Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εγραψα

 

Το να αφήσεις λοιπόν κάποιον στο Δημοτικό στην ίδια τάξη , δεν είναι κάτι που πρέπει να γίνεται συχνά , αλλά δεν θα πρέπει να είναι απαγορευμένο , όπως είναι σήμερα . Οχι όμως ως τιμωρία . Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να παίξουν τον ρόλο που τους αναλογεί , οι σχολικοί σύμβουλοι και οι σχολικοί ψυχολόγοι και να δουν ποιά ιδιαίτερα ταλέντα έχει το κάθε παιδί .

Αρα δικαιολογώ απόλυτα τι πρέπει να συμβεί στην σπάνια περίπτωση που το παιδί πρέπει να επαναλάβει την τάξη . Δυστυχώς φίλος μου δάσκαλος , μου είπε ότι αναγκάστηκε από τον σχολικό σύμβουλο να περάσει το παιδί όπως-όπως . Πιστεύεις ότι έτσι λύθηκε το θέμα του παιδιού , η απλά καλύφθηκε κάτω από το χαλί , μέχρι που να ξαναβγεί και που ίσως λόγω εφηβείας να είναι χειρότερα τα πράγματα .

Δημοσιεύτηκε
Πιστεύεις ότι έτσι λύθηκε το θέμα του παιδιού

 

Όχι δεν λύθηκε. Όπως δεν λύθηκε και το θέμα πολλών παιδιών που πέρασαν την τάξη (χωρίς να αναγκαστεί ο δάσκαλος). Όχι επειδή περάσαν την τάξη ενώ δεν έπρεπε, αλλά για ένα σορό λόγους που συζητήσαμε και εδώ.

 

Το ρώτησα ήδη μία και το ξαναρωτάω. Εσύ πιστεύεις ότι αν επαναλάμβανε την τάξη θα λυνόταν το πρόβλημα του παιδιού?

 

Αν και έχεις ήδη απαντήσει απο μόνος σου ότι δεν θα λυνόταν. Μπορείς να εξηγήσεις γιατί επιμένεις σε αυτό το θέμα?

 

Ο δάσκαλος σε συνεργασία με συμβούλους και γονείς, πρέπει από νωρίς να εντοπίζει το πρόβλημα και να παίρνουν αυτά τα παιδιά μια ειδική βοήθεια για να μην χρειάζεται να μένουν στην ίδια τάξη. Να κάνουν σοβαρή δουλειά όλοι τους για να μην πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Τι σημαίνει πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Γιατί? Μήπως θα αναδειχθούν τα ταλέντα του αν ξανακάνει ην ιστορία , τα θρησκευτικά και διάφορα άλλα επαναλαμβανόμενα μαθήματα που δεν θα χρειαστούν ποτέ." όπως είπες και εσύ?

Δημοσιεύτηκε

Επιμένω γιατί η μη δυνατότητα απόρριψης , κάνει αδιάφορους τους πάντες . Εκπαιδευτικούς και μαθητές . Και είναι περίεργο ένα παιδί που μέχρι τα 15 του έχει μάθει ότι , ό,τι και να κάνει δεν κινδυνεύει , να πρέπει στα 16 του να μπεί σε σκληρές εξεταστικές λογικές .

 

Η επανάληψη ιστορίας κλπ , αφορά το γεγονός ότι τα παιδιά την κάνουν 3 φορές , στο δημοτικό , γυμνάσιο και λύκειο και δεν κάνουν άλλα μαθήματα με άλλη λογική , αυτή της συνέχειας και της εξέλιξης και όχι της επανάληψης .

Δημοσιεύτηκε

Η απόρριψη μπορεί να είναι ένα από τα παιδαγωγικά εργαλείο για τη δουλειά αυτή που μίλησα οτι πρέπει να γίνει, ώστε το παιδί να καταλάβει ότι γίνεται κάτι προς όφελός του και πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Το χρησιμοποιούν και στους παιδικούς σταθμούς για τη συμμετοχή στους κανόνες, για οταν παρεκτρέπονται κλπ.

 

Το ενδιαφέρον πρέπει να είναι πραγματικό, αληθινό και όχι λόγω κάποιου μπαμπούλα. Καλές είναι και οι συνέπειες αλλά μέσα στην εκπαιδευτική δουλειά που κάνει τα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα. Δεν πιστεύω οτι το να μένει στην ίδια τάξη μπορεί να προσφέρει κάτι εκπαιδευτικό και να κάνει το παιδί να ενδιαφέρεται, σε σχέση με τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να έχει για αυτό. Αυτήν την γνώμη έχω, δεν είμαι εκπαιδευτικός για να τεκμηριώσω σωστά. Εσύ έβλεπες τα παιδιά που έμεναν στην ίδια τάξη να τους βοήθησε να λύσουν κάποιο πρόβλημα;

 

Ας έχουμε υπόψη και το τι ζητάει το σχολείο από το μαθητή και για ποιο λόγο μπορεί να τον ωθήσει να "πρέπει να μείνει στην ίδια τάξη". Γι'αυτό και εγώ επέμενα πως αν ξεκινήσεις από αυτό και καταφέρεις να δίνεις μια ουσιαστική παιδεία που τραβάει το ενδιαφέρον των παιδιών τότε δεν θα χρειάζεται να μιλάς για επανάληψη τάξεων και τιμωρίες. 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.