Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Το 64% των καινούργιων Ι.Χ. αυτοκινήτων που πωλήθηκαν το 2014 στην Ελλάδα κινούνται με diesel. Πρόκειται για ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στην Ε.Ε., με τον μέσο όρο να κινείται στο 53%. Σχεδόν απόλυτη ήταν πέρυσι η κυριαρχία των ντιζελοκίνητων στα φορτηγά τύπου βαν στην Ε.Ε., με το 97% των πωλήσεων νέων οχημάτων να ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Με δύο νέες εκθέσεις του, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (European Environmental Agency) δείχνει τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποτέλεσμα της πίεσης που άσκησαν οι κοινοτικές πολιτικές εδώ και μια δεκαετία. Όσον αφορά στα Ι.Χ. οχήματα, το 2014 καταχωρίσθηκαν 12,5 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα, με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν αύξηση για πρώτη φορά από το 2007. Οι μόνες χώρες στις οποίες οι πωλήσεις μειώθηκαν ήταν n Αυστρία, το Βέλγιο και η Ολλανδία. Στην Ελλάδα το 2014 καταχωρίσθηκαν 70.628 καινούργια οχήματα και στην Κύπρο 8.138. Ως οικονομικότερα στην κατανάλωση, τα οχήματα που κινούνται με diesel κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος. Σύμφωνα πάντα με τα στοιχειά του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος, το 53% των οχημάτων που πωλήθηκαν πέρυσι στην Ε.Ε. κινούνται με diesel. Τα μεγαλύτερα ποσοστά στις πωλήσεις είχαν τα ντιζελοκίνητα οχήματα στην Ιρλανδία (74%), το Λουξεμβούργο (72%), την Πορτογαλία (71%), την Ισπανία (66%), τη Γαλλία και την Ελλάδα (64%). Η έκθεση χαιρετίζει τη βελτίωση των επιδόσεων των νέων οχημάτων: τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2014 στην Ε.Ε. εκπέμπουν 2,6% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από το 2013. Ο μέσος όρος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από νέα οχήματα που πωλήθηκαν πέρυσι ήταν 123,4 γρ. ανά χιλιόμετρο, δηλαδή χαμηλότερος από το όριο των 130 γρ. χλμ. που έχει τεθεί για το 2015. Να σημειωθεί ότι το 2014 κυκλοφόρησαν και 32.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλη την Ευρώπη, τα περισσότερα στη Γαλλία (10.700) και τη Γερμανία (8.500). Ωστόσο παραμένουν μόλις στο 0,3% των συνολικών πωλήσεων. Βελτιωμένη κατά 2,4% είναι η ενεργειακή αποδοτικότητα και των νέων φορτηγών τύπου βαν που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2014. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος, το 2014 κυκλοφόρησαν 1,4 εκατομμύρια νέα βαν σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με μέση εκπομπή 169,2 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, 4 γραμμάρια λιγότερο από εκείνα που πωλήθηκαν το 2013. Έτσι βρίσκονται πλέον χαμηλότερα από τον στόχο του 2017 για κατανάλωση 175 γρ. CΟ2 ανά χιλιόμετρο. Όπως επισημαίνει ο Οργανισμός, η αγορά των βαν στην Ε.Ε. αυξήθηκε κατά 18% το 2015. Η τάση αυτή εμφανίστηκε σε όλες τις χώρες πλην της Μάλτα3 και της Ολλανδίας. Περισσότερο από το 60% των νέων οχημάτων κυκλοφόρησε σε τρεις χώρες: τη Γαλλία (24%), τη Μεγάλη Βρετανία (21%) και τη Γερμανία (15%). Να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των νέων βαν κινείται με diesel (97%). (Γ. Λιάλιος, Καθημερινή, 14/5/2015) Πηγή: http://www.kathimeri...014-sthn-ellada Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Στο εξωτερικό η τιμή του πετρελαίου και της βενζίνης είναι ίδια σχεδόν . Ας το κάνουν και εδώ , μειώνοντας την τιμή της βενζίνης ώστε να μειωθεί η διαφορά της κατανάλωσης , που σήμερα είναι διπλάσια σε κόστος € της βενζίνης από το πετρέλαιο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Μάλλον θα το κάνουν αυξάνοντας την τιμή του diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostrider Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 (edited) Mε μια πτώχευση όμως θα γλυτώσουμε από τυχόν αντιπαραθέσεις ως προς την επίλυση του προβλήματος (ως φαίνεται/παρουσιάζεται) της αύξησης των ντίζελ αυτοκινήτων, καθότι ούτε βενζινοκίνητα, ούτε ντιζελοκίνητα, ούτε ηλεκτροκίνητα θα μπορούν να κινηθούν πλέον Κλασικό, αξιόπιστο ποδηλατάκι (προς αποφυγή παρεξηγήσεων ή ανάλωσης χρόνου σε σχόλια, προφανώς & δεν εννοώ τα παραπάνω - το ποδηλατάκι κάνει καλό πάντως!) Edited Μάιος 14 , 2015 by Ghostrider 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusta80 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Και ως γνησιο ελληνικο κρατος με το που γεμισει η χωρα με ντηζελοκινητα θα χωσει μια νεα τελη με το προσχημα της εκπομπης μικροσωματιδιων.Εδω θα ειμαστε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
teris83 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Mην βγάζετε τέτοια άρθρα. Θα μας πλάκώσουν στη φορολόγιση και στο ντίζελ. Βαλτοί είστε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 (edited) μηνννν ανησυχεις... θα ειναι ..."προσωρινο" υγ ή οπως θαλεγαμε ..."και τι με νοιαζει...εγω παλι 20 ευρω θα βαζω...χε..." Edited Μάιος 14 , 2015 by dimitris GM 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kane Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2015 αστεία αστεία, σώθηκα με το ντιζελάκι εγώ...Και επαγγελματικό (ολα στα έξοδα) και 850χλμ με 40λίτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα