iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Μήπως έχει μελετήσει κανείς τέτοια σύνδεση ? Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος μόρφωσης της σύνδεσης με μετωπική πλάκα? Με συγκόληση ή με κοχλίες? Υπάρχει κανένα κατασκευαστικό παράδειγμα?
Aris Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Καλημέρα iovo, Δεν την έχω μελετήσει, σχετικά με τον τρόπο σύνδεσης, δες μήπως η photo σε βοηθήσει.
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Άρη σε ευχαριστώ πολύ!!!
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 iovo,για σύνδεση τέμνουσας τα πράγματα είναι λίγο πιό απλά ,κολλάς στο στύλο CHS έλασμα και το κοχλιώνεις στον κορμό του IPE ,όμως πρέπει να γίνει και έλεγχος παραμόρφωσης της κοιλοδοκού στο σημείο του ελάσματος,για εκατέρωθεν δοκούς το έλασμα μπορεί να σχίζει και να διαπερνά την κοιλοδοκό- για σύνδεση ροπής τα πράγματα είναι δυσκολότερα, κολλάς στην κοιλοδοκό εργοστασιακά τμήμα της δοκού IPE,με μήκος συνήθως ως εκέι που μηδενίζεται η ροπή και κάνεις ένωση το υπόλοιπο τμήμα κοχλιωτά στο εργοτάξιο,επίσης για να αναλάβεις τις τάσεις στον στύλο κοιλοδοκό κολλάς περιμετρικά κάθετα στην επιφάνεια του ,άνω και κάτω περιμετρικά ελάσματα,λεγόμενα διαφράγματα. Αυτές είναι 2 συνήθεις περιπτώσεις -υπάρχουν και άλλες. Το πρόβλημα είναι πως δεν καλύπτονται πλήρως απο το κεφάλαιο J-ΕC3,όπου γενικά προσωμειώνει με κομμάτια σχήματος T. Κλείνωντας πιστευω πως ειδικά η ένωση ροπής θέλει ιδιαίτερη προσοχή ,και μιλάω για τις τάσεις στον κοιλοδοκό στύλο.-(ούτε εγώ την έχω εφαρμώσει σε κάποια μελέτη)
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2008 Πιστεύω πως πρέπει να κολλήσεις ειδικά τεμάχια έτσι ώστε να διαμορφώνουν κοίλη έδραση από την μία μεριά και επίπεδη από την άλλη. Πάνω στην επίπεδη έδραση κολλάς το ΙΡΕ δοκάρι. Επειδή όμως μου έχει τύχει, θέλει πολύ προσοχή στην τοποθέτηση των υποστυλώμάτων και των βάσεων τους διότι αν χάσεις μισή μοίρα ...χάθηκες! Όλη η ιστορία είναι αυτός που θα το κατασκευάσει να είναι γάτα....
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2008 Γιάνννη έχεις απόλυτο δίκιο...το ψάχνουμε τώρα με τον κατασκευαστή και τους έχω προτείνει μια λύση με άρθρωση με πείρο στην κορυφή του υποστυλώματος για να έχουμε μια πιο σίγουρη λύση της στέγης, Φαίνεται να άρεσε και στους αρχιτέκτονες ...για να δούμε!!!!
nerak Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2008 Σε μια αντιστοιχη περιπτωση εφεραν απο το εργοστασιο την κοιλοδοκο στην οποια ειχε κολληθει αποκ. τμημα απο ΙPE πανω στο οποιο κοχλιωθηκε το δοκαρι. Το αποκκ. τμημα κολληθηκε σε δυο λαμες παχους 10mm πανω και κατω που ειχαν κολληθει γυρω απο την κολωνα σαν δαχτυλιδια.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2008 Με μια μικρηηηηή καθυστέρηση. Ίσως σε ενδιαφέρει ΑΥΤΟ. Πρόκειται για την εργασία του συναδέλφου Απόστολου Καγιάννη με θέμα "Διερεύνηση της Καμπτικής Συμπεριφοράς Σύμμεικτων Κόμβων" που δημοσιεύτηκε στο 5ο Εθνικό Συνέδριο Μεταλλικών Κατασκευών στην Ξάνθη το 2005.
iovo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2008 Χάρη σε ευχαριστώ πολύ !! Πάρα πολύ χρήσιμο!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα