Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@georgios_m

 

Μαζί σου στο θέμα των κοινών εξετάσεων. Όσοι  κατέχουν το αντικείμενο ανεξάρτητα αν είναι Τ.Ε. ή Π.Ε., δεν έχουν να φοβηθούνε τίποτα απολύτως.

 

Σε θεωρητικό επίπεδο,οι Π.Ε. έχουν το πλεονέκτημα...είναι όμως ετσι? Είσαι τόσο σίγουρος? Ίσως για τον μ.ο....

 

Όσο επιστήμονες απέχουν πλήρως & συνειδητά απο τη δια βίου μάθηση και έχουν παραμείνει στα όσα έμαθαν πριν 5,10,30 χρόνια, άλλο τόσο είναι

 

επιβεβλημένο οχι μόνο να γίνονται εξετάσεις για τη λήψη άδειας ασκήσεως,αλλά ανα 5ετία για τη διατήρησή της.

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Διασκεδαστικά τα νεούδια με τις πρόσφατες γνώσεις , αλλά που δεν έχουν μυρίσει ποτέ φρεσκοσκαμμένο χώμα και φρεσκοριγμένο μπετό . :mrgreen:

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Φυσικοί και μαθηματικοί διδάσκουν μαθήματα μηχανικού, ενώ οι μηχανικοί δε διδάσκουν φυσική και μαθηματικά. Αν πετύχουν στις εξετάσεις ασέπ γιατί να μη τα διδάξουν και αυτά? (βέβαια τότε θα ακυρωνόταν εντελώς η ειδικότητα του "θετικού επιστήμονα" - απόδειξη λοιπόν ότι τα δικαιώματα ευνοούν αυτούς που παραπονιούνται).

 

Εκτός από την ειδικότητα του ακτινοφυσικού υπάρχουν και οι ειδικότητες του ακτινολόγου και του πυρηνικού ιατρού, όπως επίσης και σχετικές ειδικεύσεις από ηλεκτρολόγους και μηχανολόγους μηχανικούς αλλά και από τη "σέμφε".

Αν αναφέρεσαι στην Μέση Εκπ.  στο Γυμνάσιο οι ΠΕ 19 και ΠΕ 20 (δηλαδή αυτούς που θεωρεί το Παιδείας πληροφορικάριους, μαζί και οι ηλεκρολόγοι Πολυτεχνείου) έχουν δικαίωμα  για δευτερη ανάθεση στα Μαθηματικά. Αυτό έγινε πρόσφατα και υποθέτω ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και όχι φυσικά με εξετάσεις.

Οι φυσικοί και μαθηματικοί δεν ξέρω να διδάσκουν μαθήματα μηχανικου (ποια;)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Νομίζω πως οι κάτοχοι όχι και τόσο προνομιούχων πτυχίων είναι αυτοί που αντιτάσσονται σ' αυτό που μόλις προτάθηκε. Διότι τότε θα μπορεί κι ο ηλεκτρολόγος μηχανικός να συμμετάσχει σε εξετάσεις ασέπ για καθηγητής φυσικής και σε διαγωνισμούς για θέσεις τεχνολόγων στο δημόσιο.

 

Πιο πιθανό είναι να έχει ο ηλεκτρολόγος μηχανικός προϋπηρεσία καθηγητή σε φροντιστήριο, παρά ο φυσικός προϋπηρεσία ηλεκτρονικού. Επίσης πιο πιθανός ο ηλεκτρολόγος μηχανικός να έχει υποαπασχοληθεί σε θέση τεχνολόγου ή και ηλεκτροτεχνίτη, παρά οι τελευταίοι σε θέση ηλεκτρολόγου μηχανικού. Το παράδειγμα επεκτείνεται και σε πολιτικούς μηχανικούς, ιατρούς κλπ.

 

Το πρόβλημα στην Ελλάδα οφείλεται στο ότι οι απόφοιτοι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν τεράστιες αποκλίσεις στο επίπεδο. Οπότε το να ανοίξεις την πρόσβαση στις εξετάσεις επαγγελματικών δικαιωμάτων σε όλους, θα επαναλάβει ξανά τη σφαγή των πανελληνίων: ένα 10% αριστούχων (αυτοί που μπήκαν ιατρική και σε κάποιες καλές πολυτεχνικές) θα σαρώσουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα και στους άλλους δε θα μείνει τίποτα.

 

Εγώ σα διπλωματούχος, αυτό προτείνω να γίνει και στο θέμα μεταξύ πολυτεχνείων - τεϊ - ατεϊ κλπ: κοινές εξετάσεις για άδεια επαγγέλματος και κοινές θέσεις στο δημόσιο. Μάλλον κερδισμένοι θα βγούμε γιατί θα μπούμε και τυπικά στο δικό σας χώρο, ενώ από σας λίγοι θα τα καταφέρουν να μπουν στο δικό μας. Σε ένα άνοιγμα, κερδίζει πάντα ο ισχυρότερος. Στην τελική, και χαμένοι να βγούμε εμείς, εφόσον προκειται για αποτελέσματα εξετάσεων, άρα και διαβάσματος, θα έχει κερδίσει η επιστήμη.

 

Ακόμα κι αυτό που λένε κάποιοι, να διασπαστούν ορισμένα "μεγάλα" πτυχία σε ειδικότητες, τα ίδια άτομα θα πάνε να τις πάρουν όλες τις επιμέρους ειδικότητες και γενικά όσες θα επιτρέπεται να πάρουν και πάλι στα ίδια θα είμαστε.

Και όμως. Το Φυσικό του ΕΚΠΑ είχε ένα Ενδεικτικό Ηλεκτρονικής και Ραδιοηλεκτρολογίας από παλιά. Ηταν μεταπτυχιακό, διάρκειας δύο ετών, αν δεν κάνω λάθος,  Οι απόφοιτοι του είχαν ΕΔ και διορίζονταν κιόλας σε ΟΤΕ, ΜΕ, ΕΥΠ ως περίπου μηχανικοί. (δηλαδή στον ΟΤΕ μηχανικούς τους αποκαλούσαν σε αντιπαράθεση με τους διοικητικούς. Στην μέση και στο δημόσιο παίρναν τον κλάδο που παίρναν και οι μηχανικοί ΠΕ κ.ο.κ.) Αρα εμπειρία είχαν και μάλιστα επίσημη.

 

Αυτό που προτείνεις για κοινές θέσεις ΑΕΙ(Πανεπιστημίων) και  αΤΕΙ στο δημόσιο βρίσκω πως δεν στερείται λογικής. Στην μέση εκπάιδευση πχ οι πληροφορικάριοι χωρίζονται σε ΠΕ 19 και ΠΕ 20 ανάλογα με το αν η σχολή του ήταν πανεπιστημιακή ή τει. Τα καθήκοντα που ασκούν και η αμοιβή κοινή. Ευλογο να υπάρχει κοινό pool θέσεων και ανοιχτή διεκδίκιση. Ομως οι των ΤΕΙ στο δημόσιο κατατάσονται σε κλάδους ΤΕ. Αν ένας πανεπιστημιακός πετύχει σε τέτοια θέση θα έπρεπε να είναι ΤΕ.

Θελω να πω ότι ο ακαμπτος διαχορισμός ΤΕ και ΠΕ βρίσκει και εκεί τα όρια του. Θα έπρεπε προοπτικά να ξεπεραστεί (γνώμη μου).

Edited by bob mastoras
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Αν ξεπεραστεί αυτός ο διαχωρισμός, οι απόφοιτοι τεϊ θα μείνουν εκτός δημοσίου.

 

Η ειδικότητα των ραδιοηλεκτρολόγων φυσικών δημιουργήθηκε λόγω έλλειψης κανονικών μηχανικών. Και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί έχουν ειδικότητα μαθηματικών και φυσικής, ωστόσο κανένας δεν έχει πιάσει θέση φυσικού ή μαθηματικού. Αυτό με τις αναθέσεις στα σχολεία δε μετράει, διότι γίνεται ανεπίσημα και συχνά αυθαίρετα.

 

 

Άλλωστε όπως κι εσύ είπες οι πολυτεχνίτες θα τα σαρώσουμε όλα, οπότε ήντα το λέμε και δεν το κάμομεν?

 

Είναι στο χέρι μας να το κάνουμε?

 

 

Σε θεωρητικό επίπεδο,οι Π.Ε. έχουν το πλεονέκτημα...είναι όμως ετσι? Είσαι τόσο σίγουρος? Ίσως για τον μ.ο....

 

Μπορεί και όχι. Γι' αυτό μια εξέταση θα μας λύσει την απορία.

 

Η δική μου υπόθεση στηρίζεται στο ότι οι ΠΕ (των υψηλόβαθμων σχολών) επελέγησαν βάσει μιας ανταγωνιστικής διαδικασίας, άρα πρόκειται περί δυναμικού τμήματος της κοινωνίας που θα έκαναν με την ίδια όρεξη οτιδήποτε είχε πέραση κάθε στιγμή. Οι απόφοιτοι υψηλόβαθμων σχολών έχουν σχετικά πλουσιότερο βιογραφικό από τους υπόλοιπους και όχι μόνο ακαδημαϊκό.

 

Διασκεδαστικά τα νεούδια με τις πρόσφατες γνώσεις , αλλά που δεν έχουν μυρίσει ποτέ φρεσκοσκαμμένο χώμα και φρεσκοριγμένο μπετό .

 

Εφόσον δεν υπάρχει πια ζήτηση για τη δουλειά αυτή, είτε μύρισες είτε δε μύρισες είναι λίγο πολύ το ίδιο, διότι καλείσαι να μπεις στην ίδια σειρά με τα νεούδια και να μάθεις τις τέχνες που έχουν ζήτηση τώρα.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

 

Η ειδικότητα των ραδιοηλεκτρολόγων φυσικών δημιουργήθηκε λόγω έλλειψης κανονικών μηχανικών.

Το ακριβώς αντίθετο. Το μεταπτυχιακό Ραδιοηλεκρολογίας τη δεκαετία του 90 είχε 30 μαθήματα. Ήταν ένα ολόκληρο πτυχίο από μόνο του.

 

 

 

"Το 1946 στη Φυσικομαθηματική Σχολή του ΕΚΠΑ ιδρύθηκε - το πρώτο στην Ελλάδα -Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο'Επαγγελματικό Ενδεικτικό Ηλεκτρονικής και Ραδιοηλεκτρολογίας'"

 

(http://www.tomease.phys.uoa.gr/metaptyxiakes-spoydes/diatmhmatiko-programma-metapptyxiakon-spoydon.html)

 

Αλλά κάπου στη δεκαετία του 70 το πολυτεχνικό ιερατείο έπρεπε να κάνει κολλεγιά με τους εργολάβους για να διασφαλίσουν τη θέση τους εν όψει της εισόδου της χώρας στην τότε ΕΟΚ και να κεφαλαιοποιήσει τα κέρδη της οικοδομής από τα ευρωπαϊκά πακέτα που ήταν προ των πυλών.

 

Και έτσι, εκτός των άλλων, εκλάπησαν και τα επαγγελματικά δικαιώματα της τότε Φυσικομαθηματικής Σχολής.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ε όχι και εκλάπησαν. Άλλο ο φυσικός που είναι θετικός επιστήμονας κι άλλο ο μηχανικός που ασχολείται με τις τεχνικές εφαρμογές. Αν είναι να τα ανακατέψουμε, οκ, αλλά να κάνει κι ο μηχανικός τον επιστήμονα..

 

ή  να καταργήσουμε τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς, που νομίζω ότι το 1946 δεν υπήρχαν ακόμα, και να κάνουν οι φυσικοί τη δουλειά του μηχανικού με ένα μεταπτυχιακό στην ειδικότητα που τους ενδιαφέρει.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

Αν ξεπεραστεί αυτός ο διαχωρισμός, οι απόφοιτοι τεϊ θα μείνουν εκτός δημοσίου.

 

Η ειδικότητα των ραδιοηλεκτρολόγων φυσικών δημιουργήθηκε λόγω έλλειψης κανονικών μηχανικών. Και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί έχουν ειδικότητα μαθηματικών και φυσικής, ωστόσο κανένας δεν έχει πιάσει θέση φυσικού ή μαθηματικού. Αυτό με τις αναθέσεις στα σχολεία δε μετράει, διότι γίνεται ανεπίσημα και συχνά αυθαίρετα.

 

 

 

Οταν λες ότι οι ηλεκτρολόγοι έχουν ειδικότητα ... εννοείς ότι έχουν γνώσεις; Στο ΕΜΠ και στο Δημοκριτειο  έχουν 7 υποχρεωτικά μαθήματα μαθηματικών. τεσπα δεν νομίζω ότι θα μπορέσω να σε παρακολουθήσω.

Πάντως οι β' αναθέσεις βασίζονται στο νέο έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/ 02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015»

Για μένα είναι αρκούντως επίσημο αυτό.
Στην μέση εκπαίδευση οι ηλεκτρολόγοι καταλαμβάνουν θέσεις ΠΕ12 (μηχανικών) ΠΕ 19 (πληροφορικής) με β' αναθέση καθήκοντα ΠΕ 3 (μαθηματικών) και κατα την γνώμη σου αδικούνται και θα μπορούσαν να καταλάβουν θέσεις φυικών δηλαδή ΠΕ4. Αυτός ο κλάδος συμπεριλαμβάνει όμως εκτώς από φυσικούς και βιολόγους χημικούς και γεωλόγους. Στις εξετάσεις ΑΣΕΠ τα εξετάζονται όλα αυτά (τελος πάντων όχι μόνο φυσική). Και αυτό ακριβώς είναι και το ζόρι των εξετάσεων.  Εγω θα έλεγα να μην εισαι τόσο σίγουρος.
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δεν αναφέρομαι σε γενικές γνώσεις μαθηματικών αλλά στην ύπαρξη τομέα ειδίκευσης μαθηματικών.

 

Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που δε συνδιαγωνίζονται με τους "θετικούς" είναι η διάκριση των ρόλων. Διότι ούτε και κείνοι εξετάζονται σε πράγματα που έμαθαν στο πανεπιστήμιο. Και γι' αυτό το ζόρι των εξετάσεων οφείλεται στα κενά που έχουν οι υποψήφιοι από το σχολείο...

 

Δυστυχώς το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αντιστοιχίζει το βαθμό εισαγωγής με την ευκολία διορισμού στο δημόσιο κι όχι με τη σημαντικότητα της επιστήμης που θα σπουδάσεις. Έτσι, όσο πιο εξεζητημένη είναι κάποια επιστήμη, τόσο πιο αδιάφοροι και ανεπαρκείς είναι οι φοιτητές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.