Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι όσα τμήματα απομείνουν θα ενισχυθούν με προσωπικό και με την προϋπόθεση ότι δε θα αυξηθούν οι εισακτέοι, θα μπορέσει επιτέλους να γίνει μάθημα σε μικρές ομάδες, με εναλλακτικούς τρόπους εξέτασης, εργασίες και εξατομικευμένη επίβλεψη.

 

Εμένα η γνώμη μου είναι ότι δε χρειαζόμαστε τόση πολλή μεταλυκειακή εκπαίδευση. Με εξαίρεση τις 5 - 10 βασικές σχολές που ανέφερε ο "σοφός", όλες οι υπόλοιπες είναι απλώς άλλοθι για φοιτητική ζωή (και αναβολές από το στρατό), χωρίς να παρέχεται ουσιαστική κατάρτιση. Οι λίγες γνώσεις που τελικά μένουν, θα μπορούσαν να δοθούν και στο λύκειο και τα παιδιά να πιάνουν δουλειά από τα 18. Τώρα με όλες αυτές τις ψευδοεπιστήμες και τα ψευδοπτυχία, ο νέος φτάνει στα 25 - 30 βολοδέρνοντας σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ, ιδιωτικά κολέγια (+καφετέριες) και μαζί με τα χρόνια του χάνει και τη διάθεση για δουλειά και αποδέχεται την ανεργία (και όχι μόνο) σαν κάτι το φυσιολογικό...

 

Ειδικά η τεχνική εκπαίδευση πρέπει να ξεκινά αμέσως μετά το γυμνάσιο, ακόμα και για τους μελλοντικούς πολυτεχνίτες. Να φοιτούν σε ξεχωριστά σχολεία μαθαίνοντας αυτά που μαθαίνουν στα πρώτα έτη της σχολής (σχέδιο, τεχνική μηχανική κλπ). Και όσοι είναι να μπουν πολυτεχνείο, όπου θα μαθαίνουν πια την "ανώτερη μηχανική", να δίνουν εξετάσεις και να μπαίνουν, οι υπόλοιποι να είναι έτοιμοι για δουλειά. Τα βιβλία του ευγενίδη δείχνουν τι θα έπρεπε να διδάσκει το σχολείο, δυστυχώς αυτά τώρα είναι ύλη των τεϊ και των αεϊ και θέλουμε να τα πάμε και στο μάστερ...

Δημοσιεύτηκε

ΕΑΑΚ είναι . :mrgreen:

 

Επί της ουσίας έχουμε πάλι το σχέδιο Πανάρετου με τα διετή κολλέγια που θα φορτωθούν στους δήμους γιά να συντηρούνται οι γκαρσονιέρες . 

 

Ετσι δημιουργείται πάλι μιά βαθμίδα εκπαίδευσης που υπάρχει στην Αγγλία τα HND . Προφανώς στην Ελλάδα θα εφαρμόσουμε το σύστημα 2 γιά τα κολλέγια , 4 γιά το πτυχίο και 1-2 γιά μεταπτυχιακό . Οι πενταετείς αφού δεν θα υπάρχει αντίπαλο δέος στα 3,5-4 χρόνια όπως υπήρχε από το 1950 , θα γίνουν τετραετείς και οι ροές θα γίνουν πτυχία .

 

Ουσιαστικά θα έχουμε μιά τειοποίηση των πανεπιστημίων με ειδικότητες , όπως άλλωστε συμβαίνει και έξω και τα γενικά πτυχία- διπλώματα θα μας τελειώσουν .

 

Συνάδει και αυτό με την λογική της ομάδας και της υπαλληλοποίησης . Ακόμα ο σύριζα είπε γιά κατάργηση των εξετάσεων .

 

Πως θα γίνει αυτό . Απλά όλοι θα πηγαίνουν στα κολλέγια που είναι και σχεδόν παντού ώστε να μην ξοδεύουν οι γονείς και το μεγάλο ποσοστό θα το καθαρίζουν το πρώτο έτος και στο δεύτερο οι υπόλοιποι . Ετσι θα συνεχίζουν όσοι χρειάζονται και οι άλλοι θα παίρνουν το πτυχίο ΙΕΚ η κολλεγίου , θα καθαρίζουν όλοι από τα γενικά μαθήματα που θα μειωθούν και θα υπάρχει και ένα τυράκι να μπορείς πάντα με εξετάσεις να συνεχίσεις στο πανεπιστήμιο , έστω και με κάποια καθυστέρηση .

 

Δηλαδή εγγράφονται γιά ΠΜ 6000 παιδιά . Πάνε στα κολλέγια-ιεκ , κάνουν τα γενικά μαθήματα και οι 1000 καλύτεροι του πρώτου έτους συνεχίζουν στο πανεπιστήμιο . Αλλοι 500 μπορούν να δώσουν εξετάσεις μετά το τέλος του 2ου έτους και να πάνε στο πανεπιστήμιο με χρεωμένα όσα μαθήματα του δευτέρου έτους δεν έχουν διδαχθεί .

 

Ο στόχος είναι απλά να μειωθεί ο αριθμός των φοιτητών , να μειωθούν τα έξοδα της διοίκησης και να φορτωθεί ο μισός πληθυσμός των φοιτητών στους δήμους στα μικρά περιφερειακά τει και πανεπιστήμια που θα γίνουν ιεκ  η κολλέγια , ώστε να υπάρχει κίνησε σε γκαρσονιέρες και καφέ .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Κακό σαν είδηση δεν είναι απαραίτητα . Αλλά γιατί τώρα ? Και ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί ?

Ένα κράτος που δεν έχει δώσει επί 30 χρόνια επαγγελματικα δικαιώματα σε αποφοίτους ΑΕΙ,θα το κάνει αφού καταργήσει τις σχολές τους ?

Το θέμα πάει για θάψιμο, παρά για επίλυση. Αυτό μαρτυρεί και η γλώσσα που χρησιμοποιεί ο Χασάπης λέγοντας "τεχνολογους και μηχανικούς ". Ή άγνοια υπάρχει ή σκοπιμότητα, μα το χειρότερο είναι πως αυτός,σε κάθε περίπτωση, παρουσιάζετε ως γνωστής και εν δυνάμει επιλυτης του "προβλήματος".

Edited by atsalovergas
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Γιώργο το μπλέ κολάρο , είναι ακόμα απαξιωμένο στην Ελλάδα των ΔΥ . Οσο γιά τα βιβλία του Ευγενίδη δείχνουν πόσο δύσκολο ήταν να τελειώσεις την μέση σχολή εργοδηγών στο παρελθόν , που τόσο τις απαξιώνουν κάποιοι , αλλά τότε κανείς δεν έλεγε κουβέντα γιά την Σιβιτανίδειο και την Σεβαστοπούλειο που θυμάμαι .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Αν γίνει κάτι τέτοιο , (που σιγά μη γίνει ούτε σε 30 χρόνια ) θα πρέπει να γίνουν τεράστιες συγχωνεύσεις τμημάτων , κάποια να καταπιούν κάποια άλλα και κάποια να υποβαθμιστούν. Το θέμα είναι πως θα αξιοποιηθεί το προσωπικό και οι εγκαταστάσεις που θα περισσέψουν;  Επίσης πόσα ΙΕΚ θα υπάρχουν; Μήπως στην ουσία κάποια τμήματα ΤΕΙ θα γίνουν ΙΕΚ άρα κλείνουν τα εν λόγω ΙΕΚ κάποια ΤΕΙ θα απορροφηθούν από ΑΕΙ και στο τέλος θα γίνει της π@@@ς. 

ΠΧ. ΑΤΕΙ Ηλεκτρολογίας , Αυτοματισμού , ηλεκτρονικής ενοποίηση με ΤΗΜΜΥ. Πόσοι θα είναι όμως οι φοιτητές των καινούριων τμημάτων και που θα βρουν αμφιθέατρα να τους στοιβάξουν;
Βασικά βλέπω αδιέξοδο σε αυτή την κίνηση.

Δημοσιεύτηκε

Τί σχέση έχει η νοσηλευτική με την ιατρική συνάδελφε; Υπάρχει νοσηλευτική και στο Πανεπιστήμιο, εάν συγχωνευθεί θα συγχωνευθεί με αυτή όχι με την ιατρική που είναι εντελώς άλλη επιστήμη

 

 

το αντίστοιχο των τεϊ νοσηλευτικής δεν είναι η ιατρική αλλά η νοσηλευτική αεϊ.

 

Δεν το ήξερα οτι υπήρχε νοσηλευτική στα ΑΕΙ. Αλλά και πάλι υπάρχουν τμήματα σε ΤΕΙ που δεν ξέρουμε με ποια θα συγχωνευτούν. Το τμήμα οινοποιίας και ποτών π.χ. Το τμήμα τεχνολογίας τροφίμων να υποθέσω είτε με κανένα τμήμα γεωπονικής είτε με χημικούς μηχανικούς?

Δημοσιεύτηκε

Δεν το ήξερα οτι υπήρχε νοσηλευτική στα ΑΕΙ. Αλλά και πάλι υπάρχουν τμήματα σε ΤΕΙ που δεν ξέρουμε με ποια θα συγχωνευτούν. Το τμήμα οινοποιίας και ποτών π.χ. Το τμήμα τεχνολογίας τροφίμων να υποθέσω είτε με κανένα τμήμα γεωπονικής είτε με χημικούς μηχανικούς?

 

Αν παρατηρήσεις,πάρα πολλές σχολές στα ΤΕΙ είναι κάτα κάποιο τρόπο κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων.Για παράδειγμα, Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ έβγαινες και από την Δομικών Έργων (Δομοστατικός δηλαδή) και από την Έργων Υποδομής (Οδοποϊία, Συγκοινωνιακά,Λιμενικά κτλ). Είναι λοιπόν πολύ απλό να ενσωματωθούν στις αντίστοιχες πανεπιστημιακές.Είναι απλό εννοώ σε θεωρητικό επίπεδο καθώς πρακτικά δημιουργούνται πολλά άλλα θέματα που ανέπτυξαν εκτενώς οι συνάδελφοι παραπάνω.Αντίστοιχα η οινολογία θα μπορέσει να αποτελέσει είτε κατεύθυνση των χημικών μηχανικών ή αν αποφασισθεί ότι δεν είναι αναγκαία η πανεπιστημιοποίησή της να αποτελέσει σχολή μεταδευτεροβάθμας εκπαίδευσης-κατάρτισης τύπου ΙΕΚ.Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως η αντιμετώπιση της τριτοβάθμιας σαν ένα ενιαίο σύνολο μόνο καλό μπορεί να κάνει εφόσον βέβαια λυθούν τα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν

Δημοσιεύτηκε

Η οινολογία είναι πανεπιστήμιο σε πολλές χώρες και βέβαια θα πάει σε γεωπονικό όπως και τα τρόφιμα. Ο ΧΜ δεν έχει σχέση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.