georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2015 Και δε νομίζω ότι φταίει η ορθόδοξη πίστη για την παρακμή μας, μάλλον το αντίθετο. 1
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 (edited) Καλημέρα,βλέποντας το τι ακολούθησε,(να πω οτι εξαιτίας μου),ξέφυγε λίγο η συζήτηση σε σχέση με το θέμα. 4) Ο Χριστός, είναι ο λόγος του θεού και γι' αυτό η διδασκαλία του μόνο στη χώρα της λογικής έγινε αποδεκτή σε πρώτη φάση: οι υπόλοιποι λαοί της περιοχής δε μπόρεσαν να καταλάβουν πώς γίνεται ένας θεός να μην επιβάλλεται διά της βίας και του εντυπωσιασμού. Ασφαλώς μαζί με τη διασπορά του ελληνικού πολιτισμού γίνεται και η διασπορά του χριστιανισμού, που είναι πια αναφαίρετο κομμάτι του.. Εξ άλλου τα ομηρικά έπη, οι τραγωδίες, τα φιλοσοφικά κείμενα βρίθουν από αμισβήτηση στην αρχαία λατρεία και αναφορών που θυμίζουν χριστιανισμό, έως ότου κατασκευάστηκε ο βωμός σε κάποιο άγνωστο θεό, τον οποίο περίμεναν να τους αποκαλυφθεί. Με τον Κωνσταντίνο,αν κι έχουμε διαφορετικές προσεγγίσεις για τα παραπάνω ιστορικά θέματα που έχω βάλει σε bold,έχουμε κάνει αρκετά ενδιαφέρουσες συζητήσεις στο θέμα της Παγκοσμιοποίησης. Η γνώμη μου είναι πως πρόκειται για μύθο και πως η ιστορία είναι εντελώς διαφορετική. Σε κάθε περίπτωση ψάξτο μόνος σου. Τώρα όσον αφορά την αρχαία ελληνική γραμματεία,η αμφισβήτηση είναι το κύριο συστατικό του έθνους και κατ'επέκταση της προόδου (καθώς προηγείται πάντα η απόδειξη). Τέλος,θεωρώ οτι οι αρχαίοι ήταν πιο άθεοι,σε σχέση με την ερμηνεία που έδωσε αργότερα ο χριστιανισμός για αυτούς. 1) Και ποιός είπε ότι η παγκοσμιοποίηση είναι κακό πράγμα? 2) Και ιδού τα αποτελέσματα της επιλογής μας.. 1) Δεν είμαι υπέρ. 2) Αν μπορείς τεκμηρίωσέ το λίγο παραπάνω. Edited Απρίλιος 20 , 2015 by atsalovergas
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 ναι, τις έχω διαβάσει τις συζητήσεις αυτές και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον πλούτο της γνώσης που χάρη στο διαδίκτυο είναι διαθέσιμη πια στο ευρύ κοινό και ιδίως τη νεολαία που επιτέλους μαθαίνει κάτι παραπάνω για την ορθοδοξία, τον ελληνισμό και τη ρωμιοσύνη από αυτά που νομίζαμε ως τώρα και εν πολλοίς ήταν λανθασμένα - νοθευμένα από δυτικές ή ανατολικές αιρετικές αντιλήψεις. ένας ειδωλολάτρης, λατρεύει την ύλη, η οποία δεν είναι θεός, άρα μπορείς να τον πεις και άθεο. ο άθεος αρνείται να δει πέρα από την ύλη, γιατί είναι στενά συνδεδεμένος με αυτή. η στενή σύνδεση με την ύλη είναι το κύριο συστατικό της ειδωλολατρείας. 2) τα αποτελέσματα της επιλογής μας είναι η συρρίκνωση του ελληνισμού μέσα σε ένα παρακμιακό κράτος αμόρφωτων χωρικών. αυτή είναι και η αιτιολογία της κακής θρησκευτικής νοοτροπίας. δεν είναι η ορθοδοξία λάθος, εμείς δε την ξέρουμε σωστά. 1
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2015 (edited) Κωνσταντίνε... με στενοχώρησες ελαφρά, ξέρεις ότι δεν μπορώ να διαβάζω μεγάλα κείμενα, μήπως μπορείς να το επαναλάβεις συνοψίζοντας, παρακαλώ Βεβαίως φίλτατε. Προσπαθώ να πω μεταξύ αστείου και σοβαρού ότι στις σχέσεις Χριστιανικής Εκκλησίας - Κράτους - οποιουδήποτε κράτους - ο ισχυρός είναι το κράτος. Ιστορικά οι περισσότερες και πιο επικίνδυνες διαιρέσεις του εκκλησιαστικού χώρου προήλθαν από κρατικές παρεμβάσεις και πολιτικά συμφέροντα. Να πω και μερικά πράγματα γενικά που δεν αφορούν το σχόλιο του Arche. Ο Χριστιανισμός, που σαν πίστη (ο όρος Θρησκεία τον περιορίζει λίγο) έχει στόχο του την παγκόσμια διάδοση του Μηνύματος της Αναστάσεως του Χριστού την Ειρήνη, την Αγάπη και την Συναδέλφωση των ανθρώπων και των λαών, δεν έχει καμία σχέση με κρατισμούς, κόμματα, εθνικισμούς και περιουσίες. Η πραγματική περιουσία της Χριστιανική Εκκλησίας είναι τα μέλη της και θα συνεχίσει να υπάρχει είτε αυτή διώκεται είτε ευνοείται από κρατικές εξουσίες, είτε έχει είτε δεν έχει οικονομική ευκολία. Το απέδειξε εξ άλλου πολλές φορές στην ιστορία της. Όσο για τα Εκκλησιαστικά Ταμεία πρώτος στόχος τους είναι η Ιεραποστολή. Παράλληλα με αυτόν προωθείται και η στήριξη των βασικών αναγκών των συμπολιτών μας. Ένα μεγάλο μέρος των εσόδων της Εκκλησίας της Ελλάδος πηγαίνει για τη στήριξη της Ιεραποστολής Ασίας και Αφρικής, των Ιερών Προσκυνημάτων του Παναγίου Τάφου και των Ι. Μονών του Σινά. Μαζί με αυτά η Ορθόδοξη Εκκλησία προωθεί και τεράστιο ανθρωπιστικό έργο στους εμπερίστατους πληθυσμούς του τρίτου κόσμου. Τα υπόλοιπα ιεραποστολικά έξοδα (το μεγαλύτερο μέρος) καλύπτονται από τους Έλληνες του εξωτερικού. Η Γενναία συνεισφορά τους στο έργο της Εκκλησίας και η αμέριστη συμπαράστασή τους στα εθνικά μας συμφέροντα φανερώνει την Πίστη τους στην Ορθοδοξία και την αφοσίωσή τους στην Πατρίδα. Οι εσωτερικές ανάγκες των συμπολιτών μας υποστηρίζονται με κάθε τρόπο και χωρίς καμία διάκριση από την Εκκλησία αλλά και από τη συνεργασία Κράτους και Εκκλησίας. Edited Απρίλιος 21 , 2015 by Konstantinos IB
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα