nikosantona Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 (edited) εγώ μιλάω για αντιστοιχία πτυχίου και όχι για ισοτιμια, τη ισοτιμία την ειχα παρει ηδη και υπεγραφα κανονικα αδειες αρα δεν πήγα για αναγνωριση πτυχιου, απλως αν θες το πτυχιο σου να είναι επιπεδου εμπ τιποτα αλλο και οταν ρώτησα ποια ειναι διαφορα αντιστοιχιας μετην ισοτιμια, μουν ειπαν πως δεν εχεις τα πληρη επαγγελματικα δικαιωματα του πολ μηχ, δηλ ρωτησα οτι δεν μπορεις να ασχοληθεις στο δημοσιο τομεα με μελετες λιμενικων και οδοποιιας, αυτο ειναι ολο τσα μπα κοπος Διευκρινίζεται ότι ένας βασικός τίτλος σπουδών που παίρνει ισοτιμία χωρίς αντιστοιχία, διαθέτει επαγγελματική αναγνώριση, ενώ αυτός που παίρνει ισοτιμία και αντιστοιχία, ακαδημαϊκή. Η διαφορά μεταξύ των δύο ειδών αναγνώρισης είναι ότι μόνο οι δεύτεροι γίνονται δεκτοί στις προσλήψεις του Δημοσίου μέσω ΑΣΕΠ και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και αν αποκτήθηκαν μετά από σπουδές τριετούς φοίτησης (σύμφωνα με σχετική κοινοτική οδηγία). αλλά ολα αυτά μου τα ειπαν αφου πηγα για εξετασεις και εφαγα ολο αυτο το σύστημα της πλακας, με το καθηγητη να προσπαθει να κανει μαθημα και τους φοιτητες κομματοσκυλα να τον διακοπτουν. και οταν ρωταγες ρε παιδια πως κανει το μαθημα ετσι, μου δινανε καρτα φροντιστηριου και λεγανε πανε εκει να μαθεις, αλλιως εψαχνες να βρεις παλιους φοιτητες με καλες σημειωσεις για αυτο λεω οτι αν πραγματικα θελει να ανηκει στα καλυτερα της ευρωπης πρεπει να αλλαξουν πολλα πραγματα Συνάδελφε, ο τρόπους που γράφει διαδοχικές δημοσιεύσεις είναι ΠΟΛΥ κουραστικός και αντίθετος στους κανόνες συμμετοχής. Εάν θέλει να συμπληρώσεις κάτι, χρησιμοποίησε την επεξεργασία. DIMITRIS80 Edited Μάιος 3 , 2015 by DIMITRIS80 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 δηλαδή πώς τον διέκοπταν? πετάγονταν την ώρα του μαθήματος και άλλαζαν θέμα? αυτοί που σου έλεγαν να πας φροντιστήριο ποιός ξέρει τι μπουμπούνες ήταν... σιγά, 5 πράματα είναι η επιστήμη του πολ/μηχ. αν τα καταλάβεις είσαι οκ. μη στέλνεις τα μηνύματα σαν πολυβόλο, αν δεν έχει απαντήσει κάποιος άλλος, κάνε απλά επεξεργασία στο τελευταίο που έστειλες. 1
da-mi Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 ..........................και τα καλώς κείμενα του και τους ομολογουμένως εξαιρετικούς καθηγητές του που χάρις σε αυτούς οφείλεται η υψηλότατη κατάταξη της σχολής. H υψηλότατη κατάταξη της σχολής οφείλεται ΚΥΡΙΩΣ στο υψηλότατο επίπεδο των φοιτητών που εισάγονται στη σχολή αυτή και τον ηρωισμό τους να το διατηρήσουν μέσα από τις αντιξοότητες του ελληνικού πανεπιστημίου!!!! 5
da-mi Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 (edited) αλλά ολα αυτά μου τα ειπαν αφου πηγα για εξετασεις και εφαγα ολο αυτο το σύστημα της πλακας, με το καθηγητη να προσπαθει να κανει μαθημα και τους φοιτητες κομματοσκυλα να τον διακοπτουν. και οταν ρωταγες ρε παιδια πως κανει το μαθημα ετσι, μου δινανε καρτα φροντιστηριου και λεγανε πανε εκει να μαθεις, αλλιως εψαχνες να βρεις παλιους φοιτητες με καλες σημειωσεις για αυτο λεω οτι αν πραγματικα θελει να ανηκει στα καλυτερα της ευρωπης πρεπει να αλλαξουν πολλα πραγματα Λίγα λες συνάδελφε.... Στα χρόνια μου αφού παίρναμε τα θέματα των εξετάσεων κάναμε συνέλευση και αποφασίζαμε αν θα καθίσουμε να γράψουμε ή όχι.... Διευκρίνιση: ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΜΠ ΑΛΛΑ ΣΕ ΙΣΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ..... Edited Μάιος 2 , 2015 by da-mi
yiannicivil Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2015 Ένας από τους μεγαλύτερους ανασταλτικούς παράγοντες της προόδου στη χώρα μας είναι η κομματική προσήλωση και ο φανατικός συνδικαλισμός. Από εκεί ξεκινά το πρόβλημα. Λόγω αυτού του φαινομένου δίνουν και παίρνουν ανενόχλητες οι παρατάξεις στα πανεπιστήμια, σε μία προσπάθεια να περάσουν στα παιδιά έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψεως, πως δηλαδή θα συνδικαλίζονται εντός σχολής, και με το καλό αύριο μεθαύριο και εκτός, στους χώρους δουλειάς. Με το πρόσχημα ότι είναι καιρός να "πλιτικοποιηθούν" (που αναιρείται πανεύκολα αν σκεφτεί κανείς πως οι φοιτητές είναι ενήλικες και ψηφίζουν έτσι κι αλλιώς), διδάσκεται πως θα ανατρέψουν την υφιστάμενη κατάσταση, πως θα πάρουν τον έλεγχο στα χέρια τους, πως θα έχουν άποψη για τα πάντα, πως θα κάνουν ο,τι τους αρέσει. Αυτά βλέπω καθημερινά από μια μεγάλη ομάδα μελών της πολυτεχνικής κοινότητας, ενώ οι υπόλοιποι προσπαθούμε να διατηρήσουμε το επίπεδο και να κάνουμε στο χώρο που βρισκόμαστε τη δουλειά που πρέπει να γίνει. Και την κάνουμε καλά, δεδομένων των συνθηκών. Δεν νομίζω πως η κατάσταση είναι έτσι μόνο εντός σχολής όμως. Όταν βλέπω κυβερνήσεις να δίνουν τη δυνατότητα δια του νόμου οι φοιτητές να έχουν λόγο για θέματα διοίκησης του ιδρύματος, με "εκπροσώπους" που είναι εξ ορισμού συνδικαλιστές, μέλη παρατάξεων, συνειδητοποιώ πως το κακό θα πρέπει να είναι γενικό.. Σε όλους τους χώρους δουλειάς.. Γι αυτό δε θα πάμε μπροστά ποτέ σαν χώρα. Να ξέρετε όμως πως ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία, αυτά δεν περνάνε. Είμαι 2 χρόνια στη σχολή και δεν έχω δει η ακούσει για κανέναν καθηγητή να κρίνει αναξιοκρατικά κάποιον φοιτητή, ή να χρηματίζεται η οτιδήποτε άλλο. Το επίπεδο σπουδών είναι υψηλό και οι εξετάσεις πάντα σοβαρές, έχουν επιτήρηση και απαιτούν αφοσίωση και πολύ χρόνο δουλειάς για μια αξιοπρεπή βαθμολογία. Αυτά τουλάχιστον ισχύουν στο ΕΜΠ σήμερα. 1
B.S.S Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2015 Διάβασα όλα τα σχετικά σχόλια για την είδηση που απότι φαίνεται κάποιους κάνει περήφανους και κάποιους να σκυλιάζουν απο ζήλεια και κόμπλεξ. Ελάχιστοι αυτοί οι οποίοι με ειλικρίνεια δίνουν τα εύσημα αλλά με μια υποσημείωση σχετικά με τις παθογένειες του Ελληνικού Πανεπιστημίου γενικά. Επειδή είμαι απόφοιτος της συγκεκριμένης σχολής με χαροποίησε και φέτος η διάκριση της σχολής μου σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά σε μια εποχή που και η κουτσή Μαρία δηλώνει Πολιτικός Μηχανικός. Όσο κι αν φαίνεται σε πολλούς εδώ μέσα περίεργο, έχει δικαίωμα κάποιος να είναι υπερήφανος για κάτι που πέτυχε στη ζωή του με την αξιοσύνη και την εργατικότητά του, κι όχι με τις πλάγιες οδούς, τις κλάψες και τον συνδικαλισμό επι δεκαετίες ... Καλά θα κάνουν οι "άσχετοι επικριτές" του ΕΜΠ και γενικά των Ελληνικών Πολυτεχνείων, Πολυτεχνικών Σχολών και Πανεπιστημίων, να ξέρουν πως εκτός απο τις παθογένειες των προαναφερθέντων Ιδρυμάτων της Ημεδαπής, είναι επίσης γνωστές οι αντίστοιχες παθογένειες των αντίστοιχων ή κατώτερων (στις πλείστες των περιπτώσεων) Ιδρυμάτων της Ημεδαπής και του Εξωτερικού όπου σπούδασαν οι φωστήρες αυτοί... Σεβασμός λοιπόν στον ιδρώτα, την αξιοσύνη και τη γνώση του καθενός. Ας λέει λοιπόν ο καθένας εδώ μαζί με το σχόλιό του, τη Σχολή στην οποία φοίτησε και τη σειρά που έχει η σχολή αυτή σε οποιαδήποτε αξιολόγηση, κι ας γίνει μια εποικοδομητική κουβέντα για τα πράγματα που μπορούν να διορθωθούν ώστε τα Δημόσια Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία της χώρας να τα πάνε ακόμη καλύτερα την επόμενη χρονιά. 3 1
da-mi Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 (edited) ... Καλά θα κάνουν οι "άσχετοι επικριτές" του ΕΜΠ και γενικά των Ελληνικών Πολυτεχνείων, Πολυτεχνικών Σχολών και Πανεπιστημίων, να ξέρουν πως εκτός απο τις παθογένειες των προαναφερθέντων Ιδρυμάτων της Ημεδαπής, είναι επίσης γνωστές οι αντίστοιχες παθογένειες των αντίστοιχων ή κατώτερων (στις πλείστες των περιπτώσεων) Ιδρυμάτων της Ημεδαπής και του Εξωτερικού όπου σπούδασαν οι φωστήρες αυτοί... Σεβασμός λοιπόν στον ιδρώτα, την αξιοσύνη και τη γνώση του καθενός. Ας λέει λοιπόν ο καθένας εδώ μαζί με το σχόλιό του, τη Σχολή στην οποία φοίτησε και τη σειρά που έχει η σχολή αυτή σε οποιαδήποτε αξιολόγηση, κι ας γίνει μια εποικοδομητική κουβέντα για τα πράγματα που μπορούν να διορθωθούν ώστε τα Δημόσια Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία της χώρας να τα πάνε ακόμη καλύτερα την επόμενη χρονιά. Σεβασμός και από πλευράς σου συνάδελφε Β.S.S. στις απόψεις του καθενός που είχε και μια διαφορετική εμπειρία ελληνικού ή ξένου πανεπιστημίου και λέει τη γνώμη του. Ας μη ξεχνάμε ότι όσοι φοιτήσαμε σε ελληνικό πανεπιστήμιο κάποια στιγμή συμβιβαστήκαμε με τον κομματισμό των φοιτητών και την οικογενειοκρατία-αναξιοκρατία κάποιων διδασκόντων. Δεν είναι παθογένεια ότι σπάνια παίρνει κανείς πτυχίο στα 5 χρόνια αλλά κάνει 6-7-8....για να αποφοιτήσει? Αυτό και μόνο το γεγονός που πουθενά στον κόσμο δεν συμβαίνει δείχνει την παθογένεια όλων των ελληνικών πανεπιστημίων ..... δυστυχώς και του ΕΜΠ. Αποφοίτησα από ισότιμο και αντίστοιχο του ΕΜΠ ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμολογία εισαγωγής ΕΜΠ. Edited Μάιος 4 , 2015 by da-mi
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Και γιατί αυτό να είναι παθογένεια?
da-mi Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Γιατί συνάδελφε όταν π.χ. ένας 4ετής φοιτητής πολυτεχνείου (άρα ικανότατος) χρωστά τα μαθηματικά του 1ου έτους σπουδών τότε 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. 1. Ή ο φοιτητής δεν διαβάζει, δεν παρακολουθεί ή δεν ενδιαφέρεται για τις σπουδές του, 2. Ή ο καθηγητής δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Το ότι αυτοί οι δύο συνεχίζουν να υπάρχουν στο πολυτεχνείο συνιστά (κατά την άποψή μου) παθογένεια. 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2015 (edited) 1) Ο φοιτητής είναι ελεύθερος να διαχειριστεί το χρόνο του όπως αυτός θέλει, τι σε νοιάζει εσένα πότε θα περάσει το μάθημα; το θέμα είναι όταν το περάσει να πληροί τις ζητούμενες προϋποθέσεις. 2) Οι απαιτήσεις του εκάστοτε μαθήματος μπορεί να υπερβαίνουν τις δυνατότητες των φοιτητών εκείνη τη στιγμή. Θα μπορούσε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας ή η αυστηρότητα των εξετάσεων και να περνάνε όλοι αμέσως με άριστα και να μη γίνεται αισθητή αυτή η "παθογένεια". Το τελικό αποτέλεσμα όμως θα ήταν χαμηλότερου επιπέδου. Το ζήτημα ενδιαφέροντος που θέτεις, υποννοεί ότι θες σαν προϋπόθεση ο φοιτητής να έχει την παρακολούθηση ενός κλειστού προγράμματος σπουδών σαν αποκλειστική απασχόληση. Το πανεπιστήμιο όμως έχει στόχο την ευρύτερη μόρφωση του ανθρώπου και όχι την επιλογή όσων θα ανταποκριθούν σε συνθήκες εντατικοποίησης, όσο κι αν αυτό είναι ένα σημαντικό προσόν για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική επιτυχία. Με τη λογική σου θα πρέπει επίσης να μην επιτρέπεται να δοκιμάζει κανείς για δεύτερη ή πολλοστή φορά να εισαχθεί στο πανεπιστήμιο. Όσοι δε μπαίνουν στα 18 με την πρώτη προσπάθεια να χάνουν το δικαίωμα να σπουδάσουν. Και φυσικά όποιος "μένει" στην ίδια τάξη στο σχολείο, να αποβάλλεται διά παντός και να καταδικάζεται σε ισόβια αγραμματοσύνη. ε? Δε νομίζεις ότι θα χαθούν πολλά σημαντικά μυαλά έτσι, επειδή για διάφορους λόγους δεν ανταποκρίθηκαν όταν έπρεπε στις εξετάσεις? Μπορεί κάποιος να ήταν καθυστερημένος και να πήρε μπρος αργότερα. Πολλοί τέτοιοι άνθρωποι, όταν πήραν μπρος, αποδείχθηκαν καλύτεροι από αυτούς που ήταν απλά συνεπείς, αλλά όχι και ιδιέτερα σπουδαία μυαλά. Παθογένεια του ελληνικού πανεπιστημίου είναι η ύπαρξη κάποιων καθηγητών που στα νιάτα τους υπήρξαν ψυχαναγκαστικοί μπουμπούνες και νιώθουν κόμπλεξ απέναντι σε συνομίληκους συναδέλφους που με λιγότερη προσπάθεια κατάφεραν το ίδιο ή και καλύτερο σπουδαστικό και αργότερα επαγγελματικό αποτέλεσμα, διακρίθηκαν στα χόμπι τους (μουσική, αθλητισμός κλπ) και είχαν μια ισορροπημένη προσωπική ζωή. Και εκδικούνται τους τωρινούς φοιτητές κάνοντας παράλογα κοψίματα, εισάγοντας υποχρεωτικές παρακολουθήσεις κλπ. Συνήθως οι καθηγητές αυτοί υστερούν ερευνητικά, αντίθετα πολλοί από όσους διακρίνονται ερευνητικά διακατέχονται από πιο φιλελεύθερο πνεύμα και παραδέχονται ότι στα νιάτα τους και κείνοι διαχειρίστηκαν με τον ίδιο τρόπο το χρόνο τους και δίνουν περισσότερη έμφαση στη δημιουργικότητα παρά σε μια στείρα συνέπεια υπαλληλικού τύπου. Edited Μάιος 4 , 2015 by georgios_m 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα