giannisp Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:04 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:04 πμ πολλοι λενε οτι ειναι σκοπιμη αυτη η εξηγηση.... προσωπικα βλεπω πολυ μεγαλυτερη ζημια για την αεροπορικη εταιρια να παραδεχεται οτι δεν κανει ψυχολογικα τεστ στους πιλοτους της παρα να εβγαινε και να ελεγε οτι υπηρξε μια βλαβη και επεσε το αεροπλανο!! το θεμα των πιλοτων ειναι πολλαπλασια σοβαροτερο απο μια μηχανικη βλαβη η οποια ισως ειναι και μεσα στο προγραμμα παρα αυτο....
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:16 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:16 πμ Ενα τελικό πόρισμα χρειάζεται από 6 μήνες μέχρι και 3 χρόνια. Στην περίπτωση τής πτήσης 9525 είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν συντρίμμια που θα μπορούσαν να αξιολογηθούν.Υπάρχουν 2 μαύρα (πορτοκαλί) κουτιά. Αυτό που βρέθηκε είναι μόνο του ήχου cockpit voice recorder ή CVR. To δεύτερο είναι το flight data recorder ή FDR και αυτό δεν έχει βρεθεί - πιθανότατα να καταστράφηκε. Οι πρώτες δηλώσεις λένε οτι ο συγκυβερνήτης δεν άφησε τον κυβερνήτη να επιστρέψει στο πιλοτήριο ενω το CVR καταγράφει την αναπνοή του. H αναπνοή μπορεί να καταγραφεί. Το μόνο όμως που σημαίνει είναι ότι είναι ζωντανός και τίποτα παραπάνω. Το FDR καταγράφει λειτουργίες πτήσης και λειτουργίες διακυβέρνησης. Αν υπήρχαν και τα 2 κουτιά θα μπορούσαν στο ίδιο χρόνο να δούνε αν πχ κάποιες λειτουργίες των avionics που δεν γίνονται αυτόματα συνέβησαν ή αν ο συγκυβερνήτης έβγαλε τον αυτόματο πιλότο. Κάτω απο τις παραπάνω αδυναμίες/περιορισμούς συνήθως καταλήγει σε ένα ηθικό πόρισμα και μόνο.
Brasco Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:38 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:38 πμ 292 Να έχει άραγε διασωθεί από την συντριβή καμιά κάρτα μνήμης κινητού όπου θα έχει καταγραφεί από επιβάτη σε βίντεο η προσπάθεια παραβίσασης της θύρας του cockpit?
ikaros13 Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:48 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 08:48 πμ Πάντως πιο πολύ θα ανησυχούσα να ξαναπετάξω με την συγκεκριμένη εταιρεία αν ήταν μηχανική βλάβη που θα στριφογύριζε στο μυαλό ότι δεν γίνονται καλά τα service, παρά ότι δεν κάνει όλα τα ψυχολογικά τεστ στους πιλότους. Οκ, πόσες πιθανότητες θα είχα να μου ξανατύχει ψυχάκιας? 1/100 χρόνια?
Ghostrider Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 01:21 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 01:21 μμ http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/apokalypsh-sok-o-andreas-lubitz-eixe-tethei-se-anagkastikh-argia-thn-hmera-toy-atyxhmatos-kai-to-apekrypse.3380780.html "Ο συγκυβερνήτης που έστειλε το Airbus A320 στην κορυφή των Νότιων Άλπεων είχε διαγνωσθεί ανίκανος να εργαστεί, κάτι που φρόντισε να αποκρύψει από τους ανώτερούς του. Είχε σκίσει τη γνωμάτευση που του απαγόρευε να εργαστεί την ημέρα της συντριβής του αεροσκάφους". Τόσοι άνθρωποι χάθηκαν επειδή δε μπήκε κάποιος στον κόπο να ενημερώσει ή να ελέγξει... Τι περισσότερο να πω...
SAV Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 11:17 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 11:17 μμ Να ρωτήσω συνάδελφοι, κάποιους πιό κοντά στο αντικείμενο. Δεν υπάρχει πιά η τεχνολογία, τα δεδομένα πτήσης, οι συνομιλίες κλπ, να αποθηκεύονται εκτός αεροπλάνου και να μην ψάψνουν τα μαύρα κουτιά? Ποιός είναι ο περιορισμός?
Brasco Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 11:44 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2015 at 11:44 μμ (edited) Αυτό που περιγράφεις λέγεται τηλεμετρία (συλλογή και μεταφορά δεδομένων σε απομακρυσμένους σταθμούς). Είναι εκατοντάδες χιλιάδες οι πτήσεις που πραγματοποιούνται κάθε μέρα. Ακόμα κατά την διάρκεια μιας πτήσης θα πρέπει να αξιοποιηθεί το δίκτυο των δορυφορικών επικοινωνιών προκειμένου τα δεδομένα της τηλεμετρίας να μεταφέρονται real time σε συγκεκριμένο σταθμό βάσης. Το δίκτυο των υπάρχοντων δορυφόρων επαρκεί για να διαχειρίζεται συνεχώς τέτοιον όγκο δεδομένων? Εναλλακτικά θα μπορούσαν τα δεδομένα από την κάθε πτήση να συλλέγονται από διαφορετικούς σταθμούς βάσης (ανάλογα με την θέση και την εγγύτητα που έχει το αεροπλάνο κάθε στιγμή με τον πλησιέστερο σταθμό βάσης) και η συρραφή να γίνεται με μεταεπεξεργασία μέσω του κοινού δικτύου που θα είναι συνδεδεμένοι οι σταθμοί βάσης. Edited March 27, 2015 at 11:46 μμ by Brasco
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 11:47 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 11:47 πμ Να ρωτήσω συνάδελφοι, κάποιους πιό κοντά στο αντικείμενο. Δεν υπάρχει πιά η τεχνολογία, τα δεδομένα πτήσης, οι συνομιλίες κλπ, να αποθηκεύονται εκτός αεροπλάνου και να μην ψάψνουν τα μαύρα κουτιά? Ποιός είναι ο περιορισμός? Κάποια βασικά όπως ταχύτητα, διεύθυνση vectoring, και απόσταση απο το έδαφος καταγράφονται απο τα ραντάρ των πύργων ελέγχου σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 11:57 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 11:57 πμ Στις ΗΠΑ μετά τη 9/11, βρίσκονται στις πτήσεις 3 άτομα στο πιλοτήριο..Στην Ευρώπη και αλλού μάλλον τσιγκουνεύονται τον έξτρα μισθό....
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 05:27 μμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2015 at 05:27 μμ Υπάρχουν κάποια νέα στοιχεία, με βάση πάντα τη σημερινή επικαιρότητα. Η Ένωση Γάλλων πιλότων πολιτικής αεροπορίας και αντίστοιχες ενώσεις Βέλγων πιλότων αμφισβητούν τα αποτελέσματα που δίνονται στην επικαιρότητα από το πρώτο μαύρο κουτί. http://www.freepen.gr/2015/03/blog-post_8662.html
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα