Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τεχνική περιγραφή συστήματος F με το Π.Δ. 15/2014 ΦΕΚ 3149Β


Recommended Posts

Μήπως καποιος έχει κάνει περιφραφή του συστήματος F με τη νέα πυροσβεστική διάταξη; Αν ναι θα ήθελα ένα μπούσουλα, ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι τεχνικές περιγραφές είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε υλικού και του κατασκευαστή του.

Οπότε θα πρέπει να ανατρέξεις στην προτεινόμενη τεχνική περιγραφή και λειτουργία που σου δίνει ο συγκεκριμένος κατασκευαστής για το συγκεκριμένο σύστημα F-Class.

Δεν υπάρχει μία κοινή για όλα, γιατί δεν είναι όλα τα F-Class συστήματα ίδια.

Κατά τ' άλλα, δεν αλλάζει τίποτα με τη νέα πυρ. διάταξη, απλά δίνει περισσότερες πληροφορίες και κάποιες οδηγίες - διευκρινίσεις όσον αφορά τα ΣΤΕ.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ παιδιά απλά εγώ περιέγραφα σύστημα με βάνες το οποίο βγήκε off, άλλαξα περιγραφή και είμαι ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Αν λες το σύστημα με τη διπλή βάνα, δεν έχει βγει off, αρκεί να είναι σύμφωνο με την πυρ. διάτ. 15 / 2014.

Απλά γενικά το σύστημα αυτό ''τείνει'' να καταργηθεί λόγω αναξιοπιστίας και κακής λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι κατασκευαστές να πηγαίνουν όλο και πιο σε αυτοματοποιημένα συστήματα, με πίνακες κλπ (που το δίκτυο βρίσκεται μονίμως χωρίς πίεση)

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο εκάστοτε κατασκευαστής - προμηθευτής διαθέτει πρότυπη τεχνική περιγραφή λειτουργίας και εγκατάστασης

Link to comment
Share on other sites

Σε συμβουλεύω για να είσαι εντελώς οκ να χρησιμοποιείς την τεχνική περιγραφή του ΣΤΕ το οποίο θα τοποθετηθεί και στην πραγματικότητα.

Όλοι οι κατασκευαστές παρέχουν αναλυτικές τεχν.περιγραφές για τα συστήματά τους. Διαφορετικός κατασκευαστής/εταιρεία συνήθως σημαίνει και διαφορετικό ΣΤΕ.

πχ σε κάποια χρησιμοποιούνται εύτηκτοι σύνδεσμοι για την ανίχνευση της φλόγας ενώ σε κάποια άλλα καλώδια γραμμικής ανίχνευσης.

Πάντως σήμερα τείνουν να επικρατήσουν τα περισσότερο αυτοματοποιημένα με πίνακες,κομβία ακύρωσης κλπ...

 

ΥΓ. Όντως για το σύστημα διπλής βάνας υπάρχει ένα μεγάλο θέμα αξιοπιστίας το οποίο δεν εντοπίζεται τόσο στη διαδικασία της χειροκίνητης αλλά κυρίως στην διαδικασία της αυτόματης λειτουργίας(ουσιαστικά "πέφτει" η πίεση του προωθητικού καθώς όταν το τελευταίο βρίσκεται υπό μόνιμη πίεση στις χαλκοσωλήνες...έχει "τάσεις φυγής" :grin: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μήπως έχει κανείς περιγραφή Συστήματος Τοπικής εφαρμογής με τα δεδομένα της 15/2014; Εχω αλλά είναι με θερμικό ανιχνευτή και ο πυροσβέστης μας (σαϊνη) δεν το δέχεται, θέλει αυτόματη ενεργοποίηση με δεύτερη σειρά σπρίγκλερ...  

Link to comment
Share on other sites

όταν λες θερμικό ανιχνευτή τί εννοείς?

καλώδιο?

sprinkler?

τί δίκτυο έχεις? το κλασικό με διπλή βάνα και 2 σειρές χαλκοσωλήνες?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.