georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2015 Α μετεπιβιβάσεις εννοείς ότι το μετρό σε αφήνει σε κάποια ερημιά και θες ένα λεωφορειάκι από κει για να πας στον προορισμό σου. Κι αν υπάρχει λεωφορειάκι έχει καλώς.. Αλλά συνήθως δεν υπάρχει και το κόβεις με το πόδι.. Θα μπορούσαμε να δεχθούμε ότι οι "άκυρες" στάσεις του μετρό θέλουν να δώσουν κίνητρο σε άκυρες περιοχές να αναπτυχθούν κι αυτές ομοιόμορφα με τις άλλες. Σε κάποιο βαθμό έχουμε δει σ' αυτά τα σημεία να αναπτύσσεται κάποια κίνηση. Στη χειρότερη περίπτωση έγιναν επισκέψιμα ή έστω γνωστά σαν τοπωνύμια.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Πάντως στην περίπτωση των σταθμών Αγίας Παρασκευής , Χαλανδρίου και Πλακεντίας , η χάραξη ήταν απείρως σωστότερη από το να συνεχίσει στην πλατεία Αγ. Παρασκευής και μετά στην αραιοκατοικημένη περιοχή του Σταυρού . Ο σταθμός Αγία Παρασκευή , επί της οδού Αγίας Παρασκευής σχεδόν στα σύνορα Χαλανδρίου - Αγίας Παρασκευής , αλλά σε περιοχή με πρόβλημα στάθμευσης και μηδενική δυνατότητα μετεπιβίβασης , είναι ακριβώς 1 χλμ , δηλαδή 10 λεπτά περπάτημα από τις πλατείες Χαλανδρίου και Αγίας Παρασκευής . Ο σταθμός Χαλάνδρι εξυπηρετεί Ανω Χαλάνδρι και Κοντόπευκο , έχει πάρκινγκ , εύκολο κοντινό παρκάρισμα και χώρο λεωφορείων μετεπιβίβασης γιά Βριλήσσια , Μελίσσια , Πεντέλη και αλλού , ενώ ο σταθμός Πλακεντίας έχει πάρκινγκ , σχετικά εύκολο παρκάρισμα , εξυπηρετεί Βριλήσσια , Χαλάνδρι , Παράδεισο Αγίας Παρασκευής , σύνδεση με τον προαστιακό και χώρο γιά τα λεωφορεία προς Μεσόγεια , σε συνδυασμό με αυτόν του Νομισματοκοπείου . Αυτά δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με την άλλη διάταξη , η οποία άλλωστε ποτέ δεν ήταν στο τραπέζι μετά το 90 . Απλά στην Αγία Παρασκευή δημιουργήθηκαν κάτι πολιτικοί μύθοι από τους τοπικούς δημάρχους γιά να αλληλοκατηγορούνται οι πρώην και οι επόμενοι .
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Και δεν αποκλείεται η στάση αυτή να αναδειχθεί στο επόμενο τοπικό κέντρο, έλκοντας κοντά της τις λειτουργίες των 2 μεγάλων πλατειών, οι οποίες εξ άλλου έγιναν γνωστές επειδή περνάνε δίπλα τους μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι. Μια άλλη παράμετρος είναι και το γεγονός ότι το δίκτυό μας είναι ταυτόχρονα αστικό και προαστιακό και είναι δύσκολο να ικανοποιηθούν ταυτόχρονα και οι δύο τύποι επιβατών. Άλλο είναι το προφίλ του επιβάτη που ζει στο κέντρο και άλλο το προφίλ αυτουνού που ζει στα προάστια. Ακόμα και η διαρύθμιση των συρμών στο αστικό κομμάτι πάσχει λόγω έλλειψης χώρου για ορθίους και στο προαστιακό κομμάτι πάσχει λόγω έλλειψης καθισμάτων.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2015 Η πλατεία Χαλανδρίου έχει 250 χρόνια βεβαιωμένη Ιστορία . Η Αγἰα Παρασκευή , ο Χολαργός , ο Παπάγου , τα Βριλήσσια ήταν περιοχές του Δήμου η της Κοινότητας Χαλανδρίου μέχρι τον μεσοπόλεμο .
apier Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 καλό είναι να συζητάμε τις λεπτομέρειες, αρκεί να μην χάνουμε το big picture. Δείτε τους αντίστοιχους χάρτες Μαδρίτης, Μονάχου, Φρανκφούρτης (και βέβαια δεκάδων άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων που ούτε 5 εκ. κατοίκους έχουν ούτε πρωτεύουσες είναι, γιατί θα είναι πράγματι άδικο να συγκρίνουμε με Παρίσια, Λονδίνα κλπ πραγματικά μεγάλες πόλεις ή με Σίδνεϋ κλπ πραγματικά σοβαρές πόλεις) συμπληρωμένους με τα λοιπά μέσα σταθερής τροχιάς αλλά και οδικά, και μετά να την ξανακάνουμε την κουβέντα με άλλο μάτι
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Μάλλον Λισσαβώνας , Βουδαπέστης , Πράγας , Σόφιας κλπ πρέπει να κοιτάμε , γιά να είμαστε ανάλογοι .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα