Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Τη μείωση της τιμής των διοδίων, με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, προαναγγέλλει το Σάββατο σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Όπως εξηγεί ο υπουργός, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης που σήμερα είναι σταθερός στα 35 χρόνια, και να φτάσει στα 40 με 45 χρόνια. «Θεωρούμε ότι ο χρόνος παραχώρησης δεν μπορεί να είναι σταθερός. Αυτό θα αλλάξει, και θα παρακολουθεί την οικονομική κατάσταση της χώρας. Θα πάμε σε χαμηλά διόδια για όλους, και όταν έχουμε χαμηλό φόρτο θα αυξάνεται η διάρκεια της σύμβασης αλλά θα μειώνεται όταν θα ανεβαίνει η κυκλοφορία, διασφαλίζοντας και τα κέρδη των εταιρειών» τονίζει. «Δεν μπορεί να φτάσουμε στα 100 χρόνια, αλλά μπορούμε από τα σημερινά 35 να πάμε στα 40 με 45. Είναι λογικές προτάσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, είναι παράλογο οι τράπεζες να θέλουν να πάρουν πίσω τα κεφάλαιά τους μέσα σε 10 χρόνια, να έχουμε υψηλά διόδια και να μην μπορούν οι πολίτες να μετακινηθούν. Ο υπουργός δηλώνει, επίσης, ότι αν δεν λυθεί και το θέμα με τον ΟΣΕ, η Κορίνθου–Πατρών θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2016. «Σήμερα έχουμε ακόμη εκκρεμότητες σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Έχουμε ακόμη διατάξεις που φέρνουν το Δημόσιο σε δύσκολη θέση. Έχουμε πολλά προβλήματα, αλλά δεν θα τινάξουμε τα έργα στον αέρα» διαβεβαιώνει ο υπουργός. Πηγή: http://www.topontiki...nKMOOc.facebook Click here to view the είδηση 1
imhotep Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 άμα είναι για τα διόδια να τινάξουμε τα έργα στον αέρα, τότε εντάξει "σύντροφοι"! (από το συν και το τρέφομαι) ας τα δώσουμε και για 400 χρόνια (ή 368 για να ταιριάζει ως χαράτσι με την τουρκοκρατία) φτάνει να επιτρέπεται και στα τοπογραφικά να γράφουμε "ιδιωτική" οδός .. μήπως πάνσοφε πρώην πρόεδρε, όταν έχουμε χαμηλό φόρτο σημαίνει ότι έχουμε ψηλά διόδια? ή ότι έχουμε και (κυρίως) χαμηλά εισοδήματα μήπως δεν πέφτει μόνο η απόδοση της παραχώρησης αλλά και η απόδοση των ακινήτων? ή (και κυρίως) η αξία (απόδοση) της εργασίας?? αλλά στην αύξηση των εισοδημάτων των απλών πολιτών (που υποτίθεται θα έπρεπε να ενδιαφέρουν την κυβέρνηση -και όχι μόνο την "αριστερή") δεν έχουν επενδύσει οι τράπεζες (έχουν επενδύσει στη μείωση) καλά τόλεγε ο άλλος "αν η ελλάδα ήταν τράπεζα θα είχε σωθεί σε μια νύχτα" με ένα άρθρο... 2
dim10 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Πολύ καλή πρόταση του σπίρτζη, να δούμε όμως, πως και αν εφαρμοσθεί, γιατί υπάρχουν και συμβάσεις. Καλό θα ήταν όμως πρώτα να τις μελετήσει, να συζητήσει με τους εκμεταλλευτές και μετά να ανακοινώνει για να μην υπάρξουν υποσχέσεις ανεκπλήρωτες. 1
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 οι συμβάσεις δεν είναι πανάκια πάντως. θα πω κάτι πιο απλοϊκό. Έχω 500€ στην τσέπη. Υπόσχομαι σε 10 ανθρώπους από 100€. Λογικό είναι κάποιους να ρίξω. Δεν θα πουλήσω τα νεφρά μου κιόλας.Ας πρόσεχαν στην προηγούμενη κυβέρνηση και οι εργολάβοι τι συμφωνούσαν και με τι όρους.Έτσι κι αλλιώς οι δρόμοι έχουν ήδη πληρωθεί.Εδώ στα μέρη μου αντικαθιστούν την άσφαλτο που χρησιμοποιούσαμε τα τελευταία 20 χρόνια με νέα. Αν κάνεις μία αυτοψία πριν και μία μετά το έργο και δεν δεις διαφορές, μπορείς να εξηγήσεις στους φορολογούμενους τι είναι αυτό που πληρώνουν;Εγώ δεν μπορώ.... 1
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2015 Ότι δεν ξεπούλησαν οι προηγούμενοι, τα σκοτώνουν οι τωρινοί. Δώστα όλα μεγάλε, άλλωστε οι προηγούμενοι ξεπουλάνε εδω και 40 χρόνια οπότε έχεις ακόμα για να τους φτάσεις. Βέβαια, αν εσύ είσαι τωρινός δεν παίρνω κι όρκο. 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα