Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Ένα από τα πλέον δυναμικά δίκτυα Μετρό στον κόσμο δημιουργείται στο Ντουμπάι. Η πρωτεύουσα των ΗΑΕ που πριν από 30 χρόνια ήταν ένα ψαροχώρι, μεταμορφώθηκε σε Μητρόπολη του Κόσμου. Σε αυτό συνετέλεσαν εντυπωσιακές κατασκευές όπως το Burj Dubai με ύψος 1.000 μέτρα. Το αεροδρόμιο του Ντουμπάι σε ελάχιστα χρόνια έγινε από τα μεγαλύτερα στον κόσμο σε διακίνηση επιβατών καθώς πλέον ξεπερνούν τα 60εκ. το χρόνο. Τα τα δίκτυα σταθερής τροχιάς συνεχίζουν να επεκτείνονται με εκπληκτικούς αριθμούς. Τώρα ανακοινώθηκε η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικαίας για την επέκταση του Μετρό της πόλης κατά 14,5χλμ με 7 σταθμούς. Η επέκταση αποκαλείται "Route 2020" καθώς εντάσσεται στα έργα για τη διοργάνωση της παγκόσμιας έκθεσης EXPO 2020 Dubai. Ουσιαστικά πρόκειται για την κατασκευή ενός έργου στην κυριολεξία με το ..χρονόμετρο καθώς όλες οι εργασίες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της έκθεσης. Το έργο θα κατασκευαστεί με τη διαδικασία της μελέτης-κατασκευής ενώ τα χρονοδιαγράμματα όπως αναφέραμε είναι ασφυκτικα. Στις 31 Μαϊου θα γίνει υποβολή δικαιολογητικών για την προεπιλογή, στις 30 Ιουνίου θα ανακοινωθούν οι προεπιλεχθέντες εταιρείες, στις 2 Ιουλίου θα δοθούν τα τεύχη δημοπράτησης, στις 6 Δεκεμβρίου θα γίνει λήψη των προσφορών και μετά από 1,5 μήνα, στις 28 Ιανουαρίου 2016 θα γίνει επιλογή αναδόχου. Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν λίγο αργότερα. Αυτά στην ελληνική πραγματικότητα είναι ουτοπία φυσικά καθώς ένας μέσος διαγωνισμός Μετρό κρατά περίπου 1,5 χρόνο ενώ έχουμε περιπτώσεις που έργα Μετρό για να ξεκινήσουν χρειάστηκαν 5 χρόνια δημοπράτησης... Στο έργο της επέκτασης του Μετρό στο Ντουμπάι από τα 14,5χλμ τα 10,5 θα είναι επίγεια και 4χλμ υπόγεια ενώ από τους 7 σταθμούς οι 5 θα είναι επίγειοι και οι 2 υπόγειοι. Πηγή: http://www.ypodomes....-μόλις-4-χρόνια Click here to view the είδηση
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 και που να δείτε τα τεύχη δημοπράτησης που εκδίδουν. Μιλάμε για πολλούς τόμους. 2
Ghostrider Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δεν αμφιβάλλω πως το έργο της επέκτασης του μετρό στο Ντουμπάι θα είναι κάτι το εκπληκτικό, αλλά το μετρό της Θεσσαλονίκης πραγματικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!! (κλασικό αστειάκι, αλλά πάντα επίκαιρο) 2
Alessio Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 και που να δείτε τα τεύχη δημοπράτησης που εκδίδουν. Μιλάμε για πολλούς τόμους. Όπως εδώ δλδ... 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Μιλάμε για μια πόλη που μέσα σε 10 χρόνια κατάφερε να είναι 5η στην παγκόσμια κατάταξη τουριστών με 11,95 εκ τουρίστες για το 2014 και που όλα δείχνουν οτι θα ξεπεράσει φέτος την Σιγκαπούρη. Μέχρι το τέλος του 2020 θα δημιουργηθούν επιπλέον 130000 κλίνες εκ των οποίων το 29,1% θα είναι κατηγορίας luxury (5*). Κάθε τουρίστας κατά μέσο όρο παράγει τζίρο 182,3USD την ημέρα. Μέχρι το 2023 εκτιμάτε ότι θα δημιουργηθούν επιπλέον 245000 άμεσες νέες θέσεις εργασίας στο χώρο του τουρισμού και 185000 έμμεσες θέσεις εργασίας. Ο στόχος είναι μέχρι το 2023 να βρεθεί στην δεύτερη θέση με 15 εκ τουρίστες. Μέχρι το 2035 υπάρχει στόχος να γίνει Μέκκα των εταιριών IT, το 3ο μεγαλύτερο τραπεζικό κέντρο και το 5 παγκόσμιο κέντρο έρευνας και τεχνολογίας. 3
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Οι άνθρωποι προέβλεψαν ότι κάποτε το πετρέλαιο θα τελείωνε και πήραν τα μέτρα τους. Σήμερα μόνο το 5% των εσόδων του Ντουμπάι προέρχεται από το πετρέλαιο. Θα εκπλαγείτε αν προσέξετε πατώντας το Info σε πόσες γνωστές ταινίες λέει "συμπαραγωγή ΗΠΑ-ΗΑΕ". Δυστυχώς εμείς δεν προβλέψαμε ότι κάποτε τα δανεικά θα μας τα ζητούσαν πίσω... 9
tetris Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2015 Εδώ ισχύει η γνωστή ατάκα του Χάρρυ Κλινν "...άμα έχεις λεφτά, κάνεις ό,τι γουστάρεις να 'ούμ..."
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 (edited) Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων. !!! Οι σήμερα διοικούντες έχουν Αγγλοσαξονική νοοτροπία και έχουν καταλάβει τι σημαίνει money magnet. Τα έσοδα απο το πετρέλαιο το 2007 είναι μόνο το 3% του ΑΕΠ. Το 2008 μονο επενδύθηκαν κεφάλαια 64 δις $ από ξένους επενδύτες. Μέχρι το 2017 θα λειτουργούν 4 πυρηνικοί αντιδραστήρες παράγοντας το 60% της ηλεκτρικής ενεργείας. Καλύτερα να αποφύγουμε τις συγκρίσεις με πολλές χώρες και ιδιαίτερα με την Ελλάδα. Στην Ελλάδα μέχρι το 2009 δεν θέλαμε επενδύσεις απο ξένους διότι θα μας πιούν το αίμα. Σήμερα βέβαια παρακαλάμε άλλα σήμερα το πουλάκι πέταξε και δεν ξανάρχεται. Οταν η κυρα Τασία που παίρνει και επίδομα ανοίξει το μαιλ της και απαντάει υποχρεωτικά σε 200 μαιλ την ημέρα που είναι το ελάχιστο στα costumer help centres ανα το κόσμο τότε το πουλάκι μπορεί να κοιτάξει προς τα εδώ. Η Ελλάδα μέχρι το 2008 την κόβω να ζούσε στο 1980 της Αμερικής. Σήμερα την βλέπω στο 1920 της Αμερικής. Όπως πάμε μας βλέπω να είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που το ρητό η ιστορία επαναλαμβάνεται να διαπιστώνεται και εκτός βιβλίων. Την καλημέρα μου και πάω να συνεχίσω να γράφω το tender για την δομική προστασία ενός ξενοδοχείου στο Dubai διότι εκεί μετράνε και το Redox Potential στο χώμα ανα 0,3 μέτρα για να διαλέξουν το μπετό για την θεμελίωση. Food for thought επειδή δεν είναι κορόιδα να πληρώσουν για όλα το έργο C40/50 για την προστασία, βάζουν C30/37 και μετά ψεκάζουν ένα ειδικό gunite 5 πόντους στην επιφάνεια για επικάλυψη. Με τον τρόπο αυτό γλυτώνουν αποστατήρες, αστοχίες δόνησης, χρόνο στο καλούπωμα, κλπ. Edited Μάιος 16 , 2015 by Ροδοπουλος 4
george_RES Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 (edited) Γνωριζει κανεις ποσο ειναι το ποσο ποινης/μερα για τετοια εργα εαν δεν παραδωθει στην ωρα του? Edited Μάιος 16 , 2015 by george_RES
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2015 Γνωριζει κανεις ποσο ειναι το ποσο ποινης/μερα για τετοια εργα εαν δεν παραδωθει στην ωρα του? Διαφέρει ανα έργο, φάση κατασκευής, χρονοδιάγραμμα. Το βασικό είναι τα non-conformity που δημιουργούν τις καθυστερήσεις και που μετατρέπονται σε ποινικές ρήτρες. Με λίγα λόγια κάνεις μαλακία και την πληρώνεις διπλά και τριπλά. Βασικό είναι και το Defects Liability Period, η έλλειψη εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού, logistics παράδοσης υλικών, οι πολλοί εργολάβοι που συνήθως παίζουν παιχνίδι, οι διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου, κλπ. Οπως πάντα το χειρότερο είναι ο ίδιος ο πελάτης που κάνει amendments, τα Interim Payment Certificates μπορούν να μην είναι στην ώρα τους, κλπ. 3
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα