Pavlos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2015 Ο οποιοσδήποτε έλεγχος κατά τη γνώμη μου για το που θα πωλήσει ο εφοπλιστής το προς διάλυση πλοίο είναι ανέφικτος (όπως είπε κι ο συνάδερφος είτε στον άλλο του εαυτό στην σινκγαπούρη, είτε σε κινέζικη εταιρεία) και η αγοροπωλησία δεν είναι εικονική αλλά κανονικότατη. Αυτό νομίζω είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελεγθεί. Η ιδέα είναι καλώς εννοούμενη μεν αλλά μη εφαρμόσιμη δε!
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2015 Μια χαρά μπορεί να ελεγχθεί, αν υπογραφτεί μια διακρατική συμφωνία με κανόνες ορθής ναυτιλίας, που θα απαγορεύει τις μεταβιβάσεις πλοίων σε χώρες που δεν έχουν υπογράψει αυτή τη συμφωνία. Και φυσικά όποιος δε την υπογράψει δε θα μπορεί να εισέρχεται στα λιμάνια των κρατών αυτών. Βέβαια, αυτά προϋποθέτουν ότι τα κράτη θα είναι ισχυρότερα από τους εφοπλιστές, κάτι που δεν ισχύει.
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2015 Γιώργο ΟΛΑ τα πλοία , ανήκουν σε ΜΟΝΟΒΑΠΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ . Αρα τι να ελέγξουν και ποιόν ?
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Αυτό που σου έγραψα: οταν ένα πλοίο παίρνει άδεια να μπαίνει στα ευρωπαϊκά λιμάνια, πλέον θα δεσμεύεται να διαλυθεί σε πιστοποιημένο διαλυτήριο, όσα χέρια κι αν αλλάξει.
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δηλαδή δεν θα αφήσεις ένα νεότευκτο πλοίο να μπαίνει στα Ευρωπαικά λιμάνια , επειδή ο σημερινός πλοιοκτήτης δεν μπορεί να δεσμευτεί ότι αυτό το πλοίο στο τέλος της ζωής του , μετά από 20-30-40 χρόνια , ο τότε ιδιοκτήτης του θα τηρήσει ένα καθεστώς που μπορεί τότε να μην υφίσταται ? Αστείο . Θα μείνεις χωρίς πλοία ....
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 (edited) Όχι, δε θα του επιτρέπεις, αν προηγουμένως δεν ενταχθεί στο πιστοποιημένο ναυτιλιακό σύστημα. Η ευρώπη είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας - εξαγωγέας του κόσμου και όλοι θα ήθελαν να την επισκέπτονται οπότε θα συμμορφώνονταν. Κάθε προϊόν πρέπει να ανταποκρίνεται σε κάποιους κανόνες σε όλο του τον κύκλο ζωής. Από την κατασκευή μέχρι τη διάθεση στα σκουπίδια μόλις τελειώσει η ζωή του. Έτσι και ένα πλοίο. Εφόσον περιέχει ουσίες επικίνδυνες για το περιβάλλον, μπορεί να μπει σε περιορισμούς του τύπου σε ποιόν επιτρέπεται να το πουλήσεις, όπως πχ θα συνέβαινε αν ήταν πολεμικό πλοίο. Κι ακόμα και το σέρβις θα πρέπει να το κάνεις σε πιστοποιημένα ναυπηγεία κι όχι όπου να 'ναι, όπως επίσης θα συνέβαινε αν ήταν πολεμικό πλοίο. Τεχνικά το πράγμα είναι εφικτό, το θέμα είναι να υπάρχει η πολιτική βούληση. Edited Απρίλιος 6 , 2015 by georgios_m
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Ξέρεις πόσα πολεμικά μας πλοία διαλύθηκαν σε τέτοια διαλυτήρια ?
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Ασφαλώς αυτό έγινε με τη σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή. Αλλιώς με το που θα μάθαινε ότι πας να το πουλήσεις σε εχθρικά χέρια θα έκοβε μαζί σου τις διπλωματικές σχέσεις.
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δεν πήγε με τον οπλισμό του μαζί . Μόνο τα κουφάρια πάνε . Τα όπλα ξαναχρησιμοποιούνται σε άλλα πλοία .
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2015 (edited) Εμ, είδες? Αν επρόκειτο να πουληθεί μαζί με τον οπλισμό θα ανακατευόταν κι ο κατασκευαστής αλλά και διάφοροι διεθνείς παράγοντες που παρακολουθούν τη διακίνηση οπλισμού και όταν έρθει η στιγμή της απόσυρσης επιβεβαιώνουν ότι όντως καταστάφηκε. Άρα όπου θέλουν μπορούν. Γιατί όχι και στα κουφάρια των πλοίων? Edited Απρίλιος 6 , 2015 by georgios_m
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα