RyDeR Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2015 Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε;
RyDeR Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε; Κανείς δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο; Είναι νόμιμο να δίνουμε μετά τις γενικές ασφάλειες - ρελέ διαρροής στα ρελέ/softstarters/inverters;
miltos Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 (edited) Η σειρά είναι γενικός διακόπτης-γενικές ασφάλειες-ΔΔΕ και μετά χωρίς επιμέρους ασφάλεια ή διακόπτη δίνει σε ρελέ ισχύος ή soft starter ή drive? Αν και θέλει μελέτη των επιμέρους τμημάτων του 384 ως προς την διακοπή και απομόνωση κλπ, ίσως δεν υπάρχει πρόβλημα αν: η γενική ασφάλεια προστατεύει επαρκώς το καλώδιο του κινητήρα. ο πίνακας αφορά μόνο μία αντλία Το παραπάνω είναι γρήγορη εκτίμηση, χωρίς να ανατρέξω στον 384. Το ερώτημα πάντως έχει ενδιαφέρον. Το βοηθητικό κύκλωμα έχει δική του ασφάλεια? Edited Μάιος 5 , 2015 by miltos
RyDeR Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 (edited) Ναι να παρέχει αμέσως χωρίς κάποια ασφάλεια στην διάταξη εκκίνησης. Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του. Για το βοηθητικό κύκλωμα, σε περίπτωση κλασσικού αυτοματισμού, ναι έχει την δική του ασφάλεια όπως φυσικά και ο,τι άλλο υπάρχει (φωτισμός, πρίζες) ασφαλίζονται σωστά. Edited Μάιος 5 , 2015 by RyDeR
hektor Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 (edited) Edited Μάιος 5 , 2015 by hektor
miltos Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2015 (edited) Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του. Αμφιβάλλω αν το drive μπορεί να θεωρηθεί (αξιόπιστη) προστασία του καλωδίου από υπερφόρτιση. Το θερμικό μπορεί. Edited Μάιος 5 , 2015 by miltos
RyDeR Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 hektor ερωτήσεις για το σχέδιο... 1) επιτρέπεται γενική ασφάλεια 40Α; 2) στην τελευταία αναχώρηση προς το Υ/Δ, ασφαλίζεις θερμομαγνητικά με 40Α και αναχωρείς με 4mm² καλώδιο; Επεξεργάζοντας το σχέδιο μιλάω αν θα ήταν νόμιμο αυτό:
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 (edited) Δεν είναι σύμφωνο με το πρότυπο και ούτε σωστό να έχεις γραμμή χωρίς ασφάλεια και διακόπτη. Edited Μάιος 6 , 2015 by stayros
RyDeR Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 (edited) Για το πρότυπο/νόμο σκέφτομαι. Εγω πάλι σωστό το βλέπω. Edited Μάιος 6 , 2015 by RyDeR
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2015 (edited) Θεωρείς σωστό να ανοίγεις το γενικό προκειμένου να κόψεις το ρεύμα στη γραμμή του κινητήρα; Επιπλέον τι διατομή θα βάλεις στη γραμμή κινητήρα; Edited Μάιος 6 , 2015 by stayros
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα