Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τη μείωση της τιμής των διοδίων, με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, προαναγγέλλει το Σάββατο σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

 

Όπως εξηγεί ο υπουργός, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης που σήμερα είναι σταθερός στα 35 χρόνια, και να φτάσει στα 40 με 45 χρόνια.

 

«Θεωρούμε ότι ο χρόνος παραχώρησης δεν μπορεί να είναι σταθερός. Αυτό θα αλλάξει, και θα παρακολουθεί την οικονομική κατάσταση της χώρας. Θα πάμε σε χαμηλά διόδια για όλους, και όταν έχουμε χαμηλό φόρτο θα αυξάνεται η διάρκεια της σύμβασης αλλά θα μειώνεται όταν θα ανεβαίνει η κυκλοφορία, διασφαλίζοντας και τα κέρδη των εταιρειών» τονίζει. «Δεν μπορεί να φτάσουμε στα 100 χρόνια, αλλά μπορούμε από τα σημερινά 35 να πάμε στα 40 με 45. Είναι λογικές προτάσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά.

 

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, είναι παράλογο οι τράπεζες να θέλουν να πάρουν πίσω τα κεφάλαιά τους μέσα σε 10 χρόνια, να έχουμε υψηλά διόδια και να μην μπορούν οι πολίτες να μετακινηθούν. Ο υπουργός δηλώνει, επίσης, ότι αν δεν λυθεί και το θέμα με τον ΟΣΕ, η Κορίνθου–Πατρών θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2016. «Σήμερα έχουμε ακόμη εκκρεμότητες σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Έχουμε ακόμη διατάξεις που φέρνουν το Δημόσιο σε δύσκολη θέση. Έχουμε πολλά προβλήματα, αλλά δεν θα τινάξουμε τα έργα στον αέρα» διαβεβαιώνει ο υπουργός.

 

Πηγή: http://www.topontiki...nKMOOc.facebook

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

άμα είναι για τα διόδια να τινάξουμε τα έργα στον αέρα, τότε εντάξει "σύντροφοι"! (από το συν και το τρέφομαι)

ας τα δώσουμε και για 400 χρόνια (ή 368 για να ταιριάζει ως χαράτσι με την τουρκοκρατία)

φτάνει να επιτρέπεται και στα τοπογραφικά να γράφουμε "ιδιωτική" οδός

..

μήπως πάνσοφε πρώην πρόεδρε, όταν έχουμε χαμηλό φόρτο σημαίνει ότι έχουμε ψηλά διόδια?

ή ότι έχουμε και (κυρίως) χαμηλά εισοδήματα

μήπως δεν πέφτει μόνο η απόδοση της παραχώρησης αλλά και η απόδοση των ακινήτων?

ή (και κυρίως) η αξία (απόδοση) της εργασίας??

αλλά στην αύξηση των εισοδημάτων των απλών πολιτών (που υποτίθεται θα έπρεπε να ενδιαφέρουν την κυβέρνηση -και όχι μόνο την "αριστερή") δεν έχουν επενδύσει οι τράπεζες (έχουν επενδύσει στη μείωση)

καλά τόλεγε ο άλλος

"αν η ελλάδα ήταν τράπεζα θα είχε σωθεί σε μια νύχτα"

με ένα άρθρο...

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλή πρόταση του σπίρτζη, να δούμε όμως, πως και αν εφαρμοσθεί, γιατί υπάρχουν και συμβάσεις. Καλό θα ήταν όμως πρώτα να τις μελετήσει, να συζητήσει με τους εκμεταλλευτές και μετά να ανακοινώνει για να μην υπάρξουν υποσχέσεις ανεκπλήρωτες.

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

οι συμβάσεις δεν είναι πανάκια πάντως. θα πω κάτι πιο απλοϊκό. Έχω 500€ στην τσέπη. Υπόσχομαι σε 10 ανθρώπους από 100€. Λογικό είναι κάποιους να ρίξω. Δεν θα πουλήσω τα νεφρά μου κιόλας.
Ας πρόσεχαν στην προηγούμενη κυβέρνηση και οι εργολάβοι τι συμφωνούσαν και με τι όρους.
Έτσι κι αλλιώς οι δρόμοι έχουν ήδη πληρωθεί.

Εδώ στα μέρη μου αντικαθιστούν την άσφαλτο που χρησιμοποιούσαμε τα τελευταία 20 χρόνια με νέα. Αν κάνεις μία αυτοψία πριν και μία μετά το έργο και δεν δεις διαφορές, μπορείς να εξηγήσεις στους φορολογούμενους τι είναι αυτό που πληρώνουν;
Εγώ δεν μπορώ....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ότι δεν ξεπούλησαν οι προηγούμενοι, τα σκοτώνουν οι τωρινοί. Δώστα όλα μεγάλε, άλλωστε οι προηγούμενοι ξεπουλάνε εδω και 40 χρόνια οπότε έχεις ακόμα για να τους φτάσεις. Βέβαια, αν εσύ είσαι τωρινός δεν παίρνω κι όρκο.

  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.