Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το έχω γράψει και παλιότερα σε άλλο θέμα με τη ζεύξη.

Δεν είναι 5 τα λεπτά που θέλεις για να πας απέναντι έχουμε κάνει και εμείς πολλές φορές τη διαδρομή.

Το πρόβλημα δεν είναι η υποβάθμιση της Σαλαμίνας αλλά να μη χάσουν οι μέτοχοι τα ζεστά λεφτάκια από τα εισητήρια.

Ενώ οι εγκαταστάσεις της cosco δε θα φέρουν υποβάθμιση.

Δημοσιεύτηκε

Παίρνοντας αφορμή και από ένα ακόμα δημοσίευμα των ειδήσεων ευκαιρία να τους προτείνουμε να φτιάξουν στην ίδια περιοχή και ένα διαλυτήριο μεγάλης κλίμακας που να εκμεταλλευτεί την απαγόρευση της διάλυσης πλοίων στο Μπαγκλαντές.

Δημοσιεύτηκε

Στην Ελλάδα υπάρχουν σήμερα μόνον δύο πολύ μεγάλες, σταθερές, δεξαμενές που χρησιμοποιούνται από τα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία όμως δεσμεύονται νομικά να πραγματοποιούν εργασίες αποκλειστικά για πολεμικά πλοία του ελληνικού πολεμικού ναυτικού περιορίζοντας τις δυνατότητες εμπορικής εκμετάλλευσής τους.

 

Η λύση είναι εδώ. Το ΠΝ δεν χρειάζεται τις τεράστιες δεξαμενές των ΕΝ. Υποβρύχια κλπ τέρμα για να ενδιαφερθεί άλλος ευρωπαίος (όπως η HDW, τότε), ας πάρει τα ΕΝ η Cosco.

Δημοσιεύτηκε

Η λύση είναι εδώ. Το ΠΝ δεν χρειάζεται τις τεράστιες δεξαμενές των ΕΝ. Υποβρύχια κλπ τέρμα για να ενδιαφερθεί άλλος ευρωπαίος (όπως η HDW, τότε), ας πάρει τα ΕΝ η Cosco.

 

κινέζοι είναι ........δεν είναι βλάκες!!!!!!!!  

Δημοσιεύτηκε

ο τζιρος μιας πλωτης δεξαμενής τέτοιου μεγέθους είναι της τάξης των 100000-150000 δολαρίων τη μέρα. 

με μια πληρότητα 300+ ημερών είναι 30+ εκατομύρια το χρόνο εκ των οποίων τα περισσότερα  καταλλήγουν σε συνεργεία/εργαζόμενους (άρα καταναλώνονται και φορολογούνται. 

 

θα μου πείς σιγά τα λεφτά , θα σου πώ οτι τα 30+ εκατομύρια είναι εισαγώμενο χρήμα και όχι ανακύκλωση υπάρχοντως. 

 

αν βρεθεί τρόπος βέβαια να μην υπάρχουν τα έκτροπα του παρελθόντως που μπαίνανε οι εργατοπατέρες μέσα και σταματάγανε τις επισκευές γιατί ξυπνήσανε στραβά το πρωι, διότι οι πλωτές δεξαμενές δε χρειάζεται να μείνουν στη θέση τους, μπορούν έυκολα να πάνε βόλτα σε άλλη παραλία. 

 

κάποιο μηδενικό δημιουργεί πρόβλημα :smile:

Δημοσιεύτηκε

κινέζοι είναι ........δεν είναι βλάκες!!!!!!!!  

 

προφανώς δεν είναι βλάκες...

... αλλά και ο ΟΛΠ δημόσιο ήταν...

 

οι καιροί αλλάζουν(; )

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τα 30Μ$ δε θα μείνουν όλα εδώ, αν ήταν έτσι δε θα είχε νόημα η εταιρεία να κάνει την επένδυση. Ωστόσο όσα και να μείνουν από ολότελα κάτι είναι. Όλη η δημόσια περιουσία (και τα πολεμικά ναυπηγεία) μπορεί να αξιοποιηθεί κάπως έτσι, αλλά με παραχώρηση προς εκμετάλλευση, όχι πώληση.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

προφανώς δεν μένουν όλα εδώ , όταν όμως χρησιμοποιείς τοπικά συνεργεία (αναγκαστικά) που χρησιμοποιούν κατοίκους της χώρας (έλληνες / ξένους) μεγάλο μέρος πάει εκεί και φορολογείται. (και κυκλοφορεί και ξαναφορολογείται κλπ)

προφανώς η επιχείρηση πρέπει να αποσβέσει κεφάλαιο και να βγάζει κέρδη. απλά στην όλη φάση μένουν και 5 φράγκα απο το πουθενά.

αν γίνουν ανταγωνιστικά και τα άλλα δυο ναυπηγεία της περιοχής κάτι καλύτερο θα γίνει. 

Δημοσιεύτηκε

Μην είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν Έλληνες ή ότι στα κυλικεία θα σερβίρονται ελληνικά φραπεδάκια.

Δημοσιεύτηκε

αυτοί που θα δουλέψουν δε θα είναι απαραίτητα έλληνες αλλά θα είναι σίγουρα φορολογούμενοι στην ελλάδα.

 

οι έλληνες έτσι και αλλιώς αυτή τη περίοδο είναι φθηνοί σε αυτή τη δουλειά.

 

φραπεδάκια θα σερβίρονται , να σαι σίγουρος, όποιος δοκίμασε το ζητάει :grin:

 

(έχω προσυλητήσει στον φραπέ τους κινέζους στη σανγκαη , όταν πάμε για επισκευές)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.