Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2015 Την βαθιά οδύνη τους για τον θάνατο δύο εργαζομένων, μετά το δυστύχημα στις αρχές Μαΐου, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους τα ΕΛΠΕ. Στην ανακοίνωση του ομίλου τονίζεται χαρακτηριστικά ότι: «Ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ εκφράζει βαθιά οδύνη για την απώλεια της ζωής του εργαζόμενου του, Χαράλαμπου Δευτεραίου καθώς και του εργαζομένου σε εργολαβική εταιρεία, Ramadan Delilaj, μετά τον τραυματισμό τους στο δυστύχημα της 08.05.2015 στις Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις Ασπροπύργου και δηλώνει ότι θα στηρίξει, με όλα τα δυνατά μέσα που διαθέτει, τις οικογένειές τους και, κυρίως, διασφαλίζοντας το παρόν και το μέλλον των παιδιών τους. » Παράλληλα, προωθείται άμεσα στις αρμόδιες Υπηρεσίες το Πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης του συμβάντος ώστε να αποδοθούν ευθύνες, όπου υπάρχουν». Πηγή: http://www.dealnews....ων#.VVzcBvntmko Click here to view the είδηση
GPER Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2015 Το πόρισμα της επιτροπής διερεύνησης των ΕΛΠΕ ? Δηλαδή αυτών που επέβαλαν τις συγκεκριμένες συνθήκες εργασίας που οδήγησαν στο ατύχημα ? Αναμένεται το πόρισμα της επιθεώρησης εργασίας και της πυροσβεστικής, οι απαντήσεις των οποίων (όμως) εξαρτώνται από τις ερωτήσεις που έγιναν. Καλύτερη "στήριξη" , "διασφαλίζοντας το παρόν και το μέλλον" είναι η απαρέγκλιτη τήρηση των μέτρων ασφαλείας και οι εργασίες 60 ημερών να μη γίνονται σε 25, θεωρώντας τους εργαζόμενους "ανταλλακτικά"
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2015 (edited) Πρώτον οι νεκροί μεχρι στιγμής ειναι 3. Δεύτερον δεν εχει να κανει με συνθήκες εργασιας αλλα με κακή συνεννόηση τμήματος διύλισης και μετατροπής (εκει ανήκει η u-3300 που έγινε το μοιραίο). Παρόλο που απο οτι φαίνεται ειχε γινει τυφλωμα της συγκεκριμένης γραμμής δεν ειχε ατμιστει σωστά με αποτέλεσμα να παραμείνει καύσιμη ύλη μεσα και με αναρρωφηση να πεταχτεί στο σημείο που πήγαν να γίνουν οι εργασίες. Μιλάμε για πολυ μεγαλη ποσότητα καυσιμης ύλης που χηθηκε και πηρε σχεδόν αμέσως η με στατικό ηλεκτρισμό η λόγο τριβής εξόδου Sent from my iPhone using Tapatalk Edited Μάιος 28 , 2015 by ikaros13 2 1
GPER Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Ίκαρε είσαι σίγουρος ότι δεν γινόταν εργασίες "εν θερμώ" εκεί κοντά ? Τα πιεστικά και εξαντλητικά ωράρια δεν φέρνουν "κακή" συνεννόηση? 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Ίκαρε είσαι σίγουρος ότι δεν γινόταν εργασίες "εν θερμώ" εκεί κοντά ? Τα πιεστικά και εξαντλητικά ωράρια δεν φέρνουν "κακή" συνεννόηση? Ναι είμαι σίγουρος, δεν γινόταν κάποιες θερμές εργασίες...Με το που άνοιξε η βάνα το υλικό χύθηκε πάνω στον χειριστή, και στο δάπεδο...Μετά από δευτερόλεπτα άρπαξε.. Για το δεύτερο που λες, ναι μεν είναι εξαντλητικό να δουλεύεις 12ωρα, αλλά για το συγκεκριμένο ήταν κακή πόλύ κακή συνεννόηση ,η προετοιμασία γραμμής αν θες που δεν είχε σχέση κανένα συνεργείο.. Καθαρά θέμα συνεννόησης τμημάτων
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Συμφωνα με δικες μου πληροφορίες, αν και υπαρχει πιθανοτητα να γινονταν ¨θερμές εργασίες¨, η ανάφλεξη έγινε γιατί το καύσιμο που διέρρευσε είχε θερμοκρασία ανάφλεξης τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Πάντως αν δεν βγει το επίσημο πόρισμα, όλα είναι απλώς εικασίες.
GPER Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Για τι καύσιμη ύλη μιλάμε και σε ποια ποσότητα ? Αν κατάλαβα καλά μιλάμε και για πιθανή αυτανάφλεξη ?
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2015 Ναφθα ηταν το ξερω γιατι ήμουν σε safety meeting αργότερα Sent from my iPhone using Tapatalk
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2015 Και άλλο άσχημο νέο . http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500001383
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα