Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε;

Δημοσιεύτηκε

Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε;

 

Κανείς δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο; 

 

Είναι νόμιμο να δίνουμε μετά τις γενικές ασφάλειες - ρελέ διαρροής στα ρελέ/softstarters/inverters;

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η σειρά είναι γενικός διακόπτης-γενικές ασφάλειες-ΔΔΕ και μετά χωρίς επιμέρους ασφάλεια ή διακόπτη δίνει σε ρελέ ισχύος ή soft starter ή drive?

Αν και θέλει μελέτη των επιμέρους τμημάτων του 384 ως προς την διακοπή και απομόνωση κλπ, ίσως δεν υπάρχει πρόβλημα αν:

η γενική ασφάλεια προστατεύει επαρκώς το καλώδιο του κινητήρα.

ο πίνακας αφορά μόνο μία αντλία

 

Το παραπάνω είναι γρήγορη εκτίμηση, χωρίς να ανατρέξω στον 384. Το ερώτημα πάντως έχει ενδιαφέρον.

 

Το βοηθητικό κύκλωμα έχει δική του ασφάλεια?

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι να παρέχει αμέσως χωρίς κάποια ασφάλεια στην διάταξη εκκίνησης. Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του.

 

 

Για το βοηθητικό κύκλωμα, σε περίπτωση κλασσικού αυτοματισμού, ναι έχει την δική του ασφάλεια όπως φυσικά και ο,τι άλλο υπάρχει (φωτισμός, πρίζες) ασφαλίζονται σωστά.

Edited by RyDeR
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του.

 

Αμφιβάλλω αν το drive μπορεί να θεωρηθεί (αξιόπιστη) προστασία του καλωδίου από υπερφόρτιση. Το θερμικό μπορεί.

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε

hektor ερωτήσεις για το σχέδιο...

 

1) επιτρέπεται γενική ασφάλεια 40Α;

2) στην τελευταία αναχώρηση προς το Υ/Δ, ασφαλίζεις θερμομαγνητικά με 40Α και αναχωρείς με 4mm² καλώδιο;

 

Επεξεργάζοντας το σχέδιο μιλάω αν θα ήταν νόμιμο αυτό:

 

post-55750-0-62281800-1430899334.png

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν είναι σύμφωνο με το πρότυπο και ούτε σωστό να έχεις γραμμή χωρίς ασφάλεια και διακόπτη.

Edited by stayros
Δημοσιεύτηκε (edited)

Για το πρότυπο/νόμο σκέφτομαι.

 

 

Εγω πάλι σωστό το βλέπω.

Edited by RyDeR
Δημοσιεύτηκε (edited)

Θεωρείς σωστό να ανοίγεις το γενικό προκειμένου να κόψεις το ρεύμα στη γραμμή του κινητήρα; Επιπλέον τι διατομή θα βάλεις στη γραμμή κινητήρα;

Edited by stayros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.