Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε πλήρη εξέλιξη είναι τα 2 έργα ΣΔΙΤ που πραγματοποιούν οι Συγκοινωνίες Αθηνών. Τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο-μπάρες στο Μετρό, φιλοδοξούν να ανεβάσουν επίπεδο στις παρεχόμενες υπηρεσίες των επιβατών των μέσων μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας.

 

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ΟΑΣΑ στο ypodomes.com τα έργα της τηλεματικής έχουν περάσει πλέον σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας.

 

Μετά την πρώτη πιλοτική τοποθέτηση περίπου δέκα στύλων τηλεματικής στο κέντρο της πόλης, αυτή την εποχή τοποθετούνται οι στύλοι στα επιλεγμένα σημεία της πόλης.

 

Ο αριθμός τους αγγίζει περίπου τους 100 ενώ στόχος είναι μέχρι τον Ιούνιο να έχουν φτάσει 300 και μέχρι το τέλος του έτους να έχουν τοποθετηθεί και οι 1.000 στύλοι στις επιλεγμένες στάσεις.

 

Οι στύλοι που τοποθετούνται δεν διαθέτουν τα καντράν τα οποία αναμένεται να τοποθετηθούν μετά το καλοκαίρι. Την ίδια ώρα συνεχίζονται και τα τεχνικά έργα για τη λειτουργία της τηλεματικής στα αμαξοστάσια των Σ.Α.

 

Σύμφωνα με την ίδια πηγή στα τέλη του έτους αναμένεται η ολοκλήρωση του έργου της τηλεματικής και στις αρχές του 2016 θα ξεκινήσει η λειτουργία.

 

Χάρη στην τηλεματική οι επιβάτες θα μπορούν να πληροφορούνται με ακρίβεια (σε real time) την ώρα που θα έρθει το λεωφορείο της γραμμής που θα χρησιμοποιήσουν. Αυτό γίνεται εδώ και χρόνια στο δίκτυο του Μετρό της Αθήνας.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

 

Το έργο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις μπάρες στο Μετρό βρίσκεται στην πρώτη από τις τρεις φάσεις του έργου. Σε αυτό το χρονικό στιγμιότυπο ετοιμάζονται οι μελέτες εφαρμογής και η τεχνική προετοιμασία λειτουργίας των μηχανημάτων.

 

Όπως ανέφερε η ίδια πηγή στο ypodomes, το έργο παρά τα προβλήματα λόγω της γενικότερης κατάστασης τα πάει καλά και από τα μέσα του 2016 θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των μηχανημάτων ενώ οι πρώτες μπάρες θα τοποθετηθούν στους σταθμούς του Μετρό στην Γ`φάση (και τελευταία) του έργου.

 

Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν στους σταθμούς θα τοποθετηθουν απλά τουρνικέ (σαν εκείνα που υπάρχουν σε στάδια με εναλλασόμενες μεταλλικές δοκούς) ή πόρτες που θα ανοίγουν με τη λειτουργία φωτοκύτταρου καθώς αναμένονται οι προτάσεις του αναδόχου.

 

Το έργο χρηματοδοτείται τόσο από το ΕΣΠΑ όσο και από το ΣΕΣ καθώς είνα έργο-γέφυρα.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....κή-στις-στάσεις

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Το τηλεματικό σύστημα θα πρέπει να συνδεθεί με τα google maps ώστε να μπορείς και εξ αποστάσεως να προγραμματίζεις τη μετακίνησή σου.

 

Το θέμα είναι να ξέρεις πριν φτάσεις στη στάση και πριν κατέβεις στα υπόγεια του μετρό. και πες τη στάση τη βλέπεις σαν περαστικός και κρίνεις αν αξίζει να περιμένεις, τα τηλεματικά του μετρό τι να τα κάνεις όταν πια έχεις κατέβει ένα σωρό σκαλοπάτια?

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Στο Λονδίνο για παράδειγμα υπάρχει ένα app για το κινητό που λέγεται Citymapper το οποίο χρησιμοποιεί το gps του κινητού και την σύνδεση στο ιντερνετ. Του λες που θέλεις να πας, βλέπει που είσαι και σου λέει πως θα πας εκεί, π.χ " Περπάτα 30 μέτρα και πάρε το λεωφορείο 115, κατέβα μετά από 2 στάσεις και πάρε το μετρό" και όλα αυτά έχουνε real time ενημέρωση, λέει για το κάθε μεταφορικό μέσον πότε φτάνει και ακόμα εάν υπάρχουν έργα ή κάποιο πρόβλημα, σε ενημερώνει και σου προτείνει εναλλακτική. Πάρα πολύ βολικό και εύχρηστο

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

τα τηλεματικά του μετρό τι να τα κάνεις όταν πια έχεις κατέβει ένα σωρό σκαλοπάτια?

...και έχεις ακυρώσει και το εισιτήριο...

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει ήδη πρόγραμμα που δείχνει τα δρομολόγια μετρό και λεωφορείων . Το έχει ο γιός μου που κινείται με τα ΜΜΜ .

Δημοσιεύτηκε

Δε μιλάμε για τα προγραμματισμένα δρομολόγια που τα έχει το google maps αλλά για την πραγματική θέση κάθε οχήματος. Πχ αν λόγω διαδήλωσης ένας δρόμος έχει κλείσει, οι οδηγίες του ίντερνετ εξακολουθούν να σου λένε να πας από εκεί. Αν δε μπορεί να σε βοηθήσει στις απρόοπτες καταστάσεις τι να το κάνεις;

Δημοσιεύτηκε

"αλλά για την πραγματική θέση κάθε οχήματος" Στην σελίδα του ΟΑΣΘ υπάρχει... αρκετά χρήσιμο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.