Allobar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2015 http://www.tanea.gr/news/greece/article/5213925/tritobathmia-ekpaideysh-neo-sxedio-athhna-enopsei-me-anabathmish-tei-se-panepisthmia-kai-ypobathmish-allwn-se-iek/ Στο παρελθόν είχα υποστηρίξει ότι θα ήταν καλύτερα τα ΤΕΙ να καταργηθούν και οι περισσότεροι έπεσαν να με "φάνε". Φαίνεται ότι πλέον οδεύουμε προς τα εκεί.. Νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι, καθώς τελικά τα ΤΕΙ ποτέ δεν κατάφεραν να καταξιωθούν στην κοινωνία ως διακριτός πόλος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (δυστυχώς). Αντιθέτως τρέχουν μονίμως πίσω από τα πανεπιστήμια ως φτωχός συγγενής, με τους αποφοίτους τους να ταλαντεύονται κάπου μεταξύ επιστήμης και τεχνικής, χωρίς όμως να έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα και ρόλο (τουλάχιστο στον τεχνικό χώρο). Δεδομένης λοιπόν της αποτυχίας του θεσμού, θα ήταν καλύτερο να δοθεί μια θαραλέα λύση στο πρόβλημα, για να ξεφύγουν τουλάχιστο οι νέες γενιές από το φαύλο κύκλο και τις αυταπάτες.. 2
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2015 Το μεγάλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από την αύξηση των εισακτέων και τον μεγάλο αριθμό παιδιών που πήγαιναν στο εξωτερικό . Ετσι ενώ πριν 40 χρόνια έμπαιναν περίπου 400 ΠΜ στα πολυτεχνεία και 240 δομικοί και 240 συγκοινωνιακοί στις ΑΣΤΕΜ , φτάσαμε σε διπλάσιους και πλέον αριθμούς εισακτέων και μεγάλο αριθμό από το εξωτερικό . Τώρα προσπαθούμε να γυρίσουμε σε μιά ανάλογη λογική εισακτέων , μειώνοντας τα επαρχιακά τει , χωρίς βέβαια να μειώνουμε τους εισακτέους στα πανεπιστήμια , αφού αυτό αντιστρατεύεται στις ιδεοληψίες του υπουργού , όπως είδαμε και με τα πρότυπα . 1
stavmanr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 (edited) Στο παρελθόν είχα υποστηρίξει ότι θα ήταν καλύτερα τα ΤΕΙ να καταργηθούν και οι περισσότεροι έπεσαν να με "φάνε". Αν γίνει πρόταση να συγχωνευτούν τα ΤΕΙ στο ΤΕΕ πιθανότατα θα πέσουν να σε "φάνε" οι υπόλοιποι... (εγώ είμαι ήδη φαγωμένος) Νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι, καθώς τελικά τα ΤΕΙ ποτέ δεν κατάφεραν να καταξιωθούν στην κοινωνία ως διακριτός πόλος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (δυστυχώς) Ας όψονται , βέβαια, νομοθετήματα του 1930. Πώς μπορείς να καθιερωθείς ως τσαγκάρης αν ο διπλανός τσαγκάρης έχει νόμο του 1930 ότι δεν μπορείς να είσαι τσαγκάρης εν έτι 2015; Φαντάσου η Ένωση Κινηματογραφιστών Ελλάδος να έβγαζε νόμο ότι μόνον οι απόφοιτοι της Σχολής του Χίτσκοκ μπορούν να βγάζουν κινηματογραφικές ταινίες. Θα ήμασταν ακόμη στο ασπρόμαυρο... Αντιθέτως τρέχουν μονίμως πίσω από τα πανεπιστήμια ως φτωχός συγγενής, με τους αποφοίτους τους να ταλαντεύονται κάπου μεταξύ επιστήμης και τεχνικής, χωρίς όμως να έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα και ρόλο (τουλάχιστο στον τεχνικό χώρο). Μεταξύ μας: στο φτωχό συγγενή θα πέταγες κι ένα κομματάκι ψωμί, ως ο προύχοντας. Δεν θα ήσουν φαταούλας μοναχοφάης. Δεν είναι έτσι; Δεδομένης λοιπόν της αποτυχίας του θεσμού, θα ήταν καλύτερο να δοθεί μια θαραλέα λύση στο πρόβλημα, για να ξεφύγουν τουλάχιστο οι νέες γενιές από το φαύλο κύκλο και τις αυταπάτες. Ποιος ακριβώς είναι ο θεσμός που απέτυχε (πρόσεξε τη λέξη) ; Τα ΤΕΙ θα ήταν θεσμός αν είχαν νομική υπόσταση οι σπουδές τους. Edited Μάρτιος 6 , 2015 by stavmanr 2
SAKIS.NIKOLOP Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 (edited) Σε μια κοινωνία υπάρχουν τυπικοί και άτυποι θεσμοί, οι πρώτοι είναι το σύνολο των γραμμένων κανόνων, νόμων κτλ ενώ οι δεύτεροι είναι άγραφοι κανόνες συμπεριφοράς. Η αλληλεπίδραση των δύο είναι ενα σημαντικό ζήτημα στις κοινωνικές επιστήμες. Παραθέτω το παραπάνω και ερχομέ και ρωτώ σκεφτόμενος εάν ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός του Πανεπιστήμιου με απολυτήριο 6,5 αξίζει περισσότερο σεβασμό με αυτόν των ΤΕΙ με απολυτήριο 8,5-9. Μια άλλη σκέψη είναι ο έλεγχος και η γνώση στην τεχνική καταρτίσει τον πανεπιστημιακών μηχανικών. Δηλαδή πόσο έτοιμοι είναι στο να μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα σε μια βιομηχανία οπού καίρια ζητήματα είναι η βλάβες, χρόνος αποκατάστασης αυτών , η συντήρηση, καθώς και η εγκατάσταση καινούργιων μηχανημάτων. Με λίγα λόγια θα εμπιστευτούν έναν ηλεκτρολόγο του ΕΠΑΛ για την συντήρηση εγκατάσταση, ή έναν ηλεκτρολόγο του ΤΕΙ, εκτός, και δεν υπάρχει λόγος αμφιβολίας εάν εμπιστευτούν τον ίδιο τους τον εαυτό λόγο πείρας. Ακόμα παραπέρα όταν υπάρχει μια μελέτη και πρέπει να υλοποιηθεί πόσο καταρτισμένου είναι η απόφοιτοι του ΕΠΑΛ να την αφομοιώσουν και να την υλοποιήσουν. Εδώ μιλάμε ότι δεν ξέρουν την σημασία του μεταβατικού φαινομένου, καθώς και όταν μιλάμε για επαγωγικό φαινόμενο το μόνο που ξέρουν είναι ότι - εεε να βάλουμε πυκνωτές με τρεις το λαδί τρεις το ξύδι τόσοι και οι πυκνωτές.Τι είναι επαγωγή; Ποια η άεργος ισχύς; Γιατί υπαρχή; Πως δημιουργείτε; Γιατί πυκνωτές και όχι πηνία;Θέλω να πω ότι πάρα πολύ καλή και η εμπιρέστατομενη θεωρία και ανάλυση άλλα να έχει αντίκρισμα υλοποίησης και όχι να τυγχάνει λαθεμένης κατεύθυνσης λόγο αμάθειας ή ημιμάθειας. Αυτά προς απάντηση : <<Αντιθέτως τρέχουν μονίμως πίσω από τα πανεπιστήμια ως φτωχός συγγενής, με τους αποφοίτους τους να ταλαντεύονται κάπου μεταξύ επιστήμης και τεχνικής, χωρίς όμως να έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα και ρόλο (τουλάχιστο στον τεχνικό χώρο).>> Και στο κάτω κάτω ότι μελέτη μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα έγινε κακήν - καλός πλέων η πλεονάζουσα μορφή της τεχνικής κατάστασης είναι μόνο συντήρηση και μόνο συντήρηση. Πόσοι από τους Πανεπιστημιακούς Μηχανικούς είναι αξιοπρεπείς να πουν: ότι δεν μπαίνουμε στα χωράφια τον τεχνικών ζητημάτων γιατί δεν τα γνωρίζουμε, και πόσοι από αυτούς εξ ονόματος μισθώνουν ηλεκτρολόγους τεχνικών σχολών, ή ακόμα προσλαμβάνουν εμπειρικούς ηλεκτροτεχνίτες, χωρίς καν να έχουν τίτλο, ή αδεία για να υλοποιήσουν μια συντήρηση δημοσίου ή ακόμα χειρότερα ιδιωτικού τομέα, λόγο ότι οι ίδιοι Πανεπιστημιακοί που περνούν τέτοιες εργασίες είναι ανεπαρκής λόγο έλλειψη τεχνικών γνώσεων. Edited Φεβρουάριος 20 , 2016 by SAKIS.NIKOLOP 1 1
nikmmech Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 (edited) Φίλε μου με κάθε σεβασμό, στηλιτεύεις την ημιμάθεια και την αμάθεια και ταυτόχρονα το κείμενό σου βρίθει ορθογραφικών λαθών.. Edited Φεβρουάριος 20 , 2016 by nikmmech 1
fotis91 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 (edited) Το ΤΕΕ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες προσαρτησης σε αυτό ως μέλη τους Μηχανικούς Τ.Ε όπως προβλέπεται; Η θα περιμένει το νέο σχέδιο Αθηνά; Edited Φεβρουάριος 20 , 2016 by fotis91
akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2016 από ένα άρθρο ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ μέχρι ψήφιση και εκτέλεση θαχω δει εγγόνια
GPER Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2016 Άλλο το master και άλλο ο μάστορας. Και τα δυο χρειάζονται και πολύ περισσότερο συνεργασία όλων και όχι ανταγωνισμοί κενού περιεχομένου. 1 1
Alexios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2016 +1000 Ειδικά τα ψευτο-grecomaster των ελληνικών πολυτεχνείων δεν λογίζονται ούτε καν μαστρο .... Γιατί και η μαστοριά θέλει τη μαεστρία της. 3 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα