george68 Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 07:01 μμ Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 07:01 μμ (edited) μου έτυχε μια περίπτωση για λεβητα που εσκασε ευτυχώς χωρίς μεγάλες απώλειες .. δεν μπορω ομως να καταλαβω τι ακριβως εγινε... ο λεβητας ξυλου λειτουργουσε κανονικα για 15 μηνες ... ο λεβητας ειναι ιδιωκατασκευη απο σιδηρα... ασφαλεις υπηρχαν κανονικα 3 πανω απο τον λεβητα... ο λεβητας ηταν με κλειστο δοχειο διαστολης ... δεν ξερω αν λειτουργησε ο κυκλοφορητης ... ο κυκλοφορητης και οι θερμοστατες δεν εχουν προλημα ... τα ασφαλιστικα δεν ανοιξαν και το καζανι εσκασε ..τι μπορει να εγινε ;;; υποψιαζομαι οτι καπου εγινε διαρροη ειχε μεινει ο λεβητας μισογεματος με νερο και δεν δουλεψε ο αυτοματος πληρωσεις και εσκασε ... μηπως μου ξεφευγει κατι ;;; Edited April 13, 2015 at 07:01 μμ by george68
ckiriako Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 07:08 μμ Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 07:08 μμ Ξυλολεβητες->ανοιχτο δοχειο διαστολης
sdim Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 10:32 μμ Δημοσιεύτηκε April 13, 2015 at 10:32 μμ Από την στιγμή που μιλάμε για ιδιοκατασκευή ήταν σφάλμα κατασκευής ή σφάλμα διαστασιολόγισης. Για λέβητες απαιτείται πιστοποιημένος συγκολλητής, ειδικές διαδικασίες, ειδικά υλικά συγκόλλησης, κτλ. Οι υπολογισμοί για την διαστασιολόγηση πιεστικών δοχείων είναι εξαιρετικά περίπλοκοι και κατά την γνώμη μου ούτε το 5% των ενεργών μηχανικών δεν είναι σε θέση να κάνουν την διαστασιολόγηση.
antloukidis Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 08:14 πμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 08:14 πμ Εκτός όλων των παρατηρήσεων των συναδέλφων (με τις οποίες συμφωνώ απολύτως), πιστεύω ότι σε ξυλολέβητα (και τζάκι καλοριφέρ) απαραίτητο είναι και το θερμοδοχείο.
Indusys Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 09:46 πμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 09:46 πμ Να τα μας....! Αρχίσαμε να έχουμε ιπτάμενους ξυλολέβητες στην Ελλάδα. Φίλε george68 μπορείς να μας περιγράψεις ακριβώς τί ασφαλιστικά είχε ο ''αυτοσχέδιος'' λέβητας για να καταλάβουμε τί παίζει; Μήπως είχε 1-2 βαλβίδες εκτόνωσης 3 bar μόνο και αυτές φρακαρισμένες από τη σκουριά; Εκτός από τη μηχανική προστασία, είχε προβλέψει ο εφευρέτης κάποια ηλεκτρική διάταξη ως δικλείδα σε περίπτωση που κάτι μηχανικό θα κολλήσει και δεν θα ανοίξει;
george68 Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 06:48 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 06:48 μμ (edited) ειχε 3 καινούργιες 3 bar ειχαν αλλαχτεί πριν μια εβδομαδα ... ειχε βγαλει την βαλβιδα θερμοκρασιας και πιεσης αλλα δεν νομιζω να εφταιξαν αυτες ... υποψιαζομαι οτι ο λεβητας ειχε διορροη καπου εσωτερικα και εμεινε χωρις νερο καπου μεχρι την μεση και γιαυτο το λογο νομιζω δεν λειτουργησαν ουτε τα ασφαλιστικα ουτε ο κυκοφορητης... μπορει αληθεια να γινει αυτο ; δηλαδη αν στις βαλβιδες ειναι αερας λογικα δεν λειτουργουν ;;; περα απο την λειτουργια των βεντιλατερ δεν ειχε κατι αλλο, λαθος βεβαια για κλειστο κυκλωμα αλλα ετσι τουλαχιστον λειτουργουσε ο λεβητας για καναχρονο... Edited April 14, 2015 at 06:49 μμ by george68
sdim Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 07:09 μμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 07:09 μμ Το ότι αλλάχθηκαν πριν μια εβδομάδα με βάζει σε υποψίες. Μπορείς να δεις αν έχουν CE και αν ναι, ποιο έχουν; Το ότι αλλάχθηκαν και οι 3 μαζί με βάζει σε υποψίες πως αν η μία ήταν χαλασμένη τότε και οι άλλες δύο μπορεί να ήταν χαλασμένες, είναι κλασικό πρόβλημα με τις γραμμές παραγωγής. Συνεχόμενα τεμάχια έχουν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά. 1
george68 Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 07:13 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 14, 2015 at 07:13 μμ (edited) δεν προσεξα αν εχουν CE, απλος εγραφαν απανω made in italy ... αλλα τις εβγαλα και τις δοκιμασα και δουλευαν ... αυτο που δεν ξερω ειναι αν υπηρχε αερας εγκλοβισμενος στο υψος αυτο θα λειτουργουσαν οι βαλβιδες ;;; γιατι το λεω αυτο γιατι δεν δουλεψε ο κυκλοφορητης αφου ο λεβητας ηταν ανοιχτος 3 ωρες δεν ειχε ζεστανει τιποτα και μετα μπαμ... Edited April 14, 2015 at 07:18 μμ by george68
Indusys Δημοσιεύτηκε April 15, 2015 at 07:07 πμ Δημοσιεύτηκε April 15, 2015 at 07:07 πμ (edited) Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τί έγινε, κουβέντα κάνουμε. Τις βαλβίδες τις δοκίμασες με το χέρι και άνοιξαν, αυτό δεν σημαίνει πως λειτουργούν σωστά με την αύξηση της πίεσης. Τουλάχιστον δεν μπορούμε να το πούμε με βεβαιότητα. Η εσωτερική διαρροή που λες ίσως θα είχε φανεί (απώλεια νερού στο δάπεδο). Δεν μπορεί να πέφτει νερό μέσα στην εστία και να μην το αντιληφθεί κανείς. Επίσης εάν υπήρξε διαρροή και απώλεια νερού, θα το αναπλήρωνε αυτόματα η βαλβίδα πλήρωσης του δικτύου οπότε θα υπήρχε ένας διαρκής κύκλος απώλεια-αναπλήρωσης νερού. Κάποιος θα το είχε δει είτε όταν εβαζε ξύλα. 3 ώρες δίχως θέρμανση και κανένας δεν πήγε να δει τί παίζει. Edited April 15, 2015 at 07:08 πμ by Indusys
miltos Δημοσιεύτηκε April 17, 2015 at 08:50 πμ Δημοσιεύτηκε April 17, 2015 at 08:50 πμ Ο λέβητας μπορούσε να αντέξει την πίεση των 3 bar? Υπάρχει καμιά φωτογραφία από την αστοχία? Οι βαλβίδες ασφαλείας ανοίγουν ανεξάρτητα αν πιέζονται από νερό αέρα ή ατμό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα