iovo Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 09:37 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 09:37 πμ Μήπως έχει μελετήσει κανείς τέτοια σύνδεση ? Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος μόρφωσης της σύνδεσης με μετωπική πλάκα? Με συγκόληση ή με κοχλίες? Υπάρχει κανένα κατασκευαστικό παράδειγμα?
Aris Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 10:47 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 10:47 πμ Καλημέρα iovo, Δεν την έχω μελετήσει, σχετικά με τον τρόπο σύνδεσης, δες μήπως η photo σε βοηθήσει.
iovo Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:09 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:09 πμ Άρη σε ευχαριστώ πολύ!!!
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:14 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:14 πμ iovo,για σύνδεση τέμνουσας τα πράγματα είναι λίγο πιό απλά ,κολλάς στο στύλο CHS έλασμα και το κοχλιώνεις στον κορμό του IPE ,όμως πρέπει να γίνει και έλεγχος παραμόρφωσης της κοιλοδοκού στο σημείο του ελάσματος,για εκατέρωθεν δοκούς το έλασμα μπορεί να σχίζει και να διαπερνά την κοιλοδοκό- για σύνδεση ροπής τα πράγματα είναι δυσκολότερα, κολλάς στην κοιλοδοκό εργοστασιακά τμήμα της δοκού IPE,με μήκος συνήθως ως εκέι που μηδενίζεται η ροπή και κάνεις ένωση το υπόλοιπο τμήμα κοχλιωτά στο εργοτάξιο,επίσης για να αναλάβεις τις τάσεις στον στύλο κοιλοδοκό κολλάς περιμετρικά κάθετα στην επιφάνεια του ,άνω και κάτω περιμετρικά ελάσματα,λεγόμενα διαφράγματα. Αυτές είναι 2 συνήθεις περιπτώσεις -υπάρχουν και άλλες. Το πρόβλημα είναι πως δεν καλύπτονται πλήρως απο το κεφάλαιο J-ΕC3,όπου γενικά προσωμειώνει με κομμάτια σχήματος T. Κλείνωντας πιστευω πως ειδικά η ένωση ροπής θέλει ιδιαίτερη προσοχή ,και μιλάω για τις τάσεις στον κοιλοδοκό στύλο.-(ούτε εγώ την έχω εφαρμώσει σε κάποια μελέτη)
Aris Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:14 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2008 at 11:14 πμ Don't mention it
Γιάννης Δημοσιεύτηκε February 12, 2008 at 09:19 μμ Δημοσιεύτηκε February 12, 2008 at 09:19 μμ Πιστεύω πως πρέπει να κολλήσεις ειδικά τεμάχια έτσι ώστε να διαμορφώνουν κοίλη έδραση από την μία μεριά και επίπεδη από την άλλη. Πάνω στην επίπεδη έδραση κολλάς το ΙΡΕ δοκάρι. Επειδή όμως μου έχει τύχει, θέλει πολύ προσοχή στην τοποθέτηση των υποστυλώμάτων και των βάσεων τους διότι αν χάσεις μισή μοίρα ...χάθηκες! Όλη η ιστορία είναι αυτός που θα το κατασκευάσει να είναι γάτα....
iovo Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 08:00 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 08:00 πμ Γιάνννη έχεις απόλυτο δίκιο...το ψάχνουμε τώρα με τον κατασκευαστή και τους έχω προτείνει μια λύση με άρθρωση με πείρο στην κορυφή του υποστυλώματος για να έχουμε μια πιο σίγουρη λύση της στέγης, Φαίνεται να άρεσε και στους αρχιτέκτονες ...για να δούμε!!!!
nerak Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 01:41 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 01:41 μμ Σε μια αντιστοιχη περιπτωση εφεραν απο το εργοστασιο την κοιλοδοκο στην οποια ειχε κολληθει αποκ. τμημα απο ΙPE πανω στο οποιο κοχλιωθηκε το δοκαρι. Το αποκκ. τμημα κολληθηκε σε δυο λαμες παχους 10mm πανω και κατω που ειχαν κολληθει γυρω απο την κολωνα σαν δαχτυλιδια.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε March 23, 2008 at 08:46 πμ Δημοσιεύτηκε March 23, 2008 at 08:46 πμ Με μια μικρηηηηή καθυστέρηση. Ίσως σε ενδιαφέρει ΑΥΤΟ. Πρόκειται για την εργασία του συναδέλφου Απόστολου Καγιάννη με θέμα "Διερεύνηση της Καμπτικής Συμπεριφοράς Σύμμεικτων Κόμβων" που δημοσιεύτηκε στο 5ο Εθνικό Συνέδριο Μεταλλικών Κατασκευών στην Ξάνθη το 2005.
iovo Δημοσιεύτηκε March 25, 2008 at 10:14 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 25, 2008 at 10:14 πμ Χάρη σε ευχαριστώ πολύ !! Πάρα πολύ χρήσιμο!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα