Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ήδη έχει εκδοθεί η πρώτη άδεια υδατοδρομίου για την Κέρκυρα και η Hellenic Seaplanes, όπως αναφέρει, έχει θέσει σε διαδικασία αδειοδότησης άλλα 20 υδατοδρόμια στη χώρα, όπως Θεσσαλονίκη, Βόλος, Σκόπελος, Αλόννησος, Τήνος, Σκύρος, Πάτμος, Χαλκίδα, Κύμη, Αιδηψός, Κάρυστος, Άγιος Στέφανος (Εύβοια), Σητεία, Ζάκυνθος, Οινούσσες, Ψαρά και Αμφιλοχία. Παράλληλα, η εταιρεία προχωρεί και στην αδειοδότηση ορισμένων ιδιωτικών υδατοδρομίων για τις ανάγκες ξενοδοχείων και ιδιωτών.

 

Επίσης, η εταιρεία έχει καταθέσει προτάσεις για δημιουργία υδατοδρομίου για επτά λίμνες, όπου, όπως λέει, υπάρχει νομικό κενό σε σχέση με τον φορέα διαχείρισης της υδάτινης επιφάνειας. «Εμείς ζητούμε να αναλάβει την αρμοδιότητα το κοντινότερο λιμεναρχείο ή λιμενικό ταμείο» σημειώνει.

 

Ο κ. Ασσαριώτης σημειώνει ότι η εταιρεία θα μπορούσε φέτος να ξεκινήσει τις πρώτες της πτήσεις στο δίκτυο του βορείου Αιγαίου ή με δρομολόγια τσάρτερ, όμως εάν συνεχιστεί η πολιτική αβεβαιότητα είναι πιθανόν να χαθεί η σεζόν.

 

Όπως αναφέρει ο κ. Ασσαριώτης, το υδροπλάνο είναι επιχειρηματικά βιώσιμο για πτήσεις όχι μεγαλύτερες των 45 λεπτών, που το καθιστά ιδεώδες για μεσαίες αποστάσεις. Ένα μέσο εισιτήριο μονής κατεύθυνσης εκτιμάται ότι θα κοστίζει περί τα 85 ευρώ ανά μισή ώρα πτήσης.

 

Στόχος της εταιρείας είναι όταν φτάσει σε πλήρη ανάπτυξη να διαθέτει δίκτυο 100 περιφερειακών, 10 κεντρικών και δύο μητροπολιτικών υδατοδρομίων, καθώς και στόλο 20 υδροπλάνων. Στο βέλτιστο σενάριο που έχει επεξεργαστεί, θα πρόκειται για μία επένδυση της τάξης των 180 εκατ. ευρώ.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....ία-για-ακόμη-20

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Η Κέρκυρα έχει ήδη αεροδρόμιο . Ας δούμε και πρωτοβουλίες για άδειες σε μικρά νησάκια με δυσκολία πρόσβασης ακόμη και σε μικρά κέντρα υγείας !

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλό σαν ιδέα, θέλει όμως πολύ ψάξιμο.

 

Η περιβαλλοντική μελέτη ιδιαίτερα θέλει προσοχή.

Ένα υδατοδρόμιο απαιτεί δέσμευση τμήματος τουλάχιστον 2 χιλιομέτρων σε μήκος και τουλάχιστον μισού χιλιομέτρου σε πλάτος. Σε αυτό το τμήμα για προφανείς λόγους απαγορεύεται το ψάρεμα, το κολύμπι, κτλ.

 

Μετά είναι ο θόρυβος. Θα πρέπει να βρίσκεται σε ήδη θορυβώδη τοποθεσία και όχι σε γαλήνιο μέρος ώστε να μην επιβαρύνει σημαντικά την φύση.

 

Επιπλέον πρέπει να ληφθεί μέριμνα για αποφυγή ρύπανσης από διαρροή λαδιού, καυσίμων, κτλ.

 

Εκτός από τα περιβαλλοντικά, υπάρχουν και άλλα ζητήματα που πρέπει να ληφθούν υπ'όψιν.

Δεν θα πρέπει το υδατοδρόμιο να διασταυρώνεται με δρομολόγια πλοίων.

Θα πρέπει η χωροταξία του υδατοδρομίου να είναι τέτοια που να επιτρέπει την ασφαλή απογείωση και προσγείωση, χωρίς να έρχεται το αεροπλάνο σε πιθανή πορεία σύγκρουσης με αεροπλάνα από το κανονικό αεροδρόμιο.

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Με τέτοια μήκη και πλάτη , θα πρέπει το υδροπλάνο να προσθαλασσώνεται στην ανοικτή θάλασσα και να μπαίνει μετά στο λιμάνι , ώστε να αποβιβάσει επιβάτες . Δεν το νομίζω . Κάπως διαφορετικό πρέπει να είναι . Ιδιαίτερα το πλάτος , μου φαίνεται τεράστιο , σε σχέση με έναν διάδρομο αεροδρομίου που οι ταχύτητες είναι πολύ μεγαλύτερες .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Πάντως είναι κακή εικόνα για την εταιρεία να έχει στην ιστοσελίδα της φωτογραφίες υδροπλάνων με κακοphotoshopιασμένο το λογότυπό της.

Μέχρι να δω υδροπλάνα να πετάνε, μου επιτρέπετε να έχω τις αμφιβολίες μου.

Δημοσιεύτηκε

Υδροπλάνα πετούσαν πριν κάποια χρόνια στα Γιάννενα και στα Επτάνησα . Αλλά ως συνήθως , τα πάντα ήταν κυριολεκτικά στον άερα :mrgreen:

Δημοσιεύτηκε

Καλό σαν ιδέα, θέλει όμως πολύ ψάξιμο.

 

Η περιβαλλοντική μελέτη ιδιαίτερα θέλει προσοχή.

Ένα υδατοδρόμιο απαιτεί δέσμευση τμήματος τουλάχιστον 2 χιλιομέτρων σε μήκος και τουλάχιστον μισού χιλιομέτρου σε πλάτος. Σε αυτό το τμήμα για προφανείς λόγους απαγορεύεται το ψάρεμα, το κολύμπι, κτλ.

 

 

 

Ψάξτε τις αποφάσεις των δήμων  στο διαύγεια

Οι επιφάνειες είναι πολύ μικρότερες απο αυτές που λέτε

Δημοσιεύτηκε

Μην συγκρίνετε το υδατοδρόμιο με τον διάδρομο στα συμβατικά αεροδρόμια.

Στα συμβατικά αεροδρόμια οι διάδρομοι έχουν απόσταση μεταξύ τους και στο ενδιάμεσο δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο.

 

Στην θάλασσα τα 250μ αριστερά και δεξιά από τον άξονα του αεροδιαδρόμου σας φαίνοται πολλά;

 

Στον αέρα, αν οι πτήσεις δύο αεροσκαφών πλησιάσουν σε απόσταση μικρότερη από 500μ θεωρείται απόσταση σύγκρουσης. Ίσως κοντά στην ξηρά όπου η ταχύτητα είναι χαμηλή να είναι πιο στενός ο διάδρομος αλλά στο σημείο που προσεγγίζει την θάλασσα θα πρέπει να υπάρχει κάποια άνεση χώρου.

 

Τα περί διαστάσεων δεν τα λέω από εκτίμηση αλλά λόγω ειδικότητας (Τμήμα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών, εξειδίκευση Αεροναυπηγού Μηχανικού).

Το μήκος του αεροδιαδρόμου εξαρτάται από το αεροσκάφος.

Σε βιβλίο για σχεδισμό υδροπλάνων διάβασα πως η απόσταση απογείωσης πρέπει να είναι κάτω από 10.000πόδια (περίπου 3km) και κατά προτίμηση κάτω από 5.000πόδια (περίπου 1.5km).

Αν θέλει 1.5km για την απογείωση, δεν πρέπει να προσθέσουμε και μια απόσταση ασφαλείας για περίπτωση που έχει λίγο κύμα, δεν είναι ευνοϊκός ο αέρας, κτλ;

 

Εκτός αν κάνουμε και σε αυτά τις γνωστές Ελληνικές πατέντες, βγάζουμε μια άδεια για την ευνοϊκότερη περίπτωση, π.χ. για ένα μικρό και ελαφρύ υδροπλάνο, και αργότερα προσγειώνουμε ότι θέλουμε στον ίδιο αεροδιάδρομο αφού δεν υπάρχει αρμόδιος να ελέγξει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.