georgios_m Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:10 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:10 πμ Το θέμα είναι ο πελάτης να πιστέψει ότι χρειάζεται τους τεχνικούς και όντως να τους χρειάζεται, όχι να τους καλεί επειδή το απαιτεί ο νόμος. 1
stayros Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:32 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:32 πμ (edited) Αν όμως η ασφαλιστική ΔΕΝ αποζημίωνε τις ζημιές , λόγω παράνομης εγκατάστασης , τότε πολλοί θα ήταν προσεκτική . Ας κοιτούσαμε πρώτα τα του οίκου μας, και μιας και μιλάμε για ηλεκτρολόγους, εύκολα θα μπορούσαν να ελεγχθούν οι λαθρεγκαταστάτες αν για να δώσει ο σύνδεσμος τη σφραγίδα στην ΥΔΕ ζητούσε τιμολόγια υλικών και εργασίας και εκτυπωμένες τις μετρήσεις από το όργανο. Και φυσικά να υπάρχει έλεγχος αν οι μετρήσεις ταιριάζουν στα σχέδια που τη συνοδεύουν. Θα πρέπει επίσης να θεσπιστεί και παρόμοιος έλεγχος για τους ΗΜ ΠΕ που δεν χρειάζονται σφραγίδα σωματείου για την ΥΔΕ και αρκετοί το εκμεταλλεύονται με το χειρότερο τρόπο. Να δούμε μετά αν θα υπήρχαν οι υπογραφάκηδες των 50€ που έχουν καταστρέψει το επάγγελμα. Edited April 30, 2015 at 08:33 πμ by stayros 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:18 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:18 πμ και γιατί αυτό θα εμπόδιζε τις εκπτώσεις? νομίζω ότι αν ακριβύνουν λίγο ακόμα, ο κόσμος απλά δε θα κάνει καθόλου εγκατάσταση.
stayros Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:48 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:48 πμ (edited) Αφού δε θα μπορεί ο υπογραφάκιας με 50€ να δώσει ΥΔΕ καθως δε θα έχει ούτε τιμολόγια ούτε μετρήσεις, η ΥΔΕ θα αποκτήσει αξία και δε θα είναι το κουρελόχαρτο του σήμερα. Και εφόσον αποκτά αξία η ΥΔΕ, αποκτούν και αξία και αυτοί που την εκδίδουν. Όσο για όσους δε θα κάνουν καθόλου εγκατάσταση, δε πειράζει, και τα κεριά καλά είναι... Edited April 30, 2015 at 09:49 πμ by stayros
genesis Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:52 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 09:52 πμ Το θέμα είναι ο πελάτης να πιστέψει ότι χρειάζεται τους τεχνικούς και όντως να τους χρειάζεται, όχι να τους καλεί επειδή το απαιτεί ο νόμος. Συμφωνώ απόλυτα. Όσο υπάρχει καταναλωτής (οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας) που δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα, τις προδιαγραφές, την ασφάλεια, την μακροζωία και την φορολογική συνέπεια αλλά για την απολύτως χαμηλότερη τιμή, τόσο θα υπάρχουν "καλοθελητές" διατεθειμένοι να προσφέρουν μέτριες / κακές / επικίνδυνες / πρόχειρες και "μαύρες" υπηρεσίες / προϊόντα.σε πολύ χαμηλές τιμές. Χρειάζεται να γίνουν ενέργειες απ' όλους τους εμπλεκόμενους ώστε να αλλάξει σταδιακά η νοοτροπία μας. Νόμοι υπάρχουν (πολλοί) και πρέπει απλά να εφαρμοστούν με περισσότερη συνέπεια.
georgios_m Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:18 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:18 πμ Λεφτά για την αόριστη τήρηση προδιαγραφών κανένας καταναλωτής δε πρόκειται να πληρώσει.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:23 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:23 πμ Για να απαντήσω ακριβώς στο θέμα το μέλλον είναι στις εταιρείες και όχι στο ελεύθερο επάγγελμα... Τώρα κάτι ΥΔΕ κτλ, είναι ψίχουλα να περνάει η ώρα...
georgios_m Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:49 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 10:49 πμ Επίσης πρέπει να καταλάβουμε την ανάγκη της συνεχούς ανανέωσης του ρεπερτορίου μας. Μια - δυο φορές να κάνεις κάτι, μετά το μαθαίνουν κι άλλοι και δεν είσαι απαραίτητος. Όπως οι εταιρείες λογισμικού, πουλάνε μερικά αντίγραφα στην αρχή (αυτά που αγοράζουν οι πειρατές) και μετά ξεκινάνε άλλο πρότζεκτ. Έτσι κι ο ηλεκτρολόγος - εγκαταστάτης για να κρατήσει την πελατεία του θα πρέπει κάθε τόσο να λανσάρει κάποιο νέο προϊόν και να δημιουργήσει κάποιας μορφής φαν κλαμπ πελατών, όπως εξ άλλου κάνουν και οι μεγάλες πολυεθνικές. Με προσφορές, εκδηλώσεις κλπ. Να έχει το μαγαζί του ανοιχτό στο κοινό, να κερνάει καφέδες και να είναι φιλικός και συζητήσιμος. Μεγάλο must είναι να στοχεύσει κανείς και στη νεολαία.
dzois1985 Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 11:08 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 11:08 πμ (edited) Αν περιμένει ο ηλεκτρολόγος να βγάλει τα προς το ζην από μία πρίζα ένα φωτιστικό ή μία αντίσταση που θα αλλάξει στον θερμοσίφωνα χάθηκε. Θα χει πελάτες μόνο κάτι γερόντια που τώρα πληρώνονται και πληρώνουν καλά αλλά στο μέλλον δεν νομίζω. Δεν μας φταίει η ράχη του αλόγου αλλά η σέλα που καθόμαστε. Δεν μας φταίει δηλαδή η τεχνολογία που έκανε προσιτά στον κόσμο πάρα πολλά πράγματα. Να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί εμείς με εξειδικευμένη τεχνολογία που θα πουλάμε. Γιατί μόνο το εξειδικευμένο πλέον θα πουλάει. Όλα τα άλλα τα απλά θα τα κάνει ο κόσμος μόνος του. Edited April 30, 2015 at 11:38 πμ by dzois1985
sito Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 12:07 μμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 12:07 μμ Οπώτε με αυτό το σκεπτικό και εγώ κάνω οποιαδήποτε εργασία στο αυτοκινητό μου επειδή έχω δει σε ένα βίντεο πως γίνεται, χωρίς να είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά απλά έχοντας κάποια ιδέα. Το θέμα έιναι κατά πόσο είχε νομικά ο φίλος μας το δικαίωμα των εργασιών αυτών, καθώς και ο φίλος του..... είχε ασφαλίσει το φίλο σου όταν κάνατε αυτές τις εργασίες? (όχι και μια μέρα δουλεία μια σωστή! εγκατάσταση σε 35 μ διαμέρισμα....) Στην επαρχία το do it yourself είναι must. Απλές ηλεκτρολογικές, υδραυλικές και θερμοϋδραυλικές επισκευές, συντηρηση και επισκευη αυτοκινητου (απλά πράγματα), μερεμέτια στο σπιτί . Βέβαια θεωρώ οτι μερικές φορές το παρακάνουν, αλλά εδώ επικρατεί η λογική πως αν δεν γνωρίζεις απ'αυτά είσαι άχρηστος. Γι'αυτό σαν πιτσιρικάς όταν κατέβαινα αθήνα πάθαινα ένα μικρό πολτισμικό σοκ, όταν έβλεπα οτι υπάρχει κόσμος που φωνάζει υδραυλικό για να αλλάξει μια βρυση π.χ. ή έναν ελαιοχρωματιστή για βαψιμο. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα