miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2015 (edited) Καλησπέρα. Έκανα κάποιες δοκιμές για μεταφορά αρμού σε ενδοδαπέδια θέρμανση. Δοκίμασα δύο διατάξεις: Α) τη διάταξη με το νάιλον. Στη μία πλευρά του αρμού το πλακίδο κολλιέται κανονικά ενώ στην άλλη τοποθετείται με κόλλα πάνω σε διπλό φύλλο νάιλον. Β) κόλλημα του πλακιδίου με μαστίχη. Η μαστίχη, ή οποιοδήποτε άλλο ελαστικό υλικό έχει το πρόβλημα ότι μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε μικρή αναμενόμενη διαστολή και είναι δύσκολο να φέρεις με χτυπήματα το πλακάκι αλφαδιασμένο στο επιθυμητό ύψος, καθώς (η μαστίχη) δεν "ρέει" το ίδιο εύκολα με την κόλλα πλακιδίων. Ωσο αφορά τη διάταξη με το νάιλον, το πλακάκι ακούγεται κούφιο (παρόλο που μπαίνει με κόλλα πάνω στο νάιλον) και σπάει με δυνατό χτύπημα. Κάποιες μόνο περιοχές των πλακιδίων δεν έδιναν την αίσθηση του κούφιου. Υποπτεύομαι πως έχει να κάνει με την αλληλουχία των χτυπημάτων προκειμένου να έρθει το πλακίδιο στο τελικό ύψος. Αν τα τελευταία χτυπήματα γίνουν στην περιοχή χωρίς το νάιλον, τότε ενδεχομένως το πλακάκι σηκώνεται αμυδρά στην περιοχή με το νάιλον αφήνοντας ένα μικρό κενό ανάμεσα στα δύο φύλλα νάιλον. Οι δοκιμές έγιναν σε πλάκα σκυροδέματος η οποία είχε μεγαλύτερες ανωμαλίες από ότι ένα τυπικό τσιμεντοκονίαμμα ενδοδαπέδιας θέρμανσης. Για το λόγο αυτό δοκίμασα την τοποθέτηση κόλλας και κάτω από το νάιλον, προκειμένου να μη μείνουν κενά, αλλά χωρίς επιτυχία. Επίσης, εξαιτίας της ανωμαλης επιφάνειας της πλάκας και της μικρής ικανότητας της μαστίχης να απλωθεί με το χτύπημα, τα πλακίδια με τη μαστίχη ακούγονται κούφια κατά τόπους. Σχόλια, παρατηρήσεις, εμπερίες κλπ κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενες. Edited Απρίλιος 26 , 2015 by miltos
antloukidis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Έχω εφαρμόσει την μέθοδο με το νάυλον. Χρησιμοποίησα κόλλα "flex". Το μπετόν από κάτω ήταν λείο και χρησιμοποίησα ένα νάυλον. Τοποθέτησα πρώτα τα γειτονικά πλακάκια πριν και μετά τον αρμό και άφησα να στεγνώσει η κόλλα. Μετά κόλλησα το πλακάκι στο νάυλον και το πάτησα με πήχυ πατώντας στα γειτονικά πλακάκια. Όντως ακούγεται σαν κούφιο πάνω από το νάυλον, αλλά μετά από τρεις χειμώνες λειτουργίας της θέρμανσης δεν είχα κανένα άλλο πρόβλημα. Εννοείται ότι "πλακάς" ήμουν ο ίδιος και αφιέρωσα άπλετο χρόνο στους αρμούς.
petranhar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Προσωπικά έχω εφαρμόσει παραπλήσια τεχνική. Αρχικά αφήνω αρμό και τον γεμίζω με μαστίχη. Θερμαίνω βαθμιαία το θερμομπετόν σε βάθος ημερών ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία π.χ. αν η εξωτερική είναι 20 βαθμοί την πρώτη μέρα στους 25 βαθμούς, τη δεύτερη στους 30, την τρίτη στους 35 και ούτω καθεξής έως τους 50 και μετά αρχίζω να μειώνω αντίστοιχα βαθμιαία 50-45-40-35-30-25-20 και αφού πάρει ότι συστολοδιαστολή έχει το μπετόν τότε βάζω πλακάκι με κόλλα FLEX. Το νάυλον το έχω χρησιμοποιήσει σε τοποθέτηση μαρμάρου σε ενδοδαπέδια ως εξής : θερμομπετόν λεπτή στρώση - νάυλον και κατόπιν λάσπη και μάρμαρο.
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 antloukidis, το καταλαβαίνεις ότι είναι κούφιο περπατώντας με παπούτσι με μαλακή σόλα? Στα δείγματα που έκανα είδα ότι μόνο με τακούνι-σκαρπίνι μπορεί να γίνει αντιληπτή η διαφορά. petranhar, δεδομένου ότι το μάρμαρο είναι χοντρό και υπάρχει "λάσπη" από κάτω λογικά δεν θα έχει έντονα την αίσθηση του κούφιου.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Μόνο αν κυλήσεις ένα νόμισμα, αλλιώς δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
petranhar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 (edited) Οι δοκιμές έγιναν σε πλάκα σκυροδέματος η οποία είχε μεγαλύτερες ανωμαλίες από ότι ένα τυπικό τσιμεντοκονίαμμα ενδοδαπέδιας θέρμανσης. Για το λόγο αυτό δοκίμασα την τοποθέτηση κόλλας και κάτω από το νάιλον, προκειμένου να μη μείνουν κενά, αλλά χωρίς επιτυχία. Συγγνώμη αλλά δεν έχω καταλάβει αν τελείωσες την εφαρμογή. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις ανωμαλιών το "τάιζα" με περισσότερη κόλλα FLEX. Edited Απρίλιος 27 , 2015 by miltos Εξαγωγή κειμένου από παράθεση
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2015 (edited) Δεν πρόκειται για εφαρμογή, αλλά για δοκιμές σε γιαπί. Αν υπάρχουν έντονες ανωμαλίες κάτω από το νάιλον αναπόφευκτα θα μείνουν κενά. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι προηγηθεί σπατουλάρισμα πριν μπει το νάιλον. Στη δοκιμή άπλωσα μεγάλη ποσότητα κόλλας κάτω από το νάιλον, πράγμα που δεν είναι σωστό καθώς δημιουργούνται κυματώσεις μεταξύ νάιλον και κόλλας, οι οποίες λειτουργούν σαν σφήνες που τείνουν να ξεκολλήσουν το πλακίδιο κατά την ολίσθησή του πάνω στο νάιλον (το σωστό είναι σπατουλάρισμα για να αποφευχθούν αυτές οι κυματώσεις). Edited Απρίλιος 27 , 2015 by miltos
petranhar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 Για να καταλάβω καλύτερα... Έχεις μεγάλη επιφάνεια και πρέπει να βάλεις αρμούς? Όταν η ενιαία επιφάνεια είναι >40 τ.μ. τότε βάζεις αρμό όπως ανέφερα προηγουμένως με μαστίχη.Αντίστοιχα όπου υπάρχουν κασώματα. Επιπλέον δεν "τερματίζεις" το πλακάκι,μάρμαρο,πάτωμα στους τοίχους και δεν ακουμπάει στο σοβατεπί και το κενό το καλύπτεις με σιλικόνη. Μεγάλο ρόλο παίζει η προθέρμανση με τη διαδικασία που περιέγραψα παραπάνω. Ακόμη δε θα πρέπει να αερίζεται το σπίτι όταν πέσει το θερμομπετόν αλλά και όταν γίνεται η προθέρμανση, οπότε ή θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί τα κουφώματα ή να έχεις σφραγίσει τα ανοίγματα με νάυλον. Ελπίζω να βοήθησα>
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 (edited) Για να καταλάβω καλύτερα... Έχεις μεγάλη επιφάνεια και πρέπει να βάλεις αρμούς? Όχι, στην περίπτωση μου δεν απαιτούνται αρμοί λόγο μεγάλων επιφάνειών, αλλά λόγω πολύπλοκου σχήματος. Πχ υπάρχει μία επιφάνεια χονδρικά ~20m2 με μέγιστη διάσταση 7,5m. Έχει ένα στένεμα 2,5m στη μέση της, υπό γωνία 50 μοιρών ως προς τον άξονα της μεγάλης διάστασης. Σε αυτό το στένεμα θα δημιουργήσω αρμό. Edited Απρίλιος 29 , 2015 by miltos
antloukidis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2015 Μίλτο πιστεύω να μη θέλεις με τη μεταφορά να κάνεις τον αρμό κάθετα ! Καλύτερα να βάλεις πλακάκια υπό γωνία.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα