1975 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2016 Καλησπέρα, έχω υποβάλει δήλωση με αρακρατηση 3% για αμοιβές εργολάβων. Μετά τι πρέπει να κάνω? Μου είπανε ότι για να φανεί στο σύστημα ότι την έχω πληρώσει θα πρέπει να δημιουργήσω ένα αρχείο και να την ανεβάσω στο TAXISNET από το Υποβολή Δήλωσης Βεβαίωσης Αποδοχών ή συντάξεων, Βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, Βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα.Γνωρίζει κανείς την διαδικασία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2016 (edited) Καλησπέρα, έχω υποβάλει δήλωση με αρακρατηση 3% για αμοιβές εργολάβων. Μετά τι πρέπει να κάνω? Μου είπανε ότι για να φανεί στο σύστημα ότι την έχω πληρώσει θα πρέπει να δημιουργήσω ένα αρχείο και να την ανεβάσω στο TAXISNET από το Υποβολή Δήλωσης Βεβαίωσης Αποδοχών ή συντάξεων, Βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, Βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα.Γνωρίζει κανείς την διαδικασία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Eπρεπε να "ανεβάσετε" ηλεκτρονικά και τη σχετική βεβαίωση αμοιβής και παρακράτησης. (υποθέτω ότι μιλάμε για την περίοδο 01-01-2015 έως 31/12/2015 γιατί αν μιλάμε για περίοδο εντός του 2016 , βεβαιώσεις θα στείλουμε το 2017 ) Edited Ιούλιος 16 , 2016 by SOTHRIS
1975 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2016 Ναι για το 2015 μιλάμε. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα και την ανέβασα. Να ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζετε. Ψάχνοντας για την διαδικασία πως να ανεβάσω τη βεβαίωση μίλησα με λογιστή και μου είπε ότι επειδή η δήλωση είναι εκπρόθεσμη (το τιμολόγιο είχε κοπεί εντός του 2015) θα έχω πρόστιμο από 100-250 ευρώ. Κάνοντας τη δήλωση το σύστημα μου έβγαλε μια προσαύξηση περίπου 7% ανά μήνα και ότι εντός 10 ημερών να περάσω από την εφορία επειδή είναι εκπρόθεσμη. Πήγα εφορία και μου είπανε ότι όλα είναι εντάξει και δεν χρειάζεται να πληρεώσω κάτι επιπρόσθετο. Όντως έτσι είναι? και ρωτάω γιατί το ανέφερα στον λογιστή και μου είπε ότι ίσως ο υπάλληλος να μην ήξερε ή να βαριότανε. Δεν ξέρω χρειάζεται να το ψάξω περισσότερο?
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2016 Ναι για το 2015 μιλάμε. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα και την ανέβασα. Να ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζετε. Ψάχνοντας για την διαδικασία πως να ανεβάσω τη βεβαίωση μίλησα με λογιστή και μου είπε ότι επειδή η δήλωση είναι εκπρόθεσμη (το τιμολόγιο είχε κοπεί εντός του 2015) θα έχω πρόστιμο από 100-250 ευρώ. Κάνοντας τη δήλωση το σύστημα μου έβγαλε μια προσαύξηση περίπου 7% ανά μήνα και ότι εντός 10 ημερών να περάσω από την εφορία επειδή είναι εκπρόθεσμη. Πήγα εφορία και μου είπανε ότι όλα είναι εντάξει και δεν χρειάζεται να πληρεώσω κάτι επιπρόσθετο. Όντως έτσι είναι? και ρωτάω γιατί το ανέφερα στον λογιστή και μου είπε ότι ίσως ο υπάλληλος να μην ήξερε ή να βαριότανε. Δεν ξέρω χρειάζεται να το ψάξω περισσότερο? Διαφορετικό ζήτημα η εκπρόθεσμη υποβολή της δήλωσης παρακράτησης και η συνακόλουθη εκπρόθεσμη καταβολή του παρακρατημένου φόρου και εντελώς άλλο η εκπρόθεσμη υποβολή της βεβαίωσης παρακράτησης . Το καθένα έχει τα προστιμά του , ωστόσο πρόστιμο 7% ανά μήνα δεν υπάρχει . Επομένως κάτι άλλο έγινε , το οποίο δεν έχετε κατανοήσει.
sarcs Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Kαλησπέρα, για το 2016 η προθεσμία για υποβολή δήλωσης παρακρατούμενων λήγει 15/2 και η εφαρμογή δεν ανοιξε καν, ή είναι η ιδέα μου??
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Kαλησπέρα, για το 2016 η προθεσμία για υποβολή δήλωσης παρακρατούμενων λήγει 15/2 και η εφαρμογή δεν ανοιξε καν, ή είναι η ιδέα μου?? Υπομονή θα ανοίξει η εφαρμογή . Φυσικά η ημερομηνία 15/02 δεν υφίσταται ούτε ως αστείο .
sarcs Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Ευχαριστώ Sotiris!
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 (edited) καλησπέρα, το σύστημα φαίνεται να έχει ανοίξει. Ερώτηση: αν μέσα στο 2016 έχουμε παρακρατήσει το 20% της αμοιβής συμβούλου (ατομική επιχείρηση) ποια από τις κάτωθι δηλώσεις συμπληρώνουμε? Επίσης λέει να ανεβάσουμε αρχείο, η εφαρμογή ποια είναι? (οι οδηγίες και οι συχνές ερωτήσεις είναι κενές) Edited Μάρτιος 2 , 2017 by Roy_Hobbs
sarcs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2017 (edited) Εξ όσων γνωρίζω "επιχειρηματικές" συμπληρώνεις (τα ελευθέρια δεν έχουν επιλογή για τα τελευταία χρόνια). Να ρωτήσω κάτι και εγώ : τιμολόγιο υπηρεσίας για μίσθωση μηχανήματος μπαίνει στις βεβαιώσεις? Edited Μάρτιος 6 , 2017 by sarcs
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2017 (edited) καλησπέρα μιας και ο συνάδελφος (τον οποίο και ευχαριστώ) δεν είναι 100% σίγουρος επανέρχομαι στην ερώτηση δύο post παραπάνω καθώς διαβάζω εδώ καθώς οι συχνές ερωτήσεις της ΓΓΠΣ δε λειτουργούν https://www.forin.gr/articles/article/20655/suxnes-erwthseis-apanthseis-bebaiwseis-amoibwn-apo-epixeirhmatikh-drasthriothta-forologikou-etous-2016 ότι βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα υποβάλλουν: 2. Ποιοι υποβάλουν βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα; Όσοι παρακρατούν φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 59, 61, 62 και 64 του ν.4172/2013, πλην των συμβολαιογράφων κατά την υπογραφή του συμβολαίου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε φυσικά και νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που κατέβαλαν στο φορολογικό έτος και το φόρο που παρακρατήθηκε. Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις εισοδημάτων για τα οποία δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 7 της ΠΟΛ. 1025/2017 όταν δικαιούχος των εισοδημάτων για τα οποία δεν προβλέπεται παρακράτηση είναι ημεδαπό νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα αλλοδαπού νομικού προσώπου. στο ίδιο link ότι βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων: 2.Ποιοι υποβάλουν βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων; Όσοι παρακρατούν φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 59, 61, 62 και 64 του ν.4172/2013, πλην των συμβολαιογράφων κατά την υπογραφή του συμβολαίου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε φυσικά και νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που κατέβαλαν στο φορολογικό έτος και το φόρο που παρακρατήθηκε. Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις εισοδημάτων για τα οποία δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 7 της ΠΟΛ. 1025/2017 όταν δικαιούχος των εισοδημάτων για τα οποία δεν προβλέπεται παρακράτηση είναι ημεδαπό νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα αλλοδαπού νομικού προσώπου. είναι καρμπόν , οπότε τι υποβάλλουμε βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ή βεβαίωση αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα ή και τις δύο ? Edited Μάρτιος 7 , 2017 by Roy_Hobbs
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα