ckiriako Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 (edited) Ξεκινας αναποδα. Εγω αν ειχα να λυσω το προβλημα που εχεις εσυ δεν θα διαλεγα κανενα κινητηρα. Θα ξεκιναγα απο μια επισκεψη στο τοπικο γραφειο δεδδηε. Θα εβλεπα πρωτα πρωτα ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ να τροφοδοτησω κατι τετοιο απο το υπαρχων ηλ δικτυο, και αν αυτο ειναι εφικτο τι περιορισμοι υπαρχουν... Αν δεν ειναι εφικτο δεν εχει νοημα να το ψαχνεις... τοσο απλο Μετα εχεις οπως λες μια ελικα. Μηχανολογος δεν ειμαι και μηχανικη ρευστων δεν ξερω, αλλα υποθετω οτι η ελικα δεν ειναι ιδιοκατασκευη του "μπαρμπα μητσου", και ο κατασκευαστης της μπορει να δωσει καποια διαγραμματα λειτουργιας της, με τα οποια θα κανεις σωστη διαστασιολογηση... Αλλο 700, αλλο 800 αλλο 900. Δεν μπορεις να τραβας οτι ρευμα θες απο το δικτυο και να βυθιζεις την ταση, υπαρχουν κανονες και διαδικασιες που πρεπει να ακολουθηθουν σε εγκατασταση τοσο μεγαλων καταναλωτων, προκειμενου να διασφαλιζεται η ευρυθμη λειτουργια του δικτυου, η σταθερη ταση-συχνοτητα και η μη ενοχληση των υπολοιπων καταναλωτων γυρω σου. Σε βιβλια ηλεκτρικων εγκαταστασεων καταναλωτων συνηθως αφιερωνεται καποιο κεφαλαιο σε εφαρμογες οπως η δικη σου, και εξηγειται η διαδικασια.... πχ του ντοκοπουλου... Ριξτο μια ματια, γιατι ειναι πολλα πραγματα που πρεπει να ληφθουν υποψη σε ενα τετοιο project Edited Απρίλιος 14 , 2015 by ckiriako
chris lin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2015 Παιδιά με έχετε στείλει 10 φορές στη δεδδηε. Για να μην με ξανά στείλετε θα σας πω ότι δεν είμαι στην Ελλάδα. Βρίσκομαι στο εξωτερικό. Ύστερα σαν μη καλός γνώστης για τους ηλεκτροκινητήρες έκανα μια ερώτηση για να έχω μια ιδέα τι τύπου θα πρέπει να είναι ! Να πας να τους πω γεια σας παιδιά θέλω να τραβήξω ρεύμα 710 kw. Θα μου πουν τι ρεύμα ? Γιατί χρήση ? Θα τους πω ααα παιδιά δεν έχω ιδέα τι θα είναι ο κινητήρας. Θα μου πουν πήγαινε παιδί μου κάνε μια μελέτη πρώτα και φερτή μας να δούμε αν μπορούμε να σου δώσουμε παροχή. Και μετρά θα κάνω την μελέτη. Αρα τώρα είμαστε στο στάδιο του να πάρω μια ιδέα για τον τύπο του ηλεκτροκινητήρα ! Εγώ δεν μίλησα στο τοπικ για γραφειοκρατικά καθόλου προς το παρόν ούτε για ΔΕΗ ούτε για τπτ. Τι να το κάνω αν η ΔΕΗ ας πούμε δεν μπορεί να μου δώσει ρεύμα για κινητήρα 710 kw και μπορεί να μου δώσει για 600 kw ? Εγώ θέλω το λιγότερο 710 kw ιπποδύναμη κινητήρα. Όσο για τα βιβλία που αναφέρεις θα προσπαθήσω να βρω κάτι να πάρω μια γνώμη. Για τον τρόπο ψύξης θα ερωτηθεί ο κατασκευαστής. Για το πόση ώρα θα λειτουργεί υπό φορτίο και χωρίς φορτίο αυτό το γνωρίζω.
vasilllis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 στο σαιτ που ανεβασες δεν εχεις πολλες επιλογες . 710/960kw 4pole/1500rpm επιλογες mounting και κατω κατω επιλογη family αλουμινιο,αντιεκρηκτικου τυπου,μονοφασικο.μεσης τασης. Επισης εχει επιλογη για κιτ ψυξης η σειρα Κ http://www.valiadis.gr/?viewp=549. Σε αυτα πρεπει να δεις εκκινησεις ωρες λειτουργιας κλπ. Αλλα παλι ξαναγυρνας στην αρχη .χαμηλης ή μεσης τασης.
cdr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Για την ισχυ που απαιτείται δεν μπορω να σε βοηθησω αλλα θα σου προτεινα να βρεις καποια στοιχεια με βαση το εργο που θα παραγει , πχ ποσοτητα ,ταχυτητα αερα , στατικη πιεση . αν βρεις το εργο που πρεπει να παραγεις θα μπορουσες ποιο ευκολα να κανεις αναγωγη στην απαιτουμενη ισχυ . για το θεμα τις εγκατεστημενης ισχυος είναι μονόδρομος για αυτά τα μεγεθη ( 250 kva > ) η συνδεση σε δικτυα μεσης τασης 20KV . δηλαδή υποσταθμος 20 kv > 0,6kv >0.4 kv . βασικη αιτια είναι το οικονομικο. συνηθεστερη ( παντα με κριτήρια οικονομικα ) επιλογή για μεγεθη πανω από 315kw και εως 1000kw είναι η επιλογή για κινητήρες 690V. στην περιοχη μου λειτουργουν αρκετοι κινητήρες με ρυθμιστες στροφων σε ισχυ 700-900 kw ( αντλιες ) , για αρκετα χρονια και εχουν αποδειχθεί αξιόπιστες εφαρμογες . η ρυθμιση στροφων με ένα ινβερτερ ( drive ) είναι η πρακτικοτερη εφαρμογή .
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 chris lin, η γενική απάντηση είναι: εφόσον ντιζελομηχανή κάνει την συγκεκριμένη δουλειά, τότε μπορεί να την κάνει και ηλεκτροκινητήρας. Για να διαλέξεις τον καταλληλότερο ηλεκτροκινητήρα, πρέπει να διερευνηθεί το τι ζητάς από την ηλεκτρομηχανή. Δηλαδή, να αντικαταστήσει τον ντιζελοκινητήρα ή να κάνει και κάτι άλλο; Με την ευκαιρία, δώσε και μερικά επιπλέον δεδομένα της εγκατάστασης: διάμετρος φτερωτής, μέγιστη [και ελάχιστη] ταχύτητα αέρα στην σήραγγα, στροφές στον άξονα του ντιζελοκινητήρα, σχέση κιβωτίου ταχυτήτων. Σε μια πρώτη προσέγγιση, ωστόσο, όπως υποδεικνύει ο cdr, ασύγχρονος 4πολικός 3φ κινητήρας με ρυθμιστή στροφών είναι η πρώτη επιλογή [για λόγους οικονομίας και αξιοπιστίας], που πρέπει να διερευνηθεί. Η τάση ηλεκτρικής τροφοδοσίας είναι χαρακτηριστικό που θα διερευνηθεί στη συνέχεια.
chris lin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Μπράβο ρε παιδιά τα 3 τελευταία μηνύματα, πάντα υποθετικά, βγάζουνε μια σκέψη για τον προσδιορισμό του κινητήρα ! Το αν είναι χαμηλής η μέσης τάσης δεν έχω ιδέα ποιο θα είναι το ιδανικό και ποια είναι τα κριτήρια επιλογής του ! Το τι θέλω να κάνω με τον κινητήρα είναι με λίγα λογικά: Ο κινητήρας να έχει στον άξονα του απευθείας την προπέλα απάνω και να την γυρνάει και έτσι θα παράγεται ο αέρας που θέλω, Αντί για αυτό που έχω τώρα το οποίο είναι Η ντιζελομηχανή η οποία καθώς κάνεις engage το pto / clutch δίνει την κίνηση σε ένα shaft και αυτό σε ένα gearbox με λόγο στροφών 1:1 και αυτό έχει γίνει γιατί η μηχανή δεν είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την προπέλα. Για τα περισσότερα δεδομένα της εγκατάστασης Πέτρανθε την διάμετρο της φτερωτής θα την μετρήσω την παρασκευή και θα σου πω, η απαιτούμενη ταχύτητα στην σήραγγα είναι περίπου 200 km/h , σχέση κιβωτίου αν λέμε το ίδιο είναι 1:1 μια στροφή της μηχανής είναι μια στροφή της προπέλας, (4 πτερύγια έχει η προπέλα) . Τώρα για τις στροφές του άξονα στον κινητήρα μπορώ να σου πω χωρίς φορείο είναι γύρω στις 2000 rpm και υπό το φουλ φορτίο της προπέλας περίπου 1600 rpm. Άρα χάνουμε στην δεδομένη στιγμή έτσι όπως είναι η προπέλα περίπου 400 rpm αλλά σε αυτό παίζει ρόλο η κλίση της προπέλας και το torque της μηχανής που και αυτό πρέπει να το κοιτάξω πόσο είναι. *Αν θυμάται κάποιος πώς να υπολογίσουμε τον όγκο του αέρα που σπρώχνει η προπέλα στην ανεμοσύραγγα ας γράψει τον τύπο γιατί δεν τον θυμάμαι και θα πρέπει να ανοίξω κάποια βιβλία τα οποία έχω στην Ελλάδα. Σίγουρα χρειάζεται η διάμετρος της προπέλας , αριθμός πτερυγίων , κλίση, ταχύτητα περιστροφής της προπέλας , πλάτος πτερυγίων, ίσως θερμοκρασία αέρα και πυκνότητα αέρα και δεν θυμάμαι αν είναι κάτι άλλο. Αυτό ίσως βοηθήσει σε κάτι για τον υπολογισμό του κινητήρα, ίσως και για τον υπολογισμό της ροπής του κινητήρα.
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Επίσης, χρήσιμη πληροφορία είναι και η διατομή της αεροσήραγγας στην περιοχή που η ταχύτητα του αέρα είναι 200χλμ/ω. Δεν θεωρώ ότι θα χρειαστεί αναλυτικός υπολογισμός των στοιχείων που ψάχνεις, όχι τουλάχιστον στην παρούσα φάση. Το πιθανότερο είναι με έναν ενεργειακό ισολογισμό να προσεγγιστεί το ζητούμενο, εκτός κι αν παρεμβαίνουν πολύπλοκες γεωμετρίες και διατάξεις [διαφράγματα, τάμπερ, εκτροπείς κλπ.].
chris lin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Η διάμετρος της σήραγγας είναι 3 μέτρα, όπως είναι και η διάμετρος της προπέλας. Το μήκος της σήραγγας είναι περίπου κι αυτό 3-4 μέτρα.
chris lin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Καλησπέρα και πάλι παιδιά, Λοιπόν μπορούμε μήπως τώρα να υπολογίσουμε την κατανάλωση αυτού εδώ του κινητήρα ?
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 Τι εννοείς "να υπολογίσεις την κατανάλωση του κινητήρα"; Αν κυριολεκτείς, μια αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σου δώσει την απάντηση. Αν εννοείς ότι, αυτός ο κινητήρας κάνει για την δουλειά που τον θέλεις [στην αεροσήραγγα], τότε η απάντηση είναι εύκολη: ΔΕΝ κάνει σε καμιά περίπτωση. Σύμφωνα με τους χοντρικούς υπολογισμούς μου, χρειάζεσαι, στον άξονα της φτερωτής, ροπή περίπου 4500Nm στις 1600rpm. Επομένως, αναζήτησε κινητήρα που να μπορεί να λειτουργήσει σ' αυτό το σημείο λειτουργίας. Από το σημείο αυτό, όμως, και πέρα, πρέπει να ασχοληθεί ηλεκτρολόγος μηχανικός. Επίσης, ξέροντας την χαρακτηριστική ροπής/ταχύτητας της φτερωτής [θεωρητικά, ή από μετρήσεις], η προσαρμογή της φτερωτής στον κατάλληλο κινητήρα είναι σχετικά εύκολη υπόθεση [υπάρχουν πολλών τύπων και σχεδιασμών ηλεκτρικές μηχανές].
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα