miltos Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 07:58 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 07:58 πμ (edited) Αν ο αρμός του μπετού περνάει υπό κλίση, κάνε την μεταφορά αρμού μισή - μισή, ώστε να μειωθεί το άνοιγμα του προβόλου στο μισό. Μεγάλος μπελάς βεβαίως... Αν καταλαβαίνω καλά τι εννοείς λέγοντας μισή-μισή, έτσι σκοπεύω να γίνει η μεταφορά, με κριτήριο η κολλημένη επιφάνεια του πλακιδίου να είναι μεγαλύτερη από το 50% της επιφάνειάς του. Είναι όντως μπελάς, αλλά το μήκος του αρμού είναι μικρό, οπότε λίγα τα μπελαλίδικα πλακάκια. Η ιδέα με το σκληρό γράσο ίσως είναι φοβερή! αλλά πρέπει να ψάξω πρώτα κάποια πράγματα. Μπορεί πχ το γράσο σε βάθος χρόνου να αναλαμβάνει κάποια φορτία ή θα καθίσει-απορροφηθεί ένα πολύ μικρό έστω μέρος του όγκου του από το θερμομπετό? Αν θέλει να τον κάνει κάθετο, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια λύση, χωρίς να έχει πλακάκια εξολοκλήρου πάνω στο νάυλον. (που βέβαια δεν παίζει με τίποτα). Antloukidis, εννοείς ο τελικός αρμός να είναι σε μια ευθεία και όχι ζικ-ζακ? Αυτό όντως δεν παίζει με τίποτα. Edited April 30, 2015 at 08:04 πμ by miltos
antloukidis Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:43 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:43 πμ Μίλτο σε αρμό ζικ-ζακ δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί η σιλικόνη-μαστίχα στα σημεία του αρμού που θα είναι παράλληλα με τη μετακίνηση.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:13 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:13 πμ Μίλτο, είναι αδύνατον μία μεταφορά αρμού να πετύχει την αξιοπιστία και την αντοχή ενός αρμού που είναι συνεχής σε θερμομπετό - πλακάκια. Αν δεν είναι αποδεκτή η μειωμένη αντοχή, κι εάν δεν είναι αποδεκτή η χάραξη λοξού αρμού στα πλακάκια, μοναδική λύση είναι να χωρίσει η πλάκα σε τρία (αντί για δύο κομμάτια) και να γίνουν οι αρμοί σωστά. Φυσικά αυτό έχει παρενέργειες στα κυκλώματα, μια που θα δημιουργηθεί ένα μικρό τριγωνικό κομμάτι, το οποίο θα πρέπει να έχει κοινό κύκλωμα με κάποιο όμορο... Όσο για το γράσο: Θα απορροφηθεί μακροχρόνια, αφήνοντας ένα αμελητέο κενό μεταξύ κόλλας και πλακιδίου ή κόλλας και θερμομπετού. Μην σε προβληματίζει όμως. Και νάυλον να βάλεις, πάλι κενό θα έχεις. Κι αν μπορούσες να εξαλείψεις το κενό, τι θα έκανες με τις κατακόρυφες σχετικές μικρομετακινήσεις; Δεν υπάρχει σωτηρία.
miltos Δημοσιεύτηκε May 4, 2015 at 06:33 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 4, 2015 at 06:33 μμ (edited) Μία άλλη σκέψη είναι η εξής: Να οπλιστεί το θερμομπετό με πλέγμα και να δημιουργηθεί αρμός ξήρανσης αντί για αρμός διαστολής. Το πλέγμα θα περιορίσει τις μετακινήσεις στο ελάχιστο οπότε τα πλακίδια μπορούν αξιόπιστα να κολληθούν στην περιοχή του αρμού με μαστίχη. Edited May 4, 2015 at 06:34 μμ by miltos
miltos Δημοσιεύτηκε November 29, 2015 at 12:51 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 29, 2015 at 12:51 μμ (edited) Ανεβάζω μερικές φώτο από την εφαρμογή σε λοξό αρμό, με νάυλον. Τοποθετήθηκαν μακρόστενα πλακίδια τα οποία βόλεψαν πολύ στη διάταξη γύρω από τον αρμό. Edited November 29, 2015 at 12:53 μμ by miltos
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε November 30, 2015 at 06:07 πμ Δημοσιεύτηκε November 30, 2015 at 06:07 πμ (edited) Μήπως θα βοηθούσε, στο κομματάκι το λοξό που υπάρχει ο αρμός, να διαχωρίσεις τους χώρους με ένα φιλετάκι μάρμαρ? Έτσι δεν το έκαναν παλιά σε κάθε μεσόμπορτα? Έβαζαν ένα μάρμαρο σαν κατωκάσι, ακριβώς εκεί που είναι η κάσα της μεσόπορτας. Εκτός ότι θα βοηθήσει στο να "διαχωριστούν" οι χώροι, ίσως σε βοηθήσει να βάλεις και με α΄άλη διάταξη τα πλακάκια, σε περίπτωση που δεν μπορείς (χωρίς μάρμρο) να πετύχεις συνέχεια στους αρμούς (των πλακιδίων). Edited November 30, 2015 at 06:08 πμ by FouksMechMech
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα