΜΗ 2: ΙΛΙΟΝ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ- 23 ΣΤΑΘΜΟΙ ΓΡΑΜΜΗ 3: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ-Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ- 26 ΣΤΑΘΜΟΙ ΓΡΑΜΜΗ 4: ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ- 14 ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ Αν ρίξουμε μία ματιά στο πιο «μακρινό» μέλλον τα έργα του Μετρό που θα πάρουν σειρά υλοποίησης θα είναι: 1.Η επέκταση της γραμμής 1 από την Κηφισιά στην Νέα Ερυθραία (2 σταθμοί) 2.Ο νότιος κλάδος της γραμμής 4 Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (3 σταθμοί) 3.Η επέκταση της γραμμής 4 Γουδή-Μαρούσι (8 σταθμοί) Πηγή: http://www.ypodomes....ί-μέχρι-το-2025 Click here to view the είδηση
akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 το βασικό είναι να φτάσει ο ηλεκτρικός στην άγιο στέφανο και το μετρό ζωγράφου από επεκτάσεις...... αυτές οι 2 περιοχές αυτή την στιγμή έχουν την μεγαλύτερη κίνηση
Kane Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 ελπιζω μελλοντικά να φτάσει και στη Θεσ/νίκη!!! αλλιώς...μελλόντικα! 1
theagpar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Την ιδια ωρα στο μετρο Θεσσαλονικης, μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα, στο κάμπο πέφτει χιόνι...... 1
nik Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Ο ηλεκτρικός στον Α.Στέφανο νομίζω δεν έχει σχέση με το ΜΕΤΡΟ. Μια χαρα γίνεται υπέργεια. Το θέμα είναι...μου λες πως θα φύγει από την Κηφισιά προς τα πάνω ?! Δεν έχει παντού σπίτια εκεί ?
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Υπερβολικά αισιόδοξα τα σενάρια για 87 σταθμούς στην Αθήνα. Προς το παρόν ας δούνε τα χαλιά σε ομόνοια και σύνταγμα που αρκετές φορές με το ζόρι χωραμε να μπούμε στους συρμούς από την υπερσυσσώρευση επιβατών, Κυριακή απόγευμα δεν μπόρεσα να μπω σε συρμό στην ομόνοια και περίμενα άλλα 10 λεπτά να έρθει, για τις ώρες αιχμής τις καθημερινές ούτε λόγος.
terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 (edited) Για το συνωστισμο υπαρχει και αυτη η λυση, στο 0:55 :-) :-) :mrgreen: :mrgreen: Edited Φεβρουάριος 10 , 2015 by terry
killertomato Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2015 Πρέπει να περάσουν καμια τριανταρια χρόνια για κάνουν σταθμο στο πιο σημαντικο κομμάτι της πόλης , την πολυτεχνουπολη,πανεπιστημιουπολη....μακαρι να δίνανε έστω και έναν νέο σταθμο με αρχιτεκτονικο διαγωνισμο μπας και δούμε κάτι διαφορετικο από το συνηθισμένο γρανιτομαρμαρο
pankrok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 καλύτερα γρανιτομάρμαρο και πλατφόρμες για 9 και 10 βαγόνια παρά αρχιτεκτονικός διαγωνισμός και 6. αλλίως και 2 λεπτα κενό στο δρομολόγιο (πιο κάτω αδύνατον) πάλι θα χάνεις τρένα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα