Engineer Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Στη θέσπιση ηλεκτρονικών διοδίων (χρέωση ανάλογα με τη χρήση του δρόμου), καθώς και στην καθιέρωση κοινωνικών τιμολογίων για τα διόδια, που θα εξυπηρετούν ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού και πολίτες που ζουν κοντά σε περιοχές με διόδια, προτίθεται να προχωρήσει η νέα κυβέρνηση. Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού μετά τη συνάντηση του αρμόδιου υπουργού, Γ. Σταθάκη, με τους βουλευτές Μαγνησίας, Πιερίας και Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ, με κύριο αντικείμενο την πολιτική που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση αναφορικά με τα διόδια και τους αυτοκινητόδρομους. Στη συνάντηση συζητήθηκε, ακόμα, η κατάργηση του νόμου Βορίδη-Ρέππα, ο οποίος, όπως υποστηρίζεται στην ανακοίνωση του υπουργείου, «ποινικοποιεί τη διαμαρτυρία». Έγινε, επίσης, λόγος, για την αναγκαιότητα αλλαγής της τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης των αναγκών της κοινωνίας, όπως είχε περιγράφει, σύμφωνα με την ανακοίνωση, κατά τη συζήτηση στη Βουλή της τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης (Νοέμβριος 2013). Πηγή: http://www.e-typos.c...s-ton-diodion-/ Click here to view the είδηση
Kane Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Αν δε γινει το σύστημα οπως στην ιταλία δνε έχει χαϊρι που λένε και στο χωριό μου. Σε κάθε εισοδο για την εθνική, εχει αυτοματο μηχάνημα και παιρνεις χαρτάκι. Σε κάθε εξοδο που βγαίνεις, βαζεις στο μηχάνημα το χαρτάκι, υπολογίζει τα χλμ, και βάζεις το χρήμα. Βέβαια προυποθετει εξοδους με πολλαπλά ρεύματα, κι οχι σαν τις δικές μας. Δε ξέρω βέβαια αν σε ολη την ιταλια ειναι ετισ, αλλα για 350 χλμ autostrada που κανα εγώ, ετσι ήταν προ 8-10ετίας. Υ.Γ. και βενζινάδικα με αυτόματη αντλια...ρουφάει το 50ρικο και να σου το καυσιμο. 1
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 (edited) Στην Ιταλία ήταν όπως τα λές και πριν 20 χρόνια (το έκανα προσωπικά το 1994 πρώτη φορά) και μπορούσες να πληρώσεις και με πιστωτική. Σε σύγχρονα διόδια, όπως στη Αμερική, δεν σταματάς καθόλου (ούτε κόβεις ταχύτητα) και σούρχεται ο λογαριασμός στο σπίτι. Θα μπορούσαμε να πάμε κατευθείαν στα σύγχρονα, χωρίς να πρέπει να ακολουθήσουμε χρονικά όλη την εξέλιξη της τεχνολογίας. Edited Μάρτιος 6 , 2015 by antloukidis 2
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Διάβασα κάπου ότι ένα από τα νομοσχέδια που έχουν θέμα με την ψήφιση τους και μιλάει γιά αυτά η ΠτΒ σε σχέση με την απουσία των προφυλακισμένων της ΧΑ , είναι του 12/2013 γιά την επανέναρξη των έργων που πέρασε με 148 . Οσοι ασχολούνται με τους δρόμους , ας το ψάξουν να μας πουν τι έπαιζε τότε .
zefuros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Στην Ιταλία επιβεβαιωνω προ διετίας πως υπάρχει αυτο το συστημα, εκανα την Διαδρομη Βενετία - Βιέννη. Χαρτάκι στην είσοδο, πληρώνεις στην έξοδο
tapam77 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Θα μπορούσε να γίνει βέβαια όπως στη Γερμανία που πληρώνεις τους φόρους σου και κυκλοφορείς κύριος σε όλες τις αούτομπαν σε δρόμους που σέβονται τον φορολογούμενο πολίτη Εδώ όμως και τέλη κυκλοφορίας και φόρο στη βενζίνη και διόδια ακόμη και για ημιτελείς δρόμους-καρμανιόλες. Αντέχει ρε ο Έλληνας ρίχτε 3
KOKARADI Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 νομιζω οτι μια τεχνολογικη καινοτομια θα ηταν να πληρωνουν ολα τα αυτοκινητα ενα 500αρικο ετησιως βγει δε βγει το αυτοκινητο στην εθνικη 3
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2015 Σχόλια επί του άρθρου: Σε κάποιες παραχωρήσεις υπάρχουν τιμολόγια για τους κατοίκους με τις τιμές να κυμαίνονται στα επίπεδα του 2012, πριν δηλαδή τις αυξήσεις. Αυτό που δεν γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι η τιμή των διοδίων προκύπτει περίπου από την χρέωση ανά χιλιόμετρο η οποία βρίσκεται κοντά στα 0,04ε/χλμ. Από την είσπραξη υπάρχει πίνακας απόδοσης εσόδων στο δημόσιο στο βάθος χρόνου της παραχώρησης το οποίο ξεκινάει από περίπου 60% και φτάνει στο 99% (με τα τελευταία 5 χρόνια πάνω από 95% - μπορεί να πέφτω λίγο έξω) Η κοινωνική πολιτική επομένως θα αφορά την μείωση από τα έσοδα του κράτους ή του κάθε παραχωρησιούχου; Το θέμα με τα διόδια σε εισόδους και εξόδους είναι το δικαιότερο αλλά, κατά την άποψή μου πάντα, πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί κυρίως λόγω των τεράστιων απαλλοτριώσεων που θα απαιτηθούν (πχ είσοδος Μεγάρων, Ασπρόπυργος, Μεταμόρφωση κοκ) Σε σχέση με την Ιταλία την οποία επισκέφτηκα πρόσφατα, έχουν διόδια σε είσοδο και έξοδο και πληρώνεις σύμφωνα με τη χρέωση που κάνεις. Αυτό που λέει ο BAS δεν το γνωρίζω.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2015 (edited) ...η τιμή των διοδίων προκύπτει περίπου από την χρέωση ανά χιλιόμετρο η οποία βρίσκεται κοντά στα 0,04ε/χλμ. Άρα κάποιος που έρχεται στον Ωρωπό (Αγ. Στέφανος - Μαλακάσα = 18 χλμ) θα έπρεπε να πληρώνει 0,72 Ε. Για μας τους Ωρωπαίους, με 50 περάσματα το μήνα, κάποια έκπτωση στο 0,72 και όχι στο 3,35Ε Edited Μάρτιος 7 , 2015 by antloukidis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα