Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βεβαιωση αποδοχων απο ελευθεριο (παρακρατησης) ηλεκτρονικά


Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

έχω υποβάλει δήλωση με αρακρατηση 3% για αμοιβές εργολάβων. Μετά τι πρέπει να κάνω? Μου είπανε ότι για να φανεί στο σύστημα ότι την έχω πληρώσει θα πρέπει να δημιουργήσω ένα αρχείο και να την ανεβάσω στο TAXISNET από το

Υποβολή Δήλωσης Βεβαίωσης Αποδοχών ή συντάξεων, Βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, Βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα.

Γνωρίζει κανείς την διαδικασία?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

έχω υποβάλει δήλωση με αρακρατηση 3% για αμοιβές εργολάβων. Μετά τι πρέπει να κάνω? Μου είπανε ότι για να φανεί στο σύστημα ότι την έχω πληρώσει θα πρέπει να δημιουργήσω ένα αρχείο και να την ανεβάσω στο TAXISNET από το

Υποβολή Δήλωσης Βεβαίωσης Αποδοχών ή συντάξεων, Βεβαίωσης αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα, Βεβαίωσης εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα.

Γνωρίζει κανείς την διαδικασία?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Eπρεπε να "ανεβάσετε" ηλεκτρονικά και τη σχετική βεβαίωση αμοιβής και παρακράτησης.  (υποθέτω ότι μιλάμε για την περίοδο 01-01-2015 έως 31/12/2015 γιατί αν μιλάμε για περίοδο εντός του 2016 , βεβαιώσεις θα στείλουμε το 2017 )

Edited by SOTHRIS
Link to comment
Share on other sites

Ναι για το 2015 μιλάμε. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα και την ανέβασα. Να ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζετε. Ψάχνοντας για την διαδικασία πως να ανεβάσω τη βεβαίωση μίλησα με λογιστή και μου είπε ότι επειδή η δήλωση είναι εκπρόθεσμη (το τιμολόγιο είχε κοπεί εντός του 2015) θα έχω πρόστιμο από 100-250 ευρώ. Κάνοντας τη δήλωση το σύστημα μου έβγαλε μια προσαύξηση περίπου 7% ανά μήνα και ότι εντός 10 ημερών να περάσω από την εφορία επειδή είναι εκπρόθεσμη. Πήγα εφορία και μου είπανε ότι όλα είναι εντάξει και δεν χρειάζεται να πληρεώσω κάτι επιπρόσθετο. Όντως έτσι είναι? και ρωτάω γιατί το ανέφερα στον λογιστή και μου είπε ότι ίσως ο υπάλληλος να μην ήξερε ή να βαριότανε. Δεν ξέρω χρειάζεται να το ψάξω περισσότερο?

Link to comment
Share on other sites

Ναι για το 2015 μιλάμε. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα και την ανέβασα. Να ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζετε. Ψάχνοντας για την διαδικασία πως να ανεβάσω τη βεβαίωση μίλησα με λογιστή και μου είπε ότι επειδή η δήλωση είναι εκπρόθεσμη (το τιμολόγιο είχε κοπεί εντός του 2015) θα έχω πρόστιμο από 100-250 ευρώ. Κάνοντας τη δήλωση το σύστημα μου έβγαλε μια προσαύξηση περίπου 7% ανά μήνα και ότι εντός 10 ημερών να περάσω από την εφορία επειδή είναι εκπρόθεσμη. Πήγα εφορία και μου είπανε ότι όλα είναι εντάξει και δεν χρειάζεται να πληρεώσω κάτι επιπρόσθετο. Όντως έτσι είναι? και ρωτάω γιατί το ανέφερα στον λογιστή και μου είπε ότι ίσως ο υπάλληλος να μην ήξερε ή να βαριότανε. Δεν ξέρω χρειάζεται να το ψάξω περισσότερο?

 

Διαφορετικό ζήτημα η εκπρόθεσμη υποβολή της δήλωσης παρακράτησης και η συνακόλουθη εκπρόθεσμη καταβολή του παρακρατημένου φόρου και εντελώς άλλο η εκπρόθεσμη υποβολή της βεβαίωσης παρακράτησης . Το καθένα έχει τα προστιμά του , ωστόσο πρόστιμο 7% ανά μήνα δεν υπάρχει . Επομένως κάτι άλλο έγινε , το οποίο δεν έχετε κατανοήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kαλησπέρα, για το 2016 η προθεσμία για υποβολή δήλωσης παρακρατούμενων λήγει 15/2 και η εφαρμογή δεν ανοιξε καν, ή είναι η ιδέα μου??

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα, για το 2016 η προθεσμία για υποβολή δήλωσης παρακρατούμενων λήγει 15/2 και η εφαρμογή δεν ανοιξε καν, ή είναι η ιδέα μου??

 

Υπομονή θα ανοίξει η εφαρμογή . Φυσικά η ημερομηνία 15/02 δεν υφίσταται ούτε ως αστείο .  :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπέρα, το σύστημα φαίνεται να έχει ανοίξει. Ερώτηση: αν μέσα στο 2016 έχουμε παρακρατήσει το 20% της αμοιβής συμβούλου (ατομική επιχείρηση) ποια από τις κάτωθι δηλώσεις συμπληρώνουμε? Επίσης λέει να ανεβάσουμε αρχείο, η εφαρμογή ποια είναι? (οι οδηγίες και οι συχνές ερωτήσεις είναι κενές)

post-93821-0-26868100-1488463209_thumb.jpg

Edited by Roy_Hobbs
Link to comment
Share on other sites

Εξ όσων γνωρίζω "επιχειρηματικές" συμπληρώνεις (τα ελευθέρια δεν έχουν επιλογή για τα τελευταία χρόνια).

 

Να ρωτήσω κάτι και εγώ : τιμολόγιο υπηρεσίας για μίσθωση μηχανήματος μπαίνει στις βεβαιώσεις? 

Edited by sarcs
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα μιας και ο συνάδελφος (τον οποίο και ευχαριστώ) δεν είναι 100% σίγουρος επανέρχομαι στην ερώτηση δύο post παραπάνω καθώς διαβάζω εδώ καθώς οι συχνές ερωτήσεις της ΓΓΠΣ δε λειτουργούν https://www.forin.gr/articles/article/20655/suxnes-erwthseis-apanthseis-bebaiwseis-amoibwn-apo-epixeirhmatikh-drasthriothta-forologikou-etous-2016 ότι  βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα υποβάλλουν:

 

2. Ποιοι υποβάλουν βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα; 

Όσοι παρακρατούν φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 596162 και 64 του ν.4172/2013, πλην των συμβολαιογράφων κατά την υπογραφή του συμβολαίου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε φυσικά και νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που κατέβαλαν στο φορολογικό έτος και το φόρο που παρακρατήθηκε. 

Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις εισοδημάτων για τα οποία δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 7 της ΠΟΛ. 1025/2017 όταν δικαιούχος των εισοδημάτων για τα οποία δεν προβλέπεται παρακράτηση είναι ημεδαπό νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα αλλοδαπού νομικού προσώπου. 

 

στο ίδιο link ότι βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων:

 

2.Ποιοι υποβάλουν βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων;

Όσοι παρακρατούν φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 596162 και 64 του ν.4172/2013, πλην των συμβολαιογράφων κατά την υπογραφή του συμβολαίου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε φυσικά και νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που κατέβαλαν στο φορολογικό έτος και το φόρο που παρακρατήθηκε.

Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις εισοδημάτων για τα οποία δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 7 της ΠΟΛ. 1025/2017 όταν δικαιούχος των εισοδημάτων για τα οποία δεν προβλέπεται παρακράτηση είναι ημεδαπό νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα αλλοδαπού νομικού προσώπου.

είναι καρμπόν  :shock: , οπότε τι υποβάλλουμε βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ή βεβαίωση αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα ή και τις δύο ? :confused:

Edited by Roy_Hobbs
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.