atsalovergas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 (edited) Σφυγμομέτρηση έκαναν,για να κόψουν αντιδράσεις. Διαφορετικά,δεν αρκεί μια δήλωση από τον ίδιο του τύπου "δεν έχει προβεί ποτέ σε ανάλογη δήλωση» και τέλος. Πρέπει να υπάρξει νομική εμπλοκή προς αυτούς που διέδωσαν αυτές τις "ψευδείς φήμες". Θα το κάνει? Edited Μάρτιος 3 , 2015 by atsalovergas 1
civil_marios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Είναι προφανές ότι θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν τα ΤΕΙ (Δηλαδή θέλουν να υπάρχουν ιδιωτικές σχολές που δίνουν αναγνωρισμένα με δικαιώματα πτυχία). Έτσι τα υπάρχοντα γίνονται ΑΕΙ και τα ΙΕΚ αναβαθμίζονται και γίνονται ΤΕΙ.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Σάλος με τα ΤΕΙ: Τελικά δεν καταργούνται.... http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/03/blog-post_286.html Γιατί...? Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα όπως και η πολιτική αυτής της ανεκδιήγητης κυβέρνησης που ψηφίσατε για να σας δώσει ελπίδα....Ε, φάτε την τώρα.... Α και που είστε...Τίποτα δεν θα γίνει, Ελλάδα εδώ.. 3 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Γιώργο το μπλέ κολάρο , είναι ακόμα απαξιωμένο στην Ελλάδα των ΔΥ . Οσο γιά τα βιβλία του Ευγενίδη δείχνουν πόσο δύσκολο ήταν να τελειώσεις την μέση σχολή εργοδηγών στο παρελθόν , που τόσο τις απαξιώνουν κάποιοι , αλλά τότε κανείς δεν έλεγε κουβέντα γιά την Σιβιτανίδειο και την Σεβαστοπούλειο που θυμάμαι . Μπράβο, αυτές οι σχολές μας χρειάζονται. Γενικά η παιδεία γίνεται όλο και χειρότερη και οι γνώσεις ουσίας πηγαίνουν όλο και σε ψηλότερη βαθμίδα. Ενώ θα 'πρεπε αυτές να κατεβαίνουν σε μικρότερες βαθμίδες, μιας και η γνώση διαχέεται. Δηλαδή αυξάνονται τα χρόνια που πας σχολείο αλλά μειώνονται αυτά που μαθαίνεις.
George78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Η λύση παιδια ειναι μια. Αμεση αξιποίηση του 4254 που ισχύει, και το ΤΕΕ να αναμορφώσει το μητρώο, όλα τα Bachelor να εχουν βασική πρόσβαση στο επάγγελμα, με χρονικό προβάδισμα στο 5ετες bachelor, αξιοποίηση του MSc, της εμπειρίας, σοβαρα πειθαρχικά και ασκηση επαγγελματος, κανενα ταβανι αλλά και καμία μονιμότητα ή αφεση σε κανεναν, ετσι το ΤΕΕ θα γινει φορέας όλων των μηχανικών, και θα μπορεί να γίνει και ικανό σε επόμενη φαση να ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ και τους υπόλοιπους (τεχνιτες κλπ). Ετσι θα γίνει ισχυρό, και θα υπάρχει και μειωση των "μαυρων" και των "σφραγιδοενοικιαστών". Α! και εννοείται όλοι ΤΣΜΕΔΕ 1 1
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει ενα μεγάλο ξεκαθάρισμα σε αυτό τον τομέα είναι η αλήθεια. Αν ισχύει το πλάνο, μόνο θετικά μπορώ να το δω όσον αφορά τις σχολές μηχανικών. Η συγχώνευση/απορρόφηση των αντίστοιχων τμημάτων ΤΕΙ είναι πραγματικά η καλύτερη λύση για την επίλυση του προβλήματος, ΩΣΤΟΣΟ Αυτό δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να επιφέρει αυτόματη εξίσωση ΤΕ και ΠΕ, όχι τόσο λόγω επαγγελματικών δικαιωμάτων,αλλά λόγω γνωστικού υπόβαθρου. Κοινώς μια τέτοια κίνηση την κρίνω ως ορθή,αλλά θα πρέπει αφενός να αποδωθούν επαγγελματικά δικαιώματα βάσει κατεύθυνσης πλέον,ήτοι - πρωην Δομικών Έργων αποκλειστικά στον δομοστατικό τομέα - πρώην Έργων Υποδομής σε οδοποιίες,συγκοινωνιακά,υδραυλικά,λιμενικά κτλ - νυν Πολιτικοί Μηχανικοί πάλι αποκλειστικά στους τομείς εξειδίκευσης (για να υπάρχει δικαιοσύνη) και όχι σε όλο το φάσμα της ιδιότητας του μηχανικού.Στα λοιπά να έχουν τα ίδια δικαιώματα με εναν Τ.Ε. Επίσης το πλέον βασικό,είναι οτι θα πρέπει να δωθεί η δυνατότητα άνευ εξετάσεων / κατατακτηρίων και με την εισαγωγή "σπουδών εξ`αποστάσεως" για να μην επιβαρυνθούν επιπλέον τα ιδρύματα, σε όσους Τ.Ε. επιθυμούν να αποκτήσουν τα αντίστοιχα πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα του εκάστοτε τομέα Π.Ε. , να μπορούν να το πράξουν με πλήρη αναγνώριση όλων των μαθημάτων προ επιλογής τομέα και να συνεχίσουν τις σπουδές για ακόμα 1-2 χρόνια το πολύ μαζί (τομέας + διπλωματική). Το ίδιο ακριβώς να ισχύσει και για τους εν ενεργεία Πολ/Μηχ, ήτοι αν κάποιος διπλωματούχος επέλεξε κατά τη διάρκεια των σπουδών του πχ γεωτεχνικό τομέα, να έχει τα αντίστοιχα πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα του τομέα αυτού και να του δίνεται η δυνατότητα σε συνάρτηση με τη δια βίου μάθηση, να επιλέξει πχ δομοστατικό τομέα,ώστε να αποκτήσει και εκεί πλήρη δικαιώματα. Καλώς ή κακώς πρέπει να πάμε σε εξειδικευμένους μηχανικούς και οχι σε μηχανικούς "κάνω λίγο απ`όλα". Όλο αυτό το πρότζεκτ μπορεί κάλιστα να περιλαμβάνει μια μεταβατική περίοδο ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα για τους εν ενεργεία μαχόμενους μηχανικούς ΠΕ & ΤΕ πχ μέχρι την στιγμή που θα γίνει υποχρεωτική η Ταυτότητα Κτιρίων δλδ 5 χρόνια αν δεν απατώμαι. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μετριαστούν οι αντιδράσεις μεταξύ των συναδέλφων και θα αποτελέσει μια δίκαιη μετάβαση σε ενα νεο καθεστώς. Όσοι δεν προχωρήσουν σε "αναβάθμιση" των προσόντων τους,θα παραμείνουν με περιορισμένα δικαιώματα. Το μόνο πρόβλημα είναι πως αντιμετωπίζεις εναν συνάδελφο Τ.Ε. με 20+ χρόνια εμπειρίας στην πλάτη,καθώς αντικειμενικά είναι δύσκολο να καθίσει και πάλι στα θρανία. Άσχετα που η προσωπική μου άποψη είναι οτι ποτέ δεν είναι αργά να καθίσει κάποιος στα θρανία κρίνοντας απο γνωστούς μου συναδέλφους στο εξωτερικό που ακόμα και σε ηλικία 50+ ετών διαρκώς αναβαθμίζουν τις γνώσεις τους με συμμετοχή σε σεμινάρια κτλ και οτι γενικά ενας επιστήμονας είναι επιβεβλημένο να παρακολουθεί την εξέλιξη της επιστήμης , θα μπορούσε να γίνει αποκλειστικά για αυτές τις περιπτώσεις χρήση της "αποδεδειγμένης εμπειρίας". Σε ότι με αφορά σαν μηχανικός Τ.Ε. είτε ετσι είτε αλλιώς, θα επέλεγα με κλειστά τα μάτια τη συνέχιση των σπουδών μου για απόκτηση επιπλέον εφοδίων. Δεν είναι τα επαγγελματκά δικαιώματα το θέμα μας,όσο οι γνώσεις και το κατα πόσο μπορείς να τις εφαρμόσεις. Μετά την παρέλευση της 5ετίας, "κότσαρε" απο πίσω και σοβαρές αδιάβλητες εξετάσεις για ΟΛΟΥΣ, επιπέδου Stattsexamen που θα επιτρέπουν ή οχι τη εξάσκηση του επαγγέλματος (για όσους αποτύχουν, να έχουν εντός 6μήνου και πάλι τη δυνατότητα να συμμετέχουν) & θα παρέχουν επαγγελματικά δικαιώματα σε επίπεδα γνώσης και ω του Θαύματος, σε 5 χρόνια θα ξεχωρίσεις την ήρα απο το στάρι και θα έχεις ενα δυναμικό σε μηχανικούς πολύ υψηλού επιπέδου που ούτε άραξαν μετά την κτήση του πτυχίου/διπλώματος και που θα έχουν μεταξύ τους εναν υγιή ανταγωνισμό και οχι το σημερινό τουρλουμπούκι. 2 1
George78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 ξεχασες τα MSc... και τις πιστοποιησεις. Επίσης πρεπει να καταργηθουν οπου υπάρχουν "απεριοριστα ΕΔ" με η ληψη πτυχιου. Δεν ειμαστε στο 1930 1
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 ξεχασες τα MSc... και τις πιστοποιησεις. Επίσης πρεπει να καταργηθουν οπου υπάρχουν "απεριοριστα ΕΔ" με η ληψη πτυχιου. Δεν ειμαστε στο 1930 Συνάδελφε μια πρώτη σκέψη ηταν....μην περιμένεις στο λεπτό να βγάλω ολοκληρωμένες προτάσεις. Εννοείται οτι έχεις δίκαιο και πρέπει να αντιμετωπιστεί αναλόγως, Με το γενικότερο νόημα συμφωνείς?
George78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Συμφωνω. Πάντως και τα 5ετη πρεπει να επικεντρώνονται σε αυτά που μαθαίνουν και οχι στο τι περιλαμβανει ο τιτλος (τα πάντα όλα). Οσα λεμε οι 2 μας λεει και 4254 που ισχυει...
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2015 Δεν τον εχω διαβάσει φίλε μου...... Εννοείται οτι πρωταρχικό είναι η γνώση και ουχί ο όποιος τίτλος.... Αυτά μόνο στο μπανανιστάν.... Γι`αυτό γράφω για μη αυτόματη εξίσωση και περαιτέρω σπουδές. Και αυτό αφορά τόσο τους ΤΕ όσο και τους ΠΕ. Όλοι μας δεν έχουμε δει δουλειές ΠΕ συναδέλφων 25ετίας που ανάθεμα και αν έχουν ανοίξει μισό βιβλίο απο τότε που πήραν το δίπλωμα.....?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα