konst Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 Ανέκδοτα είναι αυτά που γράφεις και μάλιστα πολύ κακόγουστα. ανέκδοτο είναι το δικό σου πτυχίο έγραψες αρχικά και μετά το διορθώνεις? Για ποιο λόγο? επιβεβαιώνετε συνέχεια τις αερολογίες τους μύθους σας και την ανυπαρξία στοιχείων όπως επίσης και την ανικανότητα σας να υποστηρίξετε αυτά που λέτε...Αλήθεια πόσο χρονών είσαι? ήθελα να το ρωτήσω όταν έγραψες ''ανέκδοτο είναι το δικό σου πτυχίο'' αλλά το διόρθωσες και τώρα δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω την παραπάνω ερώτηση 1 1
konst Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 Επειδή αρέσει σε κάποιους να μην απαντάνε σε συγκεκριμένα ερωτήματα, τα ξανά γράφω παρακάτω και θα ήθελα πραγματικά να πάρω απαντήσεις γιατι θέλω να πιστεύω πως εγώ τρελός δεν είμαι..... 1-->Βασιζόμενοι στην συνθήκη της Μπολόνιας γνωρίζουμε πως αναγνωρίζει ως Meng και τα τετραετή προγράμματα σπουδών άρα άμεσα όλα τα ελληνικά ΑΕΙ (Πανεπιστημιακού & Τεχνολογικού τομέα) πρέπει να αναγνωριστούν ως Meng...Σωστά ? ΝΑΙ Ή ΌΧΙ (δικαιολόγηση) 2--> Ερχόμενος ένας πτυχιούχος Μηχανικός του εξωτερικού στην Ελλάδα θέλοντας να ισοτιμηθεί με τα ελληνικά ΑΕΙ έχανε το μάστερ του? δεδομένου ότι στην ΕΕ ισχύει το 3+2 4+1 ΝΑΙ Ή ΌΧΙ (δικαιολόγηση) 3-->Ένας πτυχιούχος του εξωτερικού και αφού έχασε το μάστερ του έμπαινε στην διαδικασία να χρεωθεί και μαθήματα στην εκάστοτε σχολή για να πάρει την ισοτιμία ΝΑΙ Ή ΌΧΙ (δικαιολόγηση) 4-->Αν οι πτυχιούχοι των πολυτεχνικών σχολών ισοτιμηθούν με Meng και ως γνωστόν το Meng<Master, οι πτυχιούχοι του εξωτερικού έχοντας στην κατοχή τους Bachelor και Master και ισοτιμία με τα ελληνικά πολυτεχνεία θα ισοτιμηθούν με Meng και αυτοί χωρίς να αναγνωριστεί το μαστερ? 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2015 1) ας αναγνωριστούν, δε θα αλλάξει κάτι. 2) δε χάνει το μάστερ του, αφού γίνεται ισότιμος με σχολές που ισοδυναμούν με μάστερ. 3) τα μαθήματα τα χρεώνεται γιατί πάει να ισοτιμηθεί με ευρύτερο γνωστικό αντικείμενο. πρόκειται για μαθήματα που δεν έχει διδαχθεί. 4) το μάστερ ήταν που τους έκανε ισότιμους με τον αντίστοιχο τομέα των ελληνικών πανεπιστημίων, οι εξετάσεις ισοτιμίας τους έκαναν ισότιμους και με τους υπόλοιπους τομείς του τμήματος με το οποίο ισοτιμούνται, δεν υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ισότιμο με μεταπτυχιακές σπουδές. το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί οι όροι έχουν διαφορετική έννοια στο εξωτερικό από ότι στην ελλάδα. η αντιστοίχιση και η ισοτιμία γίνεται με βάση τι πραγματικά έχει σπουδάσει και γνωρίζει ο καθένας.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Τι λες βρε Γιώργο πως δεν χάνεις το μάστερ. Αφου οταν παιρνω μέρος σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ δεν μου μετράνε μόρια απο μάστερ. Δεύτερον, έδωσα και 5 μαθήματα στο ΕΜΠ τα οποία ειχα κανει και απο την αλλη ειχα καποια που δεν διδάσκονται εδω πχ impact engineering. Οτι ναναι απλα να μας κανουν τη ζωή πιο δύσκολη.. Τελος τι παει να πει αδιάσπαστο πτυχίο; Μπορει να αποχωρήσει καποιος στα 4 χρονια ναι η όχι; Πρώτη φορά στον κόσμο ισχυει να σε κρατάνε με το ζόρι να κανεις και μάστερ. Θελω μονο πτυχίο βρε αδελφέ με το ζόρι να κανω και 5ο έτος για μάστερ; Α επίσης περιμενω και εγω μετα να μου αναγνωριστεί σαν μάστερ (που ειναι) το MSc που έκανα σε διαφορετικό πανεπιστήμιο απο αυτο των βασικών σπουδών διαρκείας ενος έτους οπως στους διάφορες εθνικότητες συμφοιτητές μου. Οταν μιλούσα με Άγγλους φίλους μου και τους έλεγα οτι εδω μου συγχώνευσανε το μάστερ με το μπατσελορ για να παρω δίπλωμα νόμιζαν οτι εχουμε αλλα καθεστώτα Sent from my iPhone using Tapatalk 3
sito Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 (edited) Ποιοι και που ? Άσε τις αερολογίες όπως προείπα και άρχισε να γράφεις σωστά. Μόλις πρόσφατα η Γερμανία το κάστρο των μηχανικών έσπασε τα 5ετή πτυχία σε 3+2, μήπως είναι χαζοί? μήπως δεν ξέρουν? Για τα υπόλοιπα αδυνατώ να σου απαντήσω γιατί θεωρώ πως οι γελοιότητες έχουν και έναν όριο. Στο Πανεπιστήμιο της Δρέσδης σχεδόν όλα τα πολυτεχνικά τμήματα το ξαναγύρισαν σε 5ετές δίπλωμα. ένα τμήμα το οποίο απ'ότι θυμάμαι είναι 3+2 ήταν οι ηλεκτρολόγοι. Κανε ενα γκοογκλαρισμα σχετικα με μαστερ και διπλωματα και αν ξερεις γερμανικα θα βρεις πάρα πολλά αρθρα που κραζουν την αλλαγή από δίπλωμα σε 3+2. Και για πες;; ποιες ειναι οι αερολογίες;;; Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο "μίσος" απο εσας των ΤΕΙ σχετικά με αυτό το θέμα; Edited Απρίλιος 2 , 2015 by sito
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δεν υπάρχει κανένα μίσος , από τους ήρεμους . Αντίθετα δεν υπάρχει και καμμία αντίρρηση . Το θέμα είναι ότι αυτό δεν χρησιμοποιείται γιά να αποκατασταθεί η αδικία , απέναντι στους ξένους , αλλά γιά να συνεχίσει ο αποκλεισμός των ΤΕ από το επάγγελμα . Ετσι σωστά πρέπει να ισοτιμηθούν οι 300 πιστωτικές μονάδες με μάστερ , αλλά πρέπει να αξιολογηθούν σωστά και οι 210 η 240 μονάδες των ΤΕ , που σήμερα είναι ανύπαρκτοι κατά παράβαση κάθε νόμου . Από την άλλη το γεγονός , ότι μέχρι τώρα οι Τόνιες δεν δεχόντουσαν καν την Μπολώνια και τις μονάδες , τώρα άλλαξαν θέση , με αποτέλεσμα να ψάχνουμε τον ξαφνικό λόγο της αλλαγής . Αυτό που είναι απαράδεκτο , είναι να μην γίνει πλήρης καθορισμός δικαιωμάτων και γιά τους ΠΕ και γιά τους ΤΕ και να ξέρουμε τι γίνεται με τους ΤΕ που έχουν μεταπτυχιακό η διδακτορικό . Δηλαδή μπορεί αύριο η κάθε Τόνια , να κρίνει γιά μιά θέση επίκουρου καθηγητή στο ΕΜΠ , κάποιον που έχει πτυχίο ΤΕΙ , μεταπτυχιακό και διδακτορικό και δημοσιεύσεις και τέτοιο βιογραφικό που δεν μπορέσει να υπάρξει δικαστήριο που δεν θα στηλιτεύσει το κόμπλεξ , με αποτέλεσμα να διδάσκει μελλοντικούς μηχανικούς , κάποιος μηχανικός που δεν θα μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του μηχανικού στην χώρα , λόγω του βασικού του πτυχίου . Από την άλλη οι αρχαίοι ΤΕ , έχουν εμπειρία δεκαετιών , η οποία είναι παράλογο να μην ληφθεί υπ' όψη , αφού μάλιστα έχουν ήδη περισσότερες από τις 180 μονάδες της Μπολώνια . Αν δεν γίνουν όλα σωστά και έντιμα , θα έχουμε καθαρά συντεχνιακές λογικές και θα είναι λογικό να στηλιτεύονται από όλους . 6
sito Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 (edited) Δεν υπάρχει κανένα μίσος , από τους ήρεμους . Αντίθετα δεν υπάρχει και καμμία αντίρρηση . Το θέμα είναι ότι αυτό δεν χρησιμοποιείται γιά να αποκατασταθεί η αδικία , απέναντι στους ξένους , αλλά γιά να συνεχίσει ο αποκλεισμός των ΤΕ από το επάγγελμα . Ετσι σωστά πρέπει να ισοτιμηθούν οι 300 πιστωτικές μονάδες με μάστερ , αλλά πρέπει να αξιολογηθούν σωστά και οι 210 η 240 μονάδες των ΤΕ , που σήμερα είναι ανύπαρκτοι κατά παράβαση κάθε νόμου . Από την άλλη το γεγονός , ότι μέχρι τώρα οι Τόνιες δεν δεχόντουσαν καν την Μπολώνια και τις μονάδες , τώρα άλλαξαν θέση , με αποτέλεσμα να ψάχνουμε τον ξαφνικό λόγο της αλλαγής . Αυτό που είναι απαράδεκτο , είναι να μην γίνει πλήρης καθορισμός δικαιωμάτων και γιά τους ΠΕ και γιά τους ΤΕ και να ξέρουμε τι γίνεται με τους ΤΕ που έχουν μεταπτυχιακό η διδακτορικό . Δηλαδή μπορεί αύριο η κάθε Τόνια , να κρίνει γιά μιά θέση επίκουρου καθηγητή στο ΕΜΠ , κάποιον που έχει πτυχίο ΤΕΙ , μεταπτυχιακό και διδακτορικό και δημοσιεύσεις και τέτοιο βιογραφικό που δεν μπορέσει να υπάρξει δικαστήριο που δεν θα στηλιτεύσει το κόμπλεξ , με αποτέλεσμα να διδάσκει μελλοντικούς μηχανικούς , κάποιος μηχανικός που δεν θα μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του μηχανικού στην χώρα , λόγω του βασικού του πτυχίου . Από την άλλη οι αρχαίοι ΤΕ , έχουν εμπειρία δεκαετιών , η οποία είναι παράλογο να μην ληφθεί υπ' όψη , αφού μάλιστα έχουν ήδη περισσότερες από τις 180 μονάδες της Μπολώνια . Αν δεν γίνουν όλα σωστά και έντιμα , θα έχουμε καθαρά συντεχνιακές λογικές και θα είναι λογικό να στηλιτεύονται από όλους . Συμφωνώ απόλυτα! Και θα ήθελα να προσθέσω εκτός από τα ξεκάθαρα επαγγελματικά δικαιώματα που πρέπει να αποκτήσουν οι μηχανικοί ΤΕ πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να μπορούν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους και να γινονται ισότιμοι με τους διπλωματούχους. Δηλαδή είτε με κάποια συγκεκριμένα μαστερ, είτε με εισαγωγή στο 6ο/7ο Εξάμηνο στα πολυτεχνεία. Γιατί σήμερα ο μόνος τρόπος είναι οι κατατακτήριες που στην καλύτερη περίπτωση ένας μηχανικός ΤΕ θα εισαχθεί στο 3ο εξάμηνο (αν κάνω λάθος για το εξαμηνο διορθώστε με) Edited Απρίλιος 2 , 2015 by sito
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Σε όλο τον κόσμο , προσμετρά και η πιστοποιημένη εμπειρία . Συνήθως διπλασίου χρόνου , από τον απαιτούμενο χρόνο σπουδών . Ετσι πρέπει να γίνει και εδώ .
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Με μπερδεύει το εξής. Τι πιστοποιημένη εμπειρια μπορει να εχει ένας ΤΕ θεωρητικά αφου δεν εχει ΕΔ... Καταλαβαίνετε τι θελω να πω. Με τους νεότερους που θα βρουν εμπειρια; Sent from my iPhone using Tapatalk
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2015 Ίκαρε, κάθε κράτος δικαιούται να έχει το δικό του καθεστώς! Το δικό μας κράτος αποφάσισε τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού και θα μπορούσε να μην αναγνωρίζει και καθόλου τα ξένα πτυχία. Η αντιστοιχία του αγγλοσαξωνικού μπάτσελορ + μάστερ + κάποια εξεταζόμενα μαθήματα με το δίπλωμα μιας ελληνικής πολυτεχνικής σχολής πρακτικά σημαίνει ότι τα ελληνικά διπλώματα ισοδυναμούσαν πάντα με μάστερ. Μη μπερδεύουμε το ξένο μάστερ με το ελληνικό μεταπτυχιακό, το οποίο σημαίνει σπουδές πέραν αυτών που απαιτούνταν για τη λήψη διπλώματος ελληνικού πολυτεχνείου ή ισότιμου με αυτού ξένου (δηλαδή και με μάστερ). Σίγουρα, το σύστημα χρέωσης επιπλέον μαθημάτων έχει πολλά κενά. Κάποιοι πιστεύουν ότι τα μαθήματα αυτά είναι λίγα και δεν αντιστοιχούν πάντα στις γνώσεις ή το φόρτο εργασίας που "λείπει" από την προσπάθεια του φοιτητή εξωτερικού ώστε ο βαθμός δυσκολίας στην πρόσβαση στο επάγγελμα να είναι ίδιος για όλους. Μη ξεχνάμε ότι οι απόφοιτοι των ελληνικών πολυτεχνείων έχουν περάσει επιτυχώς και τις εισαγωγικές εξετάσεις, όποιος θεωρεί αυτό το δρόμο πιο εύκολο, γιατί δε τον επέλεξε? Η πρόσβαση στο επάγγελμα καλώς ή κακώς απαιτεί 5 έτη σπουδών, όποιος θέλει να ξεμπερδεύει πιο γρήγορα για να βγει στη δουλειά, μπορεί να πάει στα ΤΕ, που αυτός είναι και ο ρόλος τους, να βγάζουν επαγγελματίες, χωρίς όμως επαγγελματικά δικαιώματα και δυνατότητα επιστημονικής εξέλιξης. Γι' αυτό και πάντα τα ιδρύματα αυτά είχαν μικρότερη βαθμολογία εισαγωγής, ότι "πληρώσεις" θα πάρεις. Το σύστημα λοιπόν, μας αρέσει - δε μας αρέσει, έχει μια λογική που έχει προκύψει με δημοκρατικές διαδικασίες και με αυτές μόνο θα αλλάξει. Ότι και να λέμε εμείς εδώ, ο λαός θα θέσει τις απαιτήσεις που έχει από τους μηχανικούς του και μεις οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε με αυτές. Στο μεταξύ έχουν προκύψει και διάφορες εμπορικού τύπου συμφωνίες (πχ μπολώνια) οι οποίες όμως δε τυγχάνουν πλήρους αποδοχής και μπορούν ανά πάσα στιγμή να τεθούν υπό αμφισβήτηση, όπως τίθεται και η όλη συμμετοχή μας στην ευρωπαϊκή ένωση και την ευρωζώνη. Ένα δημοψήφισμα θα μπορούσε να κρίνει και αυτή τη συνθήκη. Η κατάρρρευση του δικομματισμού οφείλεται ΚΑΙ στις εκπαιδευτικές πολιτικές του. Μέχρι να έρθει το μνημόνιο, η μόνη σχεδόν αιτία κινητοποιήσεων μεγάλης κλίμακας ήταν οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι περισσότεροι διατελέσαντες υπουργοί παιδείας έχουν μπει στο σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας, διότι το όνομά τους ταυτίστηκε με τέτοιες ανεπιθύμητες πολιτικές. 1 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα