nikosxatz Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2015 (edited) Συνάδελφοι είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός Η/Υ αλλά με κέρδισε ο κλάδος της πληροφορικής οπότε δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με Η/Μ εγκαταστάσεις. Σκοπεύω να βάλω σε μια γεώτρηση μια μονοφασική υποβρύχια αντλία 2 ή 3 ίππων η οποία θα τροφοδοτείται από μια γεννήτρια επίσης μονοφασική. Η ερώτηση είναι πόσα KW πρέπει να είναι η γεννήτρια για τις δύο αυτές περιπτώσεις (αντλία 2 ή 3 ίππων). Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερο στην εγκατάσταση? Με μπέρδεψε πολύ ο πίνακας της ακόλουθης σελίδας http://www.submersibleborepumps.com.au/generator_size_for_pump.html Σας ευχαριστώ πολύ! Edited Απρίλιος 11 , 2015 by nikosxatz
ckiriako Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2015 (edited) Σαν rule of thumb θες θες γεννητρια 3-5πλασιας ισχυος απο τον (μεγαλυτερο) κινητηρα που θες να τροφοδοτησεις Οπως βλεπεις τα πινακακια περιπου συμφωνουν, θες γεννητρια γυρω στα 10kW για κινητηρα 2 - 3 HP Edited Απρίλιος 12 , 2015 by ckiriako
el greco Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2015 δεs και αυτο να κανειs υπολογισμουs υποδυναμηs κινηνηρα σε κva γεvνητριαs . http://www.dieselserviceandsupply.com/Power_Calculator.aspx
nikosxatz Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Ευχαριστώ πολύ! Λέω να επιλέξω την αντλία 2 hp και γεννήτρια 8.5 KVA. Μια ακόμη ερώτηση! Η γεννήτρια θέλει γείωση με κανένα ηλεκτρόδιο γείωσης? Η γεννήτρια θα είναι αυτόνομη και θα τροφοδοτεί την αντλία, φώτα και 2-3 πρίζες εξωτερικές. Καμία σύνδεση με ΔΕΗ.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Πρεπει να υλοποιησεις καποιας μορφης γειωση και να την συνδεσεις με την γεννητρια. Προσωπικα σε περιπτωση διακοπης του ρευματος μια αντλια νερου 800-900W την δουλευω με ζευγος 6kVΑ που ειναι ηδη διαθεσιμο. Λογικα δεν θα εχεις και συ προβλημα κατα την εκκινηση.
asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Η εγκατάσταση χρειάζεται "γείωση προστασίας μεταλικών μερών ", ώστε αγώγιμη σύνδεση κάποιου εξαρτήματος που έχει τάση με μεταλικό κέλυφος να δημιουργεί βραχυκύκλωμα και να "πέφτουν" οι ασφάλειες , ώστε να προστατεύεται ο χειριστής . Ο σωλήνας της γεώτρησης ως ηλεκτρόδιο γείωσης προστασίας (εάν είναι μεταλικός) είναι μια συνηθισμένη εφαρμογή. Με ειδικό κολλάρο από αυτόν να γειώσεις τον πίνακα, τον κινητήρα , τη βάση της γεννήτριας και τα υπόλοιπα μεταλικά μέρη. Για την εν λόγω εφαρμογή μάλλον δεν είναι απαραίτητη η γείωση του ουδέτερου της γεννήτριας που, εάν εφαρμοζόταν, θα έπρεπε να είναι σε ξεχωριστό ηλεκτρόδιο, εκτός και εάν υπάρχει πολή καλή (π.χ. θεμελιακή) γείωση. Εάν υπάρχει πολύ καλή γείωση, μπορείς να γειώσεις σε αυτήν (από τον πλησιέστερο δρόμο) απ' ευθείας και τον ουδέτερο κόμβο της γεννήτριας. Επίσης , να λάβεις υπόψιν πως χρήσιμο είναι και ηλεκτρόδιο στάθμης , ώστε να μην επιτρέπει την λειτουργία της αντλίας χωρίς νερό.
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 nikosxatz, αν και στο προφίλ σου δεν αναφέρεις την ειδικότητά σου [την αναφέρεις, όμως, στο #1, όποτε θεωρώ ότι ισχύει], λάβε υπόψη σου τα παρακάτω, για να μην εκθέσεις σε θανάσιμο κίνδυνο τον εαυτό σου και τους χρήστες της γεώτρησης: Στην συγκεκριμένη εγκατάσταση εφαρμόζεται στο σύνολό του το πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384, με τις ειδικές επισημάνσεις του Τμήματος 551 του Προτύπου. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα