sdim Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 δεν προσεξα αν εχουν CE, απλος εγραφαν απανω made in italy ... αλλα τις εβγαλα και τις δοκιμασα και δουλευαν ... αυτο που δεν ξερω ειναι αν υπηρχε αερας εγκλοβισμενος στο υψος αυτο θα λειτουργουσαν οι βαλβιδες ;;; γιατι το λεω αυτο γιατι δεν δουλεψε ο κυκλοφορητης αφου ο λεβητας ηταν ανοιχτος 3 ωρες δεν ειχε ζεστανει τιποτα και μετα μπαμ... Αρχικά κοίταν αν έχουν CE, από την στιγμή που υπάρχει απαίτηση από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία (Directive 97/23/EC , pressure relief , πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές ) . Αν δεν έχουν σήμανση CE ή έχουν το κινέζικο CE, τότε μάλλον οι βαλβίδες ήταν κινέζικες αμφιβόλου κατασκευής. Αν έχουν το κανονικό CE, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι γνήσιες. Θα πρέπει να ζητήσεις από τον προμηθευτή σου τα αντίστοιχα πιστοποιητικά, τα οποία θα του τα δώσει ο εισαγωγέας και τα οποία θα μπορείς να τα διασταυρώσεις με τον οργανισμό που έκανε την πιστοποίηση. Θα μου πεις τι σου λέω τώρα. Είναι χρονοβόρα και βαρετή η τυπική διαδικασία, οι περισσότεροι δεν το ψάχνουν και γι'αυτό γίνονται άνετα παραεισαγωγές με τους γνωστούς κινδύνους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 (edited) Η μη ύπαρξη CE των βαλβίδων ασφαλείας δεν μπορεί να αποδείξει ότι είναι υπαίτιες για την αστοχία. Μπορεί σαφώς να υποδείξει έναν πιθανό υπαίτιο, αλλά μέχρι εκεί. Edited Απρίλιος 17 , 2015 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
george68 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2015 (edited) φωτογραφιες δεν εχω ... φαντασου εναν κυλινδρο ο οποιος εχει πιεστη απο τα εξω και το κενο που εχει δημιοργηθει τεινει να μοιαζει με το αστερι της μερσεντες... ο εξωτερικος κυλινδρος του καζανιου δεν επαθε τιποτα ουτε καποιο αλλο τμημα του ... http://www.ydravlikos.gr/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=1565:--&catid=5:-&Itemid=63 καπως ετσι ηταν το εσωτερικο του.. μου ειναι δυσκολο να ρηξω την ευθυνη στις βαλβιδες, 3 ηταν ...παντως θεωρω απιθανο να μην αντεξε ο λεβητας 3 bar.. Edited Απρίλιος 17 , 2015 by george68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα