jof Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2009 αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όποιος βγάζει μία άδεια πρέπει να μας το λέει να πάμε στον ίδιο μηχανικό εφαρμογής της πολεοδομίας και με τις ίδιες συστάσεις . Έχουν βγει τόσες άδειες , αλλά λένε ότι είναι παράνομο ......τι συμπέρασμα να βγει .?
michalis_gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2009 Εγω ειδα ενα μικρο μπερδεμα στις απαντησεις Καταρχην οι φορεις ελεγχουν την ασφαλεια του ανελκυστηρα και οχι την πολεοδομικη νομιμοτητα. Αυτη μπορει να παρακαμθει με μια δηλωση του Ν.105 του πολ. μηχανικου οτι εχει λαβει γνωση της εν λογω παραβασης και θα μερημνησει για την την αποκατασταση στη αρμοδια πολεοδομια. Με αυτη τη λογικη δεν μπορει να κοπει σε αρχικη πιστοποιηση ανελκυστήρας με το εν λογω προβλημα αλλα μονο σε περιοδικο ελεγχο εαν δεν εχει συμμορφωθει ο μηχανικος.Τα 81.1 & 2 ειναι ευρωπαικα προτυπα που δεν υπερκαλυπτουν την εθνικη νομοθεσια. Εν κατακλειδει : Εαν υπαρχει παραβαση υψους στο κτιριο απο την κατασκευη της ανω απόληξης του φρεατίου και αυτο εχει επισημανθει απο την πολεοδομια ή κανεις τροποποιητικη ή εαν αυτο δεν γινεται δεν μπορεις να μην βγαλεις σταση εκει. Καθε αλλη περιπτωση ειναι παραβαση και προφανως εαν καλυπτεις το υψος το δικαιουσαι. Και επισης τα προτυπα δεν ειναι ευαγγελιο και υπαρχει η δυνατότητα μεσω μελετης επικινδυνοτητας να παρακαμθει η απαιτηση του 1m σαν ελευθερος χωρος στη ανω αποληξη και αρα να κατασκευαστει αποληξη με υψος απο τελευταια σταση (εσωτερικο) εως και 2.90m (περιπου) αντι του τυπικου 3.45-3.60m. Τα ανωτερω εφαρμοζονται κυριως απο ειδικευμενους μηχανικους και οι μελετες επικινδυνοτητας ειναι κατα περιπτωση Αλλο ενα μπερδεμα που ειδα ειναι ο απεγλωβισμος. Αυτος αφορα τα ατομα που μετακινουνται με τον ανελκυστηρα και δεν εχει να κανει με την ανω αποληξη. Και αλλωστε ο απεγκλωβισμος δεν ειναι προαπαιτηση των προτυπων. Ειναι προαιρετικος. Αυτο που ειναι απαιτηση ειναι αυτο που αναφερω παραπανω για τον ελευθερο χωρο στη ανω αποληξη και εχει να κανει με την ασφαλεια απο συνθλιξη του συντηρητη. Οι συντηρησεις πρεπει απο το νομο να γινονται απο συνεργειο 2 ατομων οποτε και να εγκλωβιστει το ενα ατομο στο ανω μερος θα το απεγλωβισει χειροκινητα το αλλο. Τελος η θεση σε κατασταση μη λειτουργίας των κλειδαριων των θυρων φρεατίου (να μην "πεφτουν" οι πειροι) ειναι μια περιεργη ερωτηση. Οι κλειδαριες ενεργοποιουνται μονο στη ζωνη απομανδαλωσης και αρα τοτε ο θαλαμος ειναι πισω απο τη πορτα και δεν υπαρχει λογος να τις βγαλεις εκτος - περιπτωση πτωσης. Αλλωστε πριν την εναρξη της συντηρησης και μαζι με την τοποθετηση των ειδικων πινακιδων στις πορτες φρεατιου γινεται και διακοπη των εξωτερικων κλησεων απο τον κεντρικο πινακα του ανελκυστηρα (μεσω ειδικου κομβίου λειτουργίας/συντηρησης ή εστω γεφυρας σε καποια παλαια) για να μην τα καλει ο κοσμος. Εαν θελει παραταυτα ο συντηρητης να κανει εργασίες με ανοιχτη πορτα φρεατίου (και αρα να σκοτωσει κοσμο) μπορει να βγαλει εκτος απο το κυκλωμα ασφαλειας τις κλειδαριες ή να παρακαμψει την συγκεκριμενη κλειδαρια ωστε να κινειται με ανοιχτη πορτα φρεατιου. Αυτο απογορευεται γιατι εαν καποιος τριτος παει να μπει τοτε θα σκασει στο κενο και γινεται σπανια με παρακαμψη του κυκλωματος ασφαλειας και κατα κορο με γεφυρα στις ηλεκτρικες επαφες της συγκριμενης πορτας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα