Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλημέρα, 

 

κατόπιν έρευνας που έκανα για το θέμα, κατέληξα σε αυτό το άρθρο (Κτιριοδομικός  Κανονισμός Άρθρο 14- κεκλιμένα επίπεδα κυκλοφορίας πεζων (ράμπες), που δεν αφορούν ΑΜΕΑ .ως αντικατεστάθη απο την απόφ. 3046/304/30.1/3.2.1989)

και το ερώτημα είναι το εξής: Σε περίπτωση κατασκευής ράμπας σε κατοικία, δίχως υποχρέωση για πρόσβαση ΑΜΕΑ, ισχύει τοπαραπάνω άρθρο που μιλάει για εως 12,5% κλίση η έχει και αυτό αντικατασταθεί? Ισχύει ο κτιριοδομικός?

εαν έχετε καποια πληροφορία, ευπδόσδεκτη!

Edited by ΝΙΚΗ ΜΑΥΡΙΔΟΥ
Δημοσιεύτηκε

κι εγώ πιστεύω πως ισχύει......σιγουρέψου όμως για το γεγονός μη απαίτησης μελέτης προσβασιμότητας

(δες την εγκύκλιο για το σχεδιασμό για ΑΜΕΑ  42382/16.07.2013)

και προσοχή σε κλίση άνω του 6%....απαιτούνται ευθύγραμμα τμήματα μήκους 1,50 μ.

 

 
.
  • 3 years later...
  • 6 years later...
Δημοσιεύτηκε

Επειδή εμείς δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς γρίφους, και επειδή ο "νομοθέτης" δεν μπορεί να παραβεί την αρχή "αν δουλεύει, πείραξέ το", σας παραθέτω τα νέα δεδομένα :  

- Συμφωνώ ότι τα παραπάνω ίσχυαν κατά τον χρόνο που γράφτηκαν, και μέχρι την έκδοση του νέου Κτιριοδομικού Κανονισμού (Αποφ-66006/2360/23    (ΦΕΚ-3985/Β/22-6-23))

Σήμερα :

- Ο νέος Κτιριοδομικός έχει καταργήσει το άρθρο 14 του παλιού Κτιριοδομικού (και μάλιστα με την απόλυτη διατύπωση του άρθρου 38 και όχι με κάποια τύπου "στον βαθμό που έρχεται σε αντίθεση με το παρόν") και το αντικατέστησε με ένα συνοπτικό άρθρο - το νέο άρθρο 12

- Το νέο άρθρο 12 :

   α) αρχικά παραπέμπει στον ΝΟΚ, ο οποίος με την σειρά του παραπέμπει (με το άρθ. 26) στην οδηγία "Σχεδιάζοντας για Όλους"  

   β) σε δεύτερο επίπεδο, παραπέμπει στις "ισχύουσες σχετικές διατάξεις" (στις οποίες δεν ανήκει πλέον το παλιό άρθρο 14) 

   γ) αναφέρει ως παραδείγματα, ενδεικτικά, δύο αποφάσεις οι οποίες αναφέρονται σε ράμπες που εξυπηρετούν ΑμΕΑ (άρα δεν αφορούν την περίπτωσή μας)

Από τα παραπάνω θα έβγαζε κανείς το συμπέρασμα ότι σήμερα δεν υπάρχουν διατάξεις για ράμπες που δεν προορίζονται για την εξυπηρέτηση ΑμΕΑ - και κάπου εδώ θα διαπιστώναμε "απλά" το αδιέξοδο. Και λέω "απλά", γιατί δυστυχώς γίνεται ακόμα χειρότερο :

Η οδηγία "Σχεδιάζοντας για Όλους" δεν γράφει κάπου ότι προορίζεται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση ΑμΕΑ, αντιθέτως, λέει "για Όλους". Το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 έχει τίτλο "ΡΑΜΠΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙΔΙΩΝ" ενώ η παράγραφος 2.1 ("ΚΛΙΣΗ ΡΑΜΠΑΣ") δεν κάνει κάποιο διαχωρισμό σε ράμπες για πεζούς και ράμπες για αμαξίδια.  

Άρα; Σήμερα όλες οι ράμπες πρέπει να έχουν τις παραπάνω - αυστηρές για πεζούς - προδιαγραφές;;; (να ο γρίφος... καλή μας τύχη)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.