Costantinos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Συνάδελφοι ξέρει κανείς να με κατατοπίσει πως δουλεύουν τα ηλεκτρόδια σε μια γεώτρηση? έχω ένα στο μοτέρ και ένα στην δεξαμενή. μπορεί λόγω αυτών να μην εκκινεί το μοτέρ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Επειδή υπάρχουν πολλές υποθέσεις που μπορεί να γίνουν, μηπως να φωναξεις κάποιο συνάδελφό σου επί τόπου, να σου τα φτίαξει και να σου δείξει. Αλλίως ξεκίνα από το προσπ´εκτους του ηλεκτρονικού των ηλεκτροδίων που έχεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 δωσε περισοτερα στοιχεια για νασε βοηθησουμε, το εχω ηλεκτροδια δεν λεει τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Φαντάζομαι οτι έχεις ένα σετ ηλεκτροδίων στη γεώτρηση και ένα σετ στη δεξαμενή. Βγάλε μία φώτο απο τον πίνακα να δούμε τι έχεις μέσα απο ηλεκτρονικά κλπ και κάνει μια περιγραφή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Costantinos Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Λοιπόν συνάδελφοι, ευχαριστώ όσους έχουν την διάθεση να με βοηθήσουν και τους παραθέτω λεπτομέρειες... Η γεώτρηση είχε να δουλέψει πάνω από 15 χρόνια, και μαζί και μια δεύτερη. Εκεί πήγε πρώτα κάποιος άλλος τεχνικός και μου είπε ο ιδιοκτήτης πως η δεύτερη γεώτρηση δούλεψε, αλλά όταν πήγα εγώ να τη βάλω μπρος υπήρχαν ξηλωμένα καλώδια στον πίνακα (το κύκλωμα ισχύος) και το βοηθητικό έριχνε ρελέ στον κυρίος πίνακα του σπιτιού. Βρήκα ότι είχαν πάρει παροχή πριν το ρελέ και ουδέτερο μετά. Αυτό σας το έγραψα γιατί με προβλημάτισε.... Τώρα στη μεγάλη γεώτρηση και εκεί υπήρχαν ξηλωμένα καλώδια.... ο υδραυλικός μου είπε ότι έβαλε πάνω το μοτέρ(το σύνδεσε) και έριξε θερμικό. εμένα όμως δεν μου οπλίζει καν το βοηθητικό κύκλωμα...... ο πίνακας είναι ο παρακάτω. τα καλώδια τα έβγαλα εγώ έξω(δεν αποσυνδέθηκε τίποτα) για να ακολουθήσω το βοηθητικό κύκλωμα μιας και δεν υπάρχει σχέδιο. παρακάτω επισυνάπτω τα ηλεκτρονικά των ηλεκτροδίων κάθε βοήθεια κατεύθυνση επιθυμητή γαιτί είμαι στα τυφλά.....μιας και δεν πήγα πρώτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Απο αυτόν τον πίνακα δουλεύουν και οι 2 αντλίες; Βλέπω αρκετά ρελέ. Εξήγησε μας λίγο τον τρόπο-σκοπό λειτουργίας των 2 αντλιών με την δεξαμενή. Εκκινούσαν και οι 2 όταν ήταν άδεια η δεξαμενή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Costantinos Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 συγνώμη αλλά μάλλον δεν το εξήγησα καλά. είναι δύο διαφορετικες γεωτρήσεις με τελείως διαφορετικούς πίνακες. αυτά που έβαλα στο παραπάνω μύνημα είναι για μια γεώτρηση με περίπου 180 μέτρα. από ότι κατάλαβα ξεκινάει αστέρα τρίγωνο..... για αυτό και τα τόσα ρελέ με το χρονικό. μάλλον ο πίνακας δεν είναι και ότι καλύτερο από ότι καταλαβαίνω. και το καλώδιο του μοτέρ 3 * 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 (edited) Τα ηλεκτροδια στην γεωτρηση προστατευουν την αντλια να μη δουλευει χωρις νερο. Οταν και τα τρια ηλεκτροδια ειναι μεσα στο νερο η αντλια μπορει να ξεκινησει και δουλευει μεχρι να βγουν εκτος νερου τα δυο ψηλοτερα. Για να μπορεσει να ξεκινησει παλι, πρεπει το νερο να καλυψει και τα τρια. Προφανως τα δυο ψηλοτερα ηλεκτροδια πρεπει να ειναι σε ψηλοτερη σταθμη απο την αντλια Στη δεξαμενη η αντλια ξεκιναει οταν ειναι εκτος νερου τα δυο ψηλοτερα και σταματαει οταν βυθιστουν και τα τρια. Προφανως οι επαφες των δυο ηλεκτρονικων πρεπει να συνδεθουν σε σειρα, ωστε η αντλια να δουλευει οταν ´´ζητανέ´ και τα δυο συγχρονως. Edited Μάιος 1 , 2015 by antloukidis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 (edited) Αυτό που με προβληματιζει είναι γιατι χρησιμοποιει κ 4ρτο ρελε ισχυος . anyway Πρωτα πρεπει να δεις τις 95-96 του θερμικου εαν εχουν ταση, μετα εαν τα ηλεκτρονικα σταθμης δεχονται ταση κ οπλιζουν , ακουγεται ενα κλικ . συνηθως τα ηλεκτρονικα είναι αυτά που χαλανε. Προτεινω αλαγη Οσο για την σειρα λειτουργιας είναι αυτη που λεει ο antloukidis . Α, κ συμαζεψε αυτα τα εντερα μεσα στο καναλι Edited Μάιος 1 , 2015 by ΝΙΚΟΣΤΡΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Costantinos Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2015 το αριστερό ηλεκτρονικό έχει φάση και ουδέτερο και ανάβει και το λαμπάκι του. το θερμικό έχει τάση, αλλά με το σταρτ δεν οπλίζει τίποτα. από τα ηλεκτρόδια γεώτρησης παίρνω ένα διπολικό καλώδιο από τη δεξαμενή το ίδιο. μπορώ να τα παρακάμψω για να δω αν έχουν αυτά πρόβλημα? ούτως η άλλος το μοτέρ δεν το έχω συνδεδεμένο. μέτρησα το τύλιγμα με απλό ωμόμετρο 0.9 μέχρι 1 ομ ανά δύο. και εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί έχει τέσσερα ρελέ. εντωμεταξυ έχει ένα μεγάλο με χοντ΄ρα καλώδια και τα άλλα ρελέ που κάνει αστερα τρίγωνο είναι ποιό μικρά τα ρελέ αλλά και η διατομή της καλωδίωσης.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα