RyDeR Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:52 μμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2015 at 08:52 μμ Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε;
RyDeR Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 12:36 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 12:36 μμ Σε περίπτωση πίνακα αρδευτικού που μετά το γενικό διακόπτη - γενικές ασφάλειες δίνει αμέσως στα ρελέ τι θα απεικονίζατε; Κανείς δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο; Είναι νόμιμο να δίνουμε μετά τις γενικές ασφάλειες - ρελέ διαρροής στα ρελέ/softstarters/inverters;
miltos Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 04:37 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 04:37 μμ (edited) Η σειρά είναι γενικός διακόπτης-γενικές ασφάλειες-ΔΔΕ και μετά χωρίς επιμέρους ασφάλεια ή διακόπτη δίνει σε ρελέ ισχύος ή soft starter ή drive? Αν και θέλει μελέτη των επιμέρους τμημάτων του 384 ως προς την διακοπή και απομόνωση κλπ, ίσως δεν υπάρχει πρόβλημα αν: η γενική ασφάλεια προστατεύει επαρκώς το καλώδιο του κινητήρα. ο πίνακας αφορά μόνο μία αντλία Το παραπάνω είναι γρήγορη εκτίμηση, χωρίς να ανατρέξω στον 384. Το ερώτημα πάντως έχει ενδιαφέρον. Το βοηθητικό κύκλωμα έχει δική του ασφάλεια? Edited May 5, 2015 at 04:38 μμ by miltos
RyDeR Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 08:32 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 08:32 μμ (edited) Ναι να παρέχει αμέσως χωρίς κάποια ασφάλεια στην διάταξη εκκίνησης. Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του. Για το βοηθητικό κύκλωμα, σε περίπτωση κλασσικού αυτοματισμού, ναι έχει την δική του ασφάλεια όπως φυσικά και ο,τι άλλο υπάρχει (φωτισμός, πρίζες) ασφαλίζονται σωστά. Edited May 5, 2015 at 08:32 μμ by RyDeR
hektor Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 09:55 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 09:55 μμ (edited) Edited May 5, 2015 at 09:57 μμ by hektor
miltos Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 10:36 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2015 at 10:36 μμ (edited) Το καλώδιο του κινητήρα όπως και ο ίδιος είναι προστατευμένα μετά τον εκκινητή με το θερμικό του ή αν είναι drive με την ρύθμιση του. Αμφιβάλλω αν το drive μπορεί να θεωρηθεί (αξιόπιστη) προστασία του καλωδίου από υπερφόρτιση. Το θερμικό μπορεί. Edited May 5, 2015 at 10:37 μμ by miltos
RyDeR Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 08:02 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 08:02 πμ hektor ερωτήσεις για το σχέδιο... 1) επιτρέπεται γενική ασφάλεια 40Α; 2) στην τελευταία αναχώρηση προς το Υ/Δ, ασφαλίζεις θερμομαγνητικά με 40Α και αναχωρείς με 4mm² καλώδιο; Επεξεργάζοντας το σχέδιο μιλάω αν θα ήταν νόμιμο αυτό:
stayros Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 09:27 πμ Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 09:27 πμ (edited) Δεν είναι σύμφωνο με το πρότυπο και ούτε σωστό να έχεις γραμμή χωρίς ασφάλεια και διακόπτη. Edited May 6, 2015 at 09:28 πμ by stayros
RyDeR Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 10:03 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 10:03 πμ (edited) Για το πρότυπο/νόμο σκέφτομαι. Εγω πάλι σωστό το βλέπω. Edited May 6, 2015 at 10:03 πμ by RyDeR
stayros Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 10:48 πμ Δημοσιεύτηκε May 6, 2015 at 10:48 πμ (edited) Θεωρείς σωστό να ανοίγεις το γενικό προκειμένου να κόψεις το ρεύμα στη γραμμή του κινητήρα; Επιπλέον τι διατομή θα βάλεις στη γραμμή κινητήρα; Edited May 6, 2015 at 10:49 πμ by stayros
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα