Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Να κανω μια ερωτηση εχω ψαξει αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.

 

Χτες ενας ηλεκτρομειωτηρας στην δουλεια, οταν δουλευε εκανε ενα θορυβο. Εντοπισα οτι ηταν απο το φρενο.

 

Πηγανα να το ρυθμισω αλλα να πω την αληθεοα μπερδευτικα.

 

Αυτο λογικα θα θελε σφιξιμο, εγω χαλαρωνα τα 13αρια παξιμαδια που χε απο μεσα και εσφιγκα τα αλεν που χε απο εξω, το θεμα ειναι οτι εγινε χειροτερα.

 

Ξερω οτι το διακενο πρεπει να ναι 0.6 χιλιοστα.

 

Αλλα δεν μπορεσα να το ρυθμισω

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όταν λες χειρότερα; Φρενάρει; Η του παίρνει χρόνο για να σταματήσει; Επίσης αν κατά λάθος έσφιξες αντί να χαλαρώσεις το φρένο και το βάλεις σε λειτουργία πολύ σύντομα θα διαπιστώσεις ότι υπερθερμαίνεται το φερμουίτ.Ο θόρυβος στα μοτέρ αν είναι ψιλής συχνότητας ακουστικά είναι απο το ρουλεμάν και θέλει λύσιμο και αντικατάσταση. Αλλιώς μπορεί να κάνει περαιτέρω ζημιά στα γρανάζια του μειωτήρα/στον άξονα/ στην φωλιά των ρουλεμάν. Αν είναι πιο βαθύς πιθανόν λόγω υγρασίας να μην ξεκολάει το ηλεκτρόφρενο. Θέλει λύσιμο των φρένων και καθάρισμα της επιφάνειας πέδησης και έπειτα ξαναρύθμιση στα 6 δέκατα όπως σωστά είπες. Πάντως να μην κολλάς με τα 6 δέκατα. Κάθε μηχάνημα έχει δική του συμπεριφορά. Ειδικά αν η επιφάνεια πέδησης είναι πολύ μεγάλη τα 6 δέκατα θα είναι λίγα. Αν έχεις πρόβλημα στον μειωτήρα θα παρατηρήσεις μεγαλύτερη αστάθεια στον άξονα εξόδου του ηλεκτρομειωτήρα και αν προχωρήσει θα σου δουλεύει ο κινητήρας χωρίς να δίνει κίνηση στην έξοδο.

ΥΓ: Σε γενικές γραμμές όπως είπες γίνεται. Λύνεις το κόντρα παξιμάδι και σφίγγεις με το απέναντι πιέζοντας τα ελατήρια επαναφοράς.

 

Για τα δυο τριφασικά καλώδια που είπε o vollt, αν ήταν εκκινητής αστέρα-τρίγωνου την εναλλαγή θα την έκανε στον πίνακα. Από ότι θυμάμαι δεν χρειάζεται δεύτερο καλώδιο. Δεύτερο καλώδιο έχεις συνήθως αν έχει δύο τυλίγματα ο κινητήρας άρα και δύο σκάλες στροφών (χαμηλή-υψηλή)

Edited by miltos
Διαγραφή τμήματος απάντησης που αναφέρεται σε μήνυμα του topic από το οποίο έγινε η μεταφορά
Δημοσιεύτηκε

τί ηλεκτρομειωτηρας ειναι;;;; sew;;;;;

εαν ναι, θελει αλλαγη το φρενο, τωρα μπορει να ειναι το πηνιο, το θερμουιτ, ο ανορθωτης;;;;οπως και να εχει θελει ανοιγμα, ο μονος τροπος να ρυθμιστει ειναι με φιλερ.......

Δημοσιεύτηκε

Τελικα το λυσανε το πρωι, ειχε χαλασει το γραναζι μεσα. Το βγαλανε το φρενο και το αντικατεστησαν.

 

Ναι sew ειναι.

 

Σας ευχαριστω παντως,

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.