Engineer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Σύμφωνα με νέα μελέτη, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία βρίσκονται πιο κοντά στο να γίνουν οικονομικά προσεγγίσιμα για την πλειονότητα των καταναλωτών, από ό,τι προέβλεπαν οι αρχικές εκτιμήσεις. Το πραγματικό κόστος των μπαταριών λιθίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί κάτι σαν βιομηχανικό μυστικό, με τις διάφορες εκτιμήσεις ειδικών να ποικίλουν σημαντικά. Ωστόσο μία συγκεντρωτική μελέτη που συνέκρινε 80 διαφορετικές εκτιμήσεις κόστους που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 2007 και 2014, αποκάλυψε πως το πραγματικό κόστος των μπαταριών είναι αρκετά χαμηλότερο από αυτό που πίστευαν οι περισσότεροι αναλυτές ενεργειακής πολιτικής και βιομηχανίας. Σύμφωνα με τη μελέτη, τα συστήματα μπαταριών που χρησιμοποιούνται από τους κύριους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως η Tesla και η Nissan, κόστιζε το 2014 300 δολάρια ανά κιλοβατώρα. Αυτό το ποσό είναι χαμηλότερο και από την πιο αισιόδοξη εκτίμηση για το 2015, αλλά και από τις μέσες επίσημες προβλέψεις για το 2020. Εξάλλου το πραγματικό κόστος των μπαταριών αναμένεται να φτάσει τα 230 δολάρια ανά κιλοβατώρα το 2018, σύμφωνα με τη μελέτη. Εάν αυτή η τελευταία εκτίμηση επαληθευτεί, τότε θα έχει επιτευχθεί ένα βήμα ορόσημο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς θα τα καταστήσει ελκυστικά για τους καταναλωτές, ανάλογα και με την τιμή του πετρελαίου. Η μπαταρία αντιπροσωπεύει από το 25 έως και το 50 τοις εκατό του κόστους παραγωγής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επομένως μία αρκετά φτηνότερη μπαταρία θα σήμαινε αμέσως ένα οικονομικότερο αυτοκίνητο. Εναλλακτικά, οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να διατηρήσουν τις ίδιες τιμές αλλά να προσφέρουν αισθητά μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας. Η διάνυση μεγαλύτερης απόστασης αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους πιθανούς αγοραστές, καθώς η φόρτιση ενός αυτοκινήτου για να καλύψει 450 χιλιόμετρα κοστίζει λιγότερο από 7 ευρώ. Σύμφωνα με την έκθεση το κόστος των μπαταριών σημειώνει πτώση 8 τοις εκατό κάθε χρόνο, ενώ η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων που έχουν εξαγγείλει η Tesla και η Nissan μπορεί να επιταχύνει και άλλο αυτήν την πτώση. Επομένως, όταν οι μπαταρίες φτάσουν τιμές κάτω από 150 δολάρια ανά κιλοβατώρα, θα είναι λογικό να δούμε την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου να περνάει σε πρώτη προτεραιότητα για τους καταναλωτές, καταλήγουν οι Μπγιορν Νίκβιστ και Μενς Νίλσον, επικεφαλής της μελέτης. Πηγή: http://www.naftempor...ora-pio-suntoma Click here to view the είδηση
killertomato Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 και να πέσει το κόστος της μπαταρίας , με την κυριαρχία των ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση ηλεκτρικού ρεύματος.. πως θα καλυφθεί αυτή η ζήτηση; τώρα το ρεύμα ισως είναι φτηνό στο μέλλον αν η ζήτηση είναι έντονη λογικά θα ακριβύνει , από την άλλη το πετρέλαιο θα πέφτει και θα δούμε τα κλασσικά αυτοκίνητα να είναι οικονομικότερα...βρουμ
skyliner34 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2015 Με έξυπνους μετρητές και καταναλωτές που θα τραβάνε το ρεύμα τις ώρες μη αιχμής όλα θα είναι οκ. Το πρόβλημα στην παραγωγή ρεύματος δεν είναι η βάση αλλά η ζήτηση στο peak Αφήνεις το αυτοκίνητο στη πρίζα και του λες να φορτίσει όποτε υπάρχει περίσσεια στο δίκτυο. Άλλωστε το πρόβλημα της αποθήκευσης είναι μεγαλύτερο από το πρόβλημα της παραγωγής...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2015 το αν τα ηλεκτρικά οχήματα θα επικρατήσουν εξαρτάται από το αν θα είναι πιο εύχρηστα και πιο αποτελεσματικά, όχι από το κόστος τους. το κόστος ενός προϊόντος είναι θέμα μάρκετινγκ και όχι πραγματικής αξίας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα