Pappos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2009 Καλή χρονιά φίλε μου Theo !!! Eυχομαι ο καινουργιος χρόνος να σε βρει με δύναμη υγεία και χαρά !!! (και να πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Σημειακό φορτίο στα φορούσια με μια μικρή προσαύξηση που δεν θυμάμαι τώρα για την δοκιμαστική φόρτιση. Η σωστότερη επίλυση είναι όπως στο βιβλίο του Βάγια.Διαστασιολογείς και τις δοκούς κύλισης της γερανογέφυρας.Βάζεις τα φορτία πάνω στις δοκούς κύλισης της γερανογέγυρας. Τώρα πόσα είναι αυτά τα φορτία.Τα φορτία αυτά είναι το ωφέλιμο βάρος της ίδιας της γερανογέφυρας , το φορτίο ανύψωσης και άλλα που προέρχονται από δυναμικά φαινόμενα λόγω της κίνησης της γερανογέφυρας.Αυτά στα δίνει ο κατασκευαστής.Οι μεγάλες εταιρείες σου λύνουν και τα γερανοδοκάρια αλλά χρειάζεται να τα βάλεις στο στατικό μοντέλο για να βάλεις σωστά τα φορτία.Άλλες εταιρείες έχουν πίνακες και παίρνεις από εκεί τα φορτία. Η γερανογέφυρα πατάει πάνω σε δύο τροχούς σε κάθε γερανοδοκάρι.Οπότε έχεις δύο περίπου ίσα κατακόρυφα φορτία ,τα οποία απέχουν όσο οι τροχοί.Στην απέναντι γερανογέφυρα τα αντίστοιχα κατακόρυφα είναι περίπου το 30%.Επίσης υπάρχουν εγκάρσια φορτία . Συκρίνεις την απόσταση των τροχών με την απόσταση των πλαισίων=υποστυλωμάτων=φορουσιών. Όπως λέει και το βιβλίο του Βάγια [κάτι που προκύπτει και από το μπετόν καλέντερ αφού ουσιαστικά είναι γραμμές επιρροής δύο κατακόρυφων φορτίων που απέχουν απόσταση α ] αν α<0,586l τοποθετείς τα φορτία για κάμψη το ένα στο μέσο του ανοίγματος και το άλλο όσο η απόσταση α και για κάμψη τοποθετείς το ένα στο σημείο που είναι το φορούσι (πάνω στο γερανοδοκάρι εννοείται) και το άλλο όσο η απόσταση α. Εννοείται ότι τοποθετείς και τα αντίστοιχα φορτία και στο απέναντι γερανοδοκάρι . Π.χ. στο Robot υπάρχει ένα modules για κινητά φορτία , οπότε δε χρειάζεται να κάνεις αυτή τη διαδικασία αλλά να δώσεις μία γραμμή πάνω στην οποία θα κινηθεί το κινητό και ένα βήμα π.χ. 0,10 μ. και αυτό θα το υπολογίσει σε όλες τις θέσεις. Στην αρχή δε το είχα , οπότε πήρα από δύο περιπτώσεις σε κάθε άνοιγμα πλαισίου.Πολλοί οι συνδυασμοί.Συνήθως στο μέσο του κτηρίου έχεις το μεγαλύτερο πρόβλημα.Το πρόβλημα γίνεται πιο σύνθετο με 2 ή 3 γερανογέφυρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
costas tsaprounis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Τα φορτία στην γερανογέφυρα δίνονται αναλυτικά στον EC0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
iojohn Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Συνάδελφοι καλησπέρα, 'Εχω μια ερώτηση σχετικά με τις αντιδράσεις που λαμβάνουμε υπόψη πάνω στην δοκό κυλίσεως λογω της γ/φ. Από τον κατασκευαστή δίνονται οι αντιδράσεις min Ηs, max Hs και S. Ποιές από τις παραπάνω πέτνουμε υπόψη μας? Εγώ καταλαβαίνω οτί παίρνουμε τις min Ηs και max Hs να ασκούνται στους εμπρός τροχούς και την S την αγνοούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palex Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Υπάρχει ήδη παρόμοιο thread: http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=1714&highlight=%E3%E5%F1%E1%ED%EF%E3%E5%F6%F5%F1%E5%F2 Λυμένο αριθμητικό παραδειγμα θα βρεις στο "Σιδηρες Κατασκευες ΙΙ" της τριανδρίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα